---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۴۸ ق.ظ

۰

دکتر نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نسبت به تخصیص 100 درصدی بودجه به طرح هایی که تاپایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرند، قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، دکترمحمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه 21 آبان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، افزود: قانون به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی اجازه داده است که بر اساس اولویت و ضرورت، موارد تخصیص ها را تنظیم کند.

نوبخت با بیان اینکه  بودجه سال 94  طبق برنامه یکساله استان‌ها  تعیین می شود، افزود: تدوین لایحه بودجه در هفته جاری به اتمام رسیده و یکشنبه هفته آینده به دولت تقدیم و سپس به مجلس ارائه خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه برنامه ششم در حال تهیه وتدوین است، تصریح کرد: باید در برنامه ششم به توسعه فارس به صورت ویژه ای توجه شود.

نوبخت با تاکید بر اینکه توسعه یافتگی باید از استان‌ها و مناطق آغاز شود، گفت: هدف‌گیری توسعه از سال 84 برای یک دوره بیست ساله برنامه ریزی و اعلام شد اما با اینکه نیمی از زمان مقرر سپری شده است، بنا به دلایلی هنوز به جایگاه پیش بینی شده نرسیده‌ایم و باید این عقب ماندگی در برنامه‌های ششم و هفتم جبران شود.

سخنگوی دولت، استان فارس را در توسعه ملی موثر دانست و افزود: این استان می‌تواند ضمن توسعه یافتگی با کمک به استان‌های مجاور توسعه بخش نیز باشد.

نوبخت ادامه داد: پس از تلفیق معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، در راستای توسعه انسانی فارس ابزارها و الزامات فراهم شده است.

وی که معتقد است برای خدمت به مردم فارس باید از ظرفیت روزهای باقیمانده تا پایان سال جاری بهره برد، اضافه کرد: در زمان باقیمانده تا پایان سال، اگر از ظرفیت بودجه سال 93 استفاده شود، وظیفه دولت در قبال تمام استان‌ها از راه تخصیص اعتبارات مناسب ادا خواهد شد.

نوبخت، تصمیم گیری در شوراهای برنامه ریزی و اداری استان را از جمله دلایل حضورش در فارس برشمرد و خاطر نشان کرد: با امام جمعه، نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی  و استاندار فارس مشورت‌های لازم انجام و سپس تمامی برنامه‌ها در سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تقریر خواهد شد.

وی افزود: اعتبارات ملی فارس بالغ بر 521 میلیارد تومان بوده و برای طرح‌های عمرانی 201 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نوبخت با بیان این مطلب که مجموع اعتبارات فارس، 1376 میلیارد تومان است و اکثر اعتبارات این رقم تخصیص داده شده است، گفت: طی این سفر از اهمیت پروژه‌ها بر حسب اولویت مطلع شده و اعتبارات به پروژه هایی که تا پایان سال به بهره برداری برسند، به صورت 100 درصد تخصیص داده خواهد شد .

وی ادامه داد: به جای اینکه 41 هزار میلیارد تومان بین 2906 طرح تقسیم شود، این رقم به پروژه های رو به اتمام اختصاص داده می شود.

نوبخت با اعلام اینکه فارس در رابطه با اعتبارات ملی بعد از تهران و خوزستان در جایگاه سوم است، اضافه کرد: این استان در ارتباط با اعتبارات استانی ویژه، بعد از تهران مقام دوم را دارد و در ارتباط با طرح‌های عمرانی که تا پایان سال 93 به بهره‌برداری می رسند جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در ارتباط با اعتبارات عمرانی استانی، فارس بعد از خوزستان مقام دومی را در اختیار دارد.

نوبخت اضافه کرد: فارس در ارتباط با فاینانس با 35 میلیارد دلار امکان منابع ارزی، در مقام هشتم قرار دارد.

این مقام مسئول تقسیم بودجه را براساس توازن و عدالت دانست و خاطر نشان کرد: مسئولین استانی می توانند آگاهانه تر و واقع بینیانه تر نسبت به استان تصمیم گیری کنند و ما در دولت این حق را برای آنها قائل می شویم که برنامه توسعه توسط خودشان تهیه و ارائه شود.

وی ادامه داد: قول می دهیم این برنامه  بدون تغییر یا با کم ترین تغییر در برنامه توسعه ملی گنجانده شود.

نوبخت در خصوص تعویق در استخدام  متقاضیان سال جاری نیز گفت: نسبت به افرادی که مراحل استخدامی آنها در یک سال گذشته انجام شده است اما در موقع اخذ ردیف و آغاز اشتغال با مشکل مواجه شده اند، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: طبق مطالعات انجام شده، از به کارگیری عده ای که مراحل قانونی استخدم را طی نکرده اند صرف نظر خواهد شد.

نوبخت افزود: آنان که استحقاق استخدام را داشته اند، در ابتدای سال آینده مشغول به کار می شوند تا حقوق اول خود را در فروردین ماه از ردیف بودجه سال 94 دریافت کنند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی