---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

۰



نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده بررسی سئوال قاضی پور از فانی و شکایت نمایندگان از وی در مورد موضوع عدم استخدام حق التدریس ها و مربیان پیش دبستانی و نهضت سواد آموزی را در دستور کار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور اولین دستور کار مجلس در هفته آینده است.

نمایندگان مجلس همچنین بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح دو فوریتی نحوه اجرای قسمتی از اصل 160 قانون اساسی را نیز هفته آینده در دستور کار دارند.

بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نیز در دستور کار مجلس است.این طرح در مورد دائمی شدن برخی احکام بودجه است که مجلس تلاش داشت پیش از بررسی لایحه بودجه آن را به اتمام برساند به همین دلیل بررسی آن یک ماه گذشته به پایان رسید اما چندی پیش سخنگوی شورای نگهبان از ایرادات گسترده ای شورا به این طرح خبر داد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق هم اعلام کرد فقط احکامی که مطمئن باشیم شورای نگهبان با آن ها در طرح دائمی شدن احکام بودجه موافقت می کند از لایحه بودجه سال 94 حذف خواهد شد و بقیه احکام در لایحه بودجه سال 94 مجددا تکرار خواهد شد. بنابر این بودجه 94 نیز بودجه سنگینی خواهد بود.

وکلای بودجه هفته جاری همچنین ایرادات شورای نگهبان به طرح جامع حدنگار (کاداستر) را نیز بررسی خواهند کرد.

همچنین بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن، طرح اصلاح قانون تعاونی نمودن تولید و یکپارچه اراضی در حوزه‌ی عمل شرکت‌های تعاونی روستایی( اعاده شده از مجمع تشخیص مصلحت نظام)، طرح حمایت از احداث، تجهیز و نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها، طرح اصلاح موادی از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان،طرح استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش و طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از مواردی است که طی جلسات علنی هفته آینده مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.


بررسی سئوال نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه از فانی وزیر آموزش و پرورش نیز هفته آینده در دستور کار مجلس قرار دارد این سئوال در مورد علت عدم پایبندی وزیر به وعده هایش در روز رای اعتماد است. فانی به نمایندگان در جلسه رای اعتماد قول داد که تکلیف استخدام معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی و آموزش یاران نهضت سواد آموزی را روشن خواهد کرد.

در این خصوص کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز گزارشی را بر اساس ماده 236 آیین نامه داخلی مجلس در مورد استنکاف وزیر آموزش و پرورش از اجرای قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق التدریسی و آموزش یاران نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش برای قرائت در مجلس آماده کرده است که در صورت موافقت نمایندگان این گزارش برای بررسی تخلفات به قوه قضائیه ارسال می شود.

هفته آینده همچنین نمایندگان در مورد گزارش کمیسیون اقتصادی برای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت کارگزاری سهام عدالت نیز تصمیم گیری خواهند کرد.

علاوه بر این گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد تقاضای تحقیق و تفحص از برگزاری انتخابات هیات مدیره اتاق تعاون مرکزی نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

کمیسیون ویژه نیز که همزمان با صدور سیاست های اقتصاد مقاومتی مامور بررسی این سیاست های و قوانین معارض با اقتصاد مقاومتی شده بود بالاخره این هفته گزارش خود را به صحن علنی مجلس ارائه می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی