---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ

۲

ایلام - ایرنا - معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام خواستار اجرایی شدن مصوبه استخدام 175 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران توسط دستگاه های دولتی شد.


به گزارش ایرنا، 'اسماعیل رستمی' در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز استخدام این افراد تامین شده و مشکلی برای جذب آنان وجود ندارد.

وی افزود: این افراد از میان فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد انتخاب شده اند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: تلاش شده در استخدام این افراد عدالت رعایت شود و حتی الامکان از میان خانوارهایی که تاکنون کسی در نهادهای دولتی استخدام نشده انتخاب شوند.

رستمی تاکید کرد: تحقق این امر نتیجه تلاش های مستمر استاندار ایلام و اهتمام ایشان به رفع مشکلات اشتغال خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: از دهه فجر تا 22 اسفند به عنوان طرح سپاس از خانواده های شاهد و ایثارگر تعیین شده است.

'سلمان رستمیان' اضافه کرد: امیدواریم دستگاه های اجرایی در این مدت با حضور و سرکشی از خانواده های شهدا بخش ناچیزی از دینی که آنان بر عهده تمامی ملت ایران دارند ، ادا کنند.

وی همچنین با انتقاد از همکاری نکردن تعدادی از دستگاه ها در جذب فرزندان شاهد و ایثارگر ابراز امیدواری کرد زمینه حضور 175 نفری که مجوز استخدام آنها صادر شده فراهم شود.

مدیرکل بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام نیز در این نشست از تامین اعتبار اجرای مرحله نخست باغ موزه دفاع مقدس در استان خبر داد.

سرهنگ 'جعفر منتظری' گفت: احداث مراحل دوم و سوم این طرح نیز مورد توجه معاونت برنامه ریزی قرار گرفته و اعتبار ان سال آینده تامین می شود.

یک پنجم جمعیت ایثارگران استان معادل 10 هزار نفر را خانواده های معظم شهدا تشکیل می دهند.

استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام و انقلاب کرده است. ک/2

نظرات  (۲)

چرا اسمی از فرزتدان جانبازان بالای 25دزصد نشده مگه مصوبه مجلس شورای اسلامی نیست آقایان بایستی درروز قیامت جوابگوی این حق کشی باشند.
باسلام لطف کنید پیگیر باشید هنوز اجرایی نشده میگن تامین اعتبار نشده باتشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی