---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ

۰



شهرداری سنندج عنوان کرد: با تبدیل وضعیت شغلی ۵۰ نفر از پرسنل شهرداری که از این تعداد ۴۹ نفر آنها مشخصا دارای ارتباط با مدیران دولتی سایر دستگاه بوده اند، مخالف هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری یکشنبه شب در جلسه بررسی وضعیت نیروهای شهرداری که در سال جلسات شورای اسلامی شهر سنندج و با حضور اعضای این شورا تشکیل شد، گفت: یافتن راهکار برای برون رفت از مشکلات شهرداری هدف و اقدام بسیار ارزشمندی است.

وی یکی از مهمترین ارکان هر سازمانی را نیروی انسانی آن خواند و عنوان کرد: قطعا نبود نیروی انسانی توانمند و متخصص در هر مجموعه ای بزرگترین ضعف و مانع در پیشبرد برنامه های آن مجموعه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه توسعه درهر سازمانی با نگاه توسعه نگر نیروی انسانی آن محقق می می شود، بیان کرد: پرسنل شهرداری ثبات شغلی ندارند و وظایف آنها شفاف نیست و متاسفانه سلسله مراتب شغلی در این مجموعه رعایت نمی شود.

شهردارسنندج ادامه داد: پرسنل شهرداری اعم از کارگران، کارمندان و مدیران در ارتباط با حقوق و مزایا نسبت به شاغلان سایر نهادها و ادارات جزو مظلوم ترین ها هستند.

فخری اعلام کرد: افراد زیادی بودند که توقع داشتند به محض اینکه شهردار سنندج شوم زمینه اشتغال آنها را در شهرداری فراهم کنم که در پنج ماه اخیر که این مسئولیت را پذیرفتم تاکنون توقعات هیچ فردی را در این رابطه پاسخ ندادم چراکه قدرت "نه گفتن" را دارم.

وی با اشاره به وجود ۲ هزار و ۲۵۴ نیرو در شهرداری سنندج، عنوان کرد: ۱۱۳ کارگر روزمزد،۱۱۴ نفر نیروی ساعتی، هزار و ۴۰۹ نفر نیروی شرکتی در شهرداری سنندج مشغول به کار هستند که درصورت اخراج هرکدام از این افراد، ساختار یک خانواده تخریب خواهد شد.

وی اضافه کرد: آنچه حائز اهمیت است و باید شهرداری و شورای شهر به آن بپردازد، ساماندهی و توانمند کردن نیروهای این نهاد است که یکی از برنامه های ما در این راستا برگزاری دوره های آموزشی است.

شهردارسنندج از تعریف مکانیزم تشویق در شهرداری خبر داد و گفت: برای اینکه ارزش اجتماعی را در پرسنل خود ایجاد کنیم نیاز به راه اندازی مکانیزم تشویق داریم که هر نیرویی کار خود را به نحو احسن انجام دهد مورد تشویق قرار خواهد گرفت.

فخری در ارتباط با تبدیل وضعیت پرسنل شهرداری هم بیان کرد: به عنوان فردی کارشناس معتقدم شهردار می تواند با انجام تخلف اقدام به تبدیل وضعیت نیروهای ساعتی به شرکتی و غیره کند.

وی ادامه داد: نیرو بوده در شهرداری بعد از یک مدت کوتاهی که از استخدام او گذشته به سرعت تبدیل وضعیت داده شده و نیرو هم داریم بیش از ۲۰ سال از فعالیت او می گذرد هنوز تبدیل وضعیت داده نشده است و این امر قانونی و اخلاقی نیست.

شهردار سنندج اظهارداشت: چند مدت پیش لیستی متشکل از ۵۰ نفر از نیروهای شهرداری را در استانداری به منظور موافقت با تبدیل وضعیت آنها تحویلم دادند که از این تعداد ۴۹ نفر از افرادی بودند که پارتی داشتند به همین دلیل با آن مخالفت کردم.

وی عنوان کرد: از این به بعد تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری براساس شاخص های تعیین شده و توانمندی های نیروها انجام خواهد گرفت.

۹۵/۰۶/۰۱
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی