---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ق.ظ

۳

درخواست کمک یک نابینا برای استخدام

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ق.ظ

بخش تعاملی الف - سعید درفشیان
اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان الف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان الف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.
اسمم سعید درفشیان بروجنی و نابینای مطلق مادرزاد هستم.

فارغ التحصیل کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه پیام نور، آشنا با کامپیوتر در حد متوسط و متبهر در استفاده از کامپیوتر برای صدا برداری، دارای حدود ۲۴ سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه ی موسیقی و ۲۷ سال سابقه ی فعالیت قرآنی هستم.

مدت هفت ساله که با یک نابینا مثل خودم ازدواج کردم که اونم کارشناس زبان و ادبیات فارسی هست و فعال در زمینه های فرهنگی هنری.

منتها هیچ کدوم از ما تو این مدت نه تونستیم شغل ثابتی پیدا کنیم و نه مسکن مناسبی داریم.

بالاجبار تو دو تا اتاق از خونه ی پدرم ساکن شدیم، که باعث شده هم جاشون رو تنگ کنیم و هم یه جورایی سربارشون باشیم.

چند ماهیه که یه مشکل بزرگ پیش اومده.

خانمم که روحیه‌ی فوق‌العاده حساسی داره، به خاطر نا امیدی از وضعیت موجود و این که من نتونستم شرایط مناسبی رو برای زندگیش فراهم کنم، تصمیم گرفته منو ترک کنه و به هر قیمتی شده اونم با خطرات بسیار زیاد، از کشور خارج بشه و تو یه کشور اروپایی به عنوان پناه جو ساکن بشه.

این چیزی هست که من اصلا نمیتونم تحمل کنم و از طرفی خونواده هامون هم با این کار مخالفن و گرچه حمایت چندانی هم نمیتونن ازمون بکنن یا این که شاید نمیخوان بکنن، گریه و زاری راه انداختن.

خلاصه من احتیاج به کمک دارم.

کمکی که باعث بشه بتونم یه شغلی داشته باشم و از طریق اون درآمد ثابتی کسب کنم و خونه ای که هرچند کوچیک باشه بتونم شرایط زندگی مستقل رو برای همسرم فراهم کنم تا فارغ از این همه مشکل با استقلال نسبی راضی بشه تو همین مملکت و در کنار من زندگی کنه.

برای همینم به فعالیتهایی که ازم بر میاد اشاره کردم، تا اگر کسی تونست زمینه ای رو فراهم کنه تا بتونم امرار معاش کنم.

تو مدتی که از زندگی مشترکمون میگذره بارها سعی کردیم تو آزمونهای استخدامی شرکت کنیم و هر چند یک بار هم من قبول شدم، سازمان مربوطه از استخدام من امتناع ورزید.

به خاطر این که کسی باور نمیکنه نابیناها بتونن کار کنن و مسئولیتی رو به امثال من نمیسپارن.

به هر حال دیگه از این شرایط خسته شدم و حالا اومدم تا از هر کسی که این نوشته رو میخونه بخوام در صورت امکان به من کمک کنه.

من میتونم به عنوان اپراتور تلفن، اپراتور سایتهای اینترنتی، آهنگساز، نوازنده و تنظیم کننده ی موسیقی فعالیت کنم و حتّی اگه لازم باشه حاضرم تو کارخونه یا کارگاه کارهای بسته بندی و از این قبیل که نابینا هم میتونه انجام بده رو انجام بدم.

امیدوارم به لطف خدا و همیاری شما بتونم شرایط زندگیم رو تغییر بدم و با این همه علاقه که به همسرم دارم، علیرغم میل باطنیم مجبور نشم طلاقش بدم، تا هم اون آزادانه هر جور خواست زندگی کنه و هم من به خاک سیاه بشینم.

آدرس ایمیل: s.derafshian@gmail.com

تلفن تماس: ۰۹۱۳۲۸۴۹۵۲۸

آدرس: چهار محال و بختیاری، بروجن، خ. شهدا، ک. شهید حبیبی،پ. ۹

نظرات  (۳)

۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۲:۱۴ مازندران بهزیستی
وقت
۰۲ آذر ۹۳ ، ۱۱:۴۲ مازندران بهزیستی
خدایا به فقط اذانت
خدایا به بزرگی و عظمتت
خدایا به اسم جلالت
مشکل تمام مشکل دارها تمام مریض ها تمام نیازمندان را برطرف کن

خداجونم یا به کسی مشکلی نده یا چنان در آغوشت بگیرشون که مشکلشون را فراموش کنند

خدایا شکرت شکرت شکرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی