---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ق.ظ

۰



روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نسبت به خبر «ایرادات مجلس به آزمون استخدامی این وزارتخانه» واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی گفتگوی مهر با سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۸ مردادماه ۱۳۹۴ و با عنوان «اعلام ۵ اشکال در آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ جمع‌بندی بورسیه‌ها» منتشر شد، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی در این رابطه ارائه داد.

در توضیح روابط عمومی این وزارتخانه آمده است: «عطف به مطلب مندرج در آن رسانه مورخ ۱۸/۵/۹۴ با عنوان «اعلام ۵ اشکال در آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ جمع بندی بورسیه ها» عین جوابیه اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را به اطلاع می رساند: در اجرای تبصره ۹ قانون مصوب ۱۹/۷/۹۱ مجلس شورای اسلامی، آموزش و پرورش مکلف گردید مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی را با توجه به مدرک، رشته تحصیلی، جنسیت، نیاز منطقه ای و سنوات همکاری از طریق برگزاری آزمون و... در اولویت استخدامی قرار دهد.

لذا آموزش و پرورش نیز در اجرای آزمون ۵۰۰۰ نفری با توجه به رشته، جنسیت و ... و پذیرش سنوات همکاری، افراد مذکور و افزودن آن به حداکثر سن مقرر در آگهی استخدام و تخصیص ۲۰ درصد (هر سال اشتغال ۲ درصد) به نمرات آزمون کتبی و مصاحبه، اولویت آنان را اعمال نموده است و نیز اخذ وجه ثبت‌نام از داوطلبان بابت واریز مبلغ ۱۶۰۰۰۰ ریال به خزانه داری کل و الباقی هزینه برگزاری آزمون، توسط سازمان سنجش خواهد بود. ضمناً در قانون اخیرالذکر برگزاری آزمون غیرمشترک و خاص و نیز تخصیص سهمیه استخدامی به افراد مورد اشاره پیش‌بینی نگردیده است.

خواهشمند است طبق قانون مطبوعات و رسانه ها نسبت به درج جوابیه این مرکز در آن رسانه اقدام لازم صورت گیرد».

۹۴/۰۶/۱۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی