---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ

۰


مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برنامه‌های تکریم از ایثارگران این استان از سرکشی دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از 905 خانواده شهید و ایثارگر خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمود داربام عصر امروز در نشست شورای ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی این استان و به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد به تشریح برنامه‌هایی که در طول یک سال گذشته در این استان صورت گرفته پرداخت و گفت: اکنون در بهترین نوع ارتباط با خانواده بزرگ ایثارگری در استان قرار داریم.

این مسئول در استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کل در استان تعداد هزار و 843 شهید و 314 آزاده و تعداد زیادی جانباز داریم که در کنار آن‌ها هزار و 340 فرزند شهید است که امیدواریم با پی‌گیری‌های مستمر و گسترده مسئولان استانی از جمله معاون توسعه منابع انسانی استاندار به زودی بحث استخدام تعدادی از این فرزندان عزیز شهدا برطرف شود.

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که استاندار و معاونین در خصوص بازدید و سرکشی از خانواده شهدا کاری کم‌نظیر انجام داده‌اند، افزود: استاندار از 81 خانواده شهید و ایثارگر در استان تاکنون سرکشی داشته که آماری خوب و ارزشمند به حساب می‌آید.

این مسئول با بیان این که دستگاه‌های اجرایی هم موظف به این گونه بازدیدها به صورت مرتب و مستمر شده‌اند از بازدید و سرکشی دستگاه‌ها از 905 خانواده شهید و ایثارگر استان خبر داد.

داربام ادامه داد: این 905 بازدید و سرکشی منهای بازدیدها و سرکشی‌های سپاه و بنیاد شهید بوده که هر یک به تنهایی این کار را انجام داده‌اند.

این مسئول به سه مشکل عمده و اساسی خانواده بزرگ ایثارگری در استان یعنی اشتغال، مسکن و درمان اشاره کرد و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل اشتغال آن‌ها جلساتی را با بنیادهایی همانند کوثر برگزار کرده است.

وی به دیگر کارها و اقدامات اشاره کرد و متذکر شد: پیگیری ساخت مستند پد خندق، سرکشی استاندار از رزمندگان استان در آبادان و تأمین اعتبار 200 میلیون تومان برای ساخت یادمان رزمندگان کربلای چهار، پی‌گیری مشکل حقوقی تعداد 403 خانواده شهید که مشکل حکم حقوقی دارند و همکاری بیمه‌ها و پرداخت حق پرستاری در منزل 200 تن از خانواده شهدا از دیگر اقداماتی به شمار می‌رود که در استان انجام شده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی