---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

۲



تبریز- جذب نیرو در شهرداری تبریز بر اساس آنچه برخی ها از آن به عنوان استخدام از طریق روابط نام می برند، موجب اعتراض اعضای شورا و تأکید آنها بر ضرورت جذب نیرو بر اساس مجوزهای قانونی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آمار اعلام شده از سوی شهردار کلانشهر تبریز ۱۷۱ نفر وارد بدنه شهرداری شدند و ۱۶۲ نفر نیز بازنشسته شدند و جذب افراد نیز بر اساس نیاز مدیران شهرداری بوده که البته این افراد بعد از بررسی در کمیته جذب وارد شهرداری شده اند.

اکرم حضرتی افزود: شهرداری در جذب افراد باید از طریق برگزاری آزمون یا مصاحبه اقدام کند تا از این طریق تمام افراد متخصص جامعه امکان حضور در این مشاغل را بر اساس تخصص های خود داشته باشند.


وی همچنین گفت: جذب نیرو باید بر اساس تخصص افراد صورت گیرد و جوانان لایق و شایسته وارد مشاغل شوند و لازمه این امر این است که استخدام ها بر اساس رابطه نباشد بلکه به صورت برگزاری آزمون اتفاق بیافتد.

حضرتی ادامه داد: بر اساس اعلام شهردار تبریز۱۷۱ نفر جذب شده در بدنه شهرداری در مجموع رؤسای دفاتر و کارشناسان هر یک از اعضای شورا بوده و تعدادی نیز بر اساس نیازهای مدیران شهرداری جذب شده اند.

وی با بیان اینکه جذب افراد در بدنه شهرداری با برگزاری دوره های استخدام و بدون رابطه باشد، اظهار داشت: جذب افراد در شهرداری باید از طریق فیلترهای تعریف شده انجام شود و در استخدام ها ضابطه حاکم شود و معیارها و شاخص های مورد نیاز شفاف سازی شود تا افراد بر اساس رشته های تخصصی خود در آزمون ها شرکت کنند و در حق هیچ کس اجحاف صورت نگیرد.

هرگونه جذب در بدنه شهرداری باید با اخذ مجوزهای قانونی انجام شود

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هرگونه جذب در بدنه شهرداری باید با اخذ مجوزهای قانونی انجام شود، اظهار داشت: بر اساس آمار اعلامی شهردار تبریز ۱۷۱ نفر به بدنه شهرداری جذب شده و این در حالی است که ۱۶۰ نفر نیز بازنشسته شده اند و در مقابل بازنشسته ها تنها ۱۱ نفر مازاد جذب شده اند.

سعید حاجی زاده اضافه کرد: بنا به گفته شهرداری، افراد جذب شده به عنوان مامور شهرداری مشغول بکار هستند.

آمار دقیق و موثق از استخدام افراد در بدنه شهرداری وجود ندارد

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در گفتگو با مهر اظهار داشت: آمار ارائه شده برای جذب افراد در شهرداری ۱۷۱ نفر است و این آمار مجموع کارکنان برای اعضای شورا است، در صورتیکه شنیده ها بیش تر از آمار ارائه شده است.

علی شیاری ادامه داد: در سال گذشته از سوی کمیسیون تحقیق و نظارت آماری در خصوص جذب افراد در شهرداری را خواستار شدیم که متاسفانه هیچ سندی از سوی شهرداری به اعضای شورای شهر ارائه نشد و پیگیری ها نیز بی نتیجه ماند.

وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز باید با تحقیق های مورد نیاز آمار دقیق نفرات را از شهرداری مطالبه کنند.

بدعت عدم نظارت بر فعالیت های شهرداری میراث شورای سوم

یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بدعت عدم نظارت بر فعالیت های شهرداری از زمان شورای سوم گذاشته شد، اظهار داشت: به علت اینکه در زمان شورای دوم برخی درگیری ها میان اعضا اتفاق افتاده بود، این امر باعث شد که شورای سوم را شورای تعامل نامگذاری کنند و این تعامل منجر به این شد که از آن زمان تا کنون بدعت عدم نظارت بر فعالیت های شهرداری گذاشته شود.

محمد حسن اسوتچی افزود: فلسفه وجودی شورای اسلامی سیاست گذاری و نظارت بر اقدامات شهرداری است، اما از شورای سوم تاکنون امر نظارت از سوی اعضا مورد غفلت قرار گرفته است.

وی همچنین در ادامه گفت: زمانیکه هیچ گونه نظارتی از سوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز انجام نگیرد، شهرداری نیز پاسخگو نخواهد بود.

این عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز علت در دسترس نبودن آمار دقیق را عدم نظارت شورای اسلامی شهر بر اجرای مصوبات دانست و تصریح کرد: زمانی که اعضای شورای اسلامی هیچ گونه نظارتی نداشته باشند، پس نباید انتظار داشت که شهرداری هم پاسخگو باشد.

وی ابراز داشت: در سال گذشته نیز از سوی کمیسیون تحقیق و نظارت آمار دریافتی مدیران را از شهرداری پیگیر بودیم که برخی اعضای شورا نیز در این پیگیری ها حضور داشتند، اما پیگری به نتیجه ای نرسید و بنده بعد از هشت ماه پیگیری مستمر موفق به دریافت آمار دقیق از شهرداری شدم.

اسوتچی اضافه کرد: اگر مطالبات شورای شهر از شهرداری در خصوص ارائه آمار بر اساس چارچوب قانونی مشخص شده باشد و رئیس شورای شهر نیز پای مطالبات اعضا را امضا کند، شهرداری مجبور است پاسخگو باشد

شهرداری تبریز

شمار استخدام نسبت به گذشته به ۱۹ نفر تقلیل یافته است

صادق نجفی شهردار کلانشهر تبریز نیز در گفتگویی با بیان اینکه از اول مدیریت وی تاکنون ۱۷۱ نفر استخدام و ۱۶۲ نفر از شهرداری خارج شده اند، اظهار داشت: آمار مذکور قبلا ۳۳ نفر مامور به خدمت در شهردای بودند که اکنون این میزان به ۱۹ نفر تقلیل یافته که دو نفر از آنها اعضای شورا و دو نفر از کارکنان شوراست

نظرات  (۲)

۲۷ دی ۹۳ ، ۰۰:۲۴ مهندس معمار
سلام منم از وضعیت شهرداری ها نا راضی و از استخدامم که با هزاران امید و با تحمل سختی های زیادی درس خوندم تا یک مهندس معمار و البته بهتون هم بگم موفق وبا تجربه که از زمان اخذدیبلم فنی ام در سال 81 که نقشه کشی ساختمان بوده در دفاتر فنی به سختی کار کردم و الان که 11 سال سابقه کاری در رشته خودم رو دارم دیگه از استخدامم نا امید شده ام و واقعا نمیدونم چرا آینده ی جوانهایی مثل من که استعداد وتجربه های زیادی هم دارن باید تیره و احتمالا هم بیهوده و پوچ باشه .
آره منم یکی از دوستام که اصلا به جرعت میتونم بگم که بی سواد وخیلی بی تجربه بود و همیشه تو پروژه های دانشگاهیش من کمکش میکردم الانم با کمک پارتی هاش جاش تو شهرداری باشه و منم که آرزوی استخدام در شهرداری و کارمند شهرداری بودن رو داشته ام در حسرت آرزوهام باشم با این همه استعداد .
هیچ وقت تو این دنیا حق به حقدار نمیرسه .
۲۴ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۹ یه دلسوز
سلام  راستش آقای مدیر من به صورت اتفاقی پریروز با یکی از این افراد که قرار بود  بهمن کارشو در شهرداری تبریز شروع کنه آشنا شدم تو راه و تو اتوبوس همسفر بودیم خانمی بودند که چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ درسی اصلا در وضعیت خوبی نبودند و توی یکی از دانشگاههای آزاد خود استانمون درسشو تازه تموم کرده بودو به گفته خودش از طرف استانداری معرفیش کرده بودن و آشنای پارتی کلفتیم داشت که بهش قول پروژههای چند میلیاردی رو داده بود یه لحظه به حا این همه جوون که 2 3 سالمنتظر این استخدامی کاملا قانونی  هستند سوخت واقعا باید بعضی ها بمیرند از این کارای ناحقشون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی