---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ق.ظ

۰

خبرگزاری فارس: اعمال نشدن سهم 3 درصدی استخدام معلولان در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

معاون بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 700 معلول دارای تحصیلات کارشناسی به بالاتر در استان وجود دارد، گفت: سهم 3 درصدی استخدام معلولان در ادارات استان اعمال نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست خبری معاونین اداره‌کل بهزیستی با اصحاب رسانه به مناسبت دهه فجر ظهر امروز در بهزیستی استان برگزاری شد.

در ابتدای این نشست هوشنگ سیاوش‌پور با اشاره به افزایش خدمات به مددجویان تحت حمایت گفت: در حوزه زنان 5 هزار و 43 خانوار تحت حمایت بهزیستی استان هستند و 893 دانشجو و 2 هزار و 316 دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 670 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه روستایی و عشایری قرار داشتند که در سال‌های اخیر این آمار به 4 هزار و 316 نفر افزایش یافته، ضمن اینکه همه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه هستند که به ازای هر خانوار 180 هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 34 گروه همیار خانواده در استان وجود دارد، افزود: 2هزار و 220 کودک دو قلو و چند قلو مورد حمایت بهزیستی قرار دارند که اعتباری بالغ بر 416 میلیون تومان به آنها کمک شده است.

این مسؤول افزود: در حوزه دفتر امور کودک و نوجوان و خصوصا مهدها 235 مهد و روستا مهد در استان وجود دارد که 14 هزار کودک تحت حمایت مهدها هستند و مبلغ یک میلیارد برای غذای گرم این مراکز اختصاص داده شده است.

سیاوش‌پور با اشاره به حمایت بهزیستی از 300 کودک نیازمند امداد گفت: به این کودکان که خانواده بدسرپرست یا بی سرپرست دارند مستمری 270 هزار تومانی پرداخت می‌شود.

این مسؤول با اشاره به فراهم کردن زمینه شغلی مددجویان و معرفی 600 نفر از مددجویان به مراکز مهارت‌آموزی افزود: 250 نفر از بانوان تحت پوشش بهزیستی طی سال جاری توانمند و خودکفا شدند.

وی تصریح کرد: 130 کودک کار در استان شناسایی شدند که اعتباری برای مهارت‌آموزی خانواده‌های این کودکان اختصاص داده شد.

وجود 700 معلول دارای تحصیلات کارشناسی به بالا در استان

در ادامه محمدکریم آریا معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال از دغدغه مددجویان بهزیستی است، گفت: در راستای ایجاد اشتغال و اشتغالزایی جامعه هدف اقداماتی در بهزیستی استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سهم 3 درصدی استخدام معلولان در دستگاه‌ها اعمال نمی‌شود، گفت: در سال 93، 3 نفر و در سال 94، 2 نفر از معلولان ما براساس سهم 3 درصدی در دستگاه‌ها جذب شدند.

این مسؤول با بیان اینکه اداره‌کل بهزیستی بیشتر از ظرفیت و توان خود سهم 3 درصدی جذب معلولان را اعمال کرده، گفت: بیش از 700 نفر معلول دارای تحصیلات کارشناسی به بالا در استان وجود دارد که بهزیستی به تنهایی قادر به اجرای این قانون و جذب این افراد نیست.

آریا با اشاره به افزایش تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی افزود: در سال جاری 26 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان اختصاص داده شد که 189 نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم اظهارات خود با اشاره به احداث 620 واحد مسکن مهر برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی افزود: از این مجموع تاکنون 200 واحد تحویل داده شده که امیدواریم تا پایان شهریور 96، سایر واحدهای مسکن مهر توسط اداره‌کل راه و شهرسازی تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گیرد.

۹۵/۱۱/۲۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی