---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۱ ق.ظ

۰

آخرین شورای اداری استان کرمانشاه امروز برگزار و در آن بر معرفی مدیران با عملکرد ضعیف دستگاه‌های اجرایی استان به مردم تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آخرین جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در سال 93 عصر امروز به ریاست استاندار و با شرکت مدیران اجرایی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد

.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمانشاه در این جلسه اظهار کرد: امسال رویکرد و نوع نگاه به توسعه استان تغییر کرده و توسعه استان در مسیر صحیح خود قرار گرفته است.

اصغر میرزایی بیان داشت: سالیان متمادی محور توسعه استان کرمانشاه بر اساس بخش کشاورزی بود و وضعیت کنونی حاصل این تفکر است.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه سابقه صنعتی مناسبی ندارد، افزود: زنجیره کاملی در تولید و صنعتی شدن نداریم.

*برخورد با مدیران ضعیف و معرفی آنها به مردم

مشاور عالی استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه خواستار معرفی مدیران و دستگاه‌های ضعیف به مردم شد و افزود: مردم از وضعیت ادارات استان رضایت چندانی ندارند.

جعفر همتی گفت: مدیران در سال جدید باید یک بیلان کاری از اقدامات انجام شده اداره متبوع خود در سال 93 را به مردم گزارش دهند.

وی افزود: امسال با حمایت استاندار دو میلیارد تومان برای استخدام 570 فرزند ایثارگر که سه سال بلاتکلیف بودند اختصاص یافته و این افراد به ادارات استان تزریق شدند.

*برقراری امنیت در مرزهای کرمانشاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار کرد: با وجود ناامنی قوم جدید مغول با ادعای اسلامیت در حاشیه مرزهای استان و کشور عراق، امنیت مرزهای استان کرمانشاه در سال 93 به بهترین شکل برقرار بود.

آیت‌الله آزرمی بیان داشت: در حیطه اجتماعی تلاش زیادی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته و بسته حمایتی کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تهیه شده است.

وی در مورد فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد نیز گفت: امسال بالغ بر 102 سمن پروانه فعالیت اخذ کرده یا در مرحله نهایی هستند.

*کاهش 10 درصدی تلفات جاده‌‌ای در استان

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه نیز از کاهش 10 درصدی تلفات جاده‌‌ای در استان کرمانشاه تا 11 ماهه امسال خبر داد و گفت: افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری بعد از 10 سال، بازارچه‌ها و منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین و... از دیگر امور عمرانی استان در سال 93 است.

مجتبی نیک‌کردار ایجاد مرکز تفرجگاهی سراب قنبر و بیمارستان 540 تخت‌خوابی را از اقدامات دیگر سال 93 عنوان کرد و افزود: تا سه ماه آینده نیز زنجیره خانه‌های بهداشت روستایی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به کمبود بارندگی‌ها در سطح استان، گفت: بحران آب در سال 94 با توجه به کاهش 27 درصدی بارندگی‌ها جدی است.

*عملکرد ضعیف 14 درصد از دستگاه‌های اجرایی استان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمانشاه نیز بیان داشت: تحول اداری یکی از موضوعات جدی بود که در دستور کار قرار گرفت.

هدایت حاتمی بیان داشت: در حوزه IT نیز در سال 93 کرمانشاه پایلوت استان مجازی معرفی شد و برای این موضوع پروژه‌های مختلفی طراحی شد.

وی تصریح کرد: در مجموع از 63 دستگاه اجرایی استان 9 دستگاه و 14 درصد از کل آنان در ابتدای اجرای طرح تحول اداری عملکرد ضعیف داشته و بعد از اجرای طرح نیز ضعیف‌تر شدند.

به گفته این مسئول، 18 دستگاه با عملکرد نسبتا خوب، 23 دستگاه متوسط و 2 دستگاه ضعیف با اجرای طرح تحول عملکردشان بهبود یافته است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی