---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۵۰ ب.ظ

۰

تهران-ایرنا- نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا هیچگاه نخواسته و نخواهد خواست که حرف حق و منطق انسانی ایران را بشنود و قبول کند و به همین دلیل است که رساترین فریاد ملت ایران مرگ بر آمریکا است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «موسی غضنفرآبادی» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس افزود: ملت ایران به خوبی ترفندها و توطئه های دشمن را شناخته و می داند که تسلیم و سازش و کنار آمدن با استکبار خون آشام آغاز بردگی و ذلت است.

وی ادامه داد: ملت ایران هر نوع توافقی تحت هر عنوان اعم از نرمش قهرمانانه، تنش زدایی و ایجاد روابط حسنه با دشمن چنانچه عزت ملی و استقلال و اسلام خواهی و آزادیخواهی را مخدوش کند، خیانت به امام و شهدا و رهبر معظم انقلاب می داند.

وی ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از عزاداری باشکوه مردم در دهه محرم امسال به ویژه در تاسوعا و عاشورا بویژه مردم ولایتمدار شهرستان بم که با عزاداری سنتی خود در این ایام عشق، عاشقی و دلدادگی خود را به ساحت مقدس امام حسین (ع) و قمر بنی هاشم (ع) و دیگر شهدای کربلا به نمایش گذاشتند، تشکر کرد.

نماینده مردم بم در مجلس با بیان این که عاشورا خلاصه تاریخ تمام بشریت است، ادامه داد: عاشورا تابلوی راهنمای پرراز و رمز و در عین حال ساده و روشن مسیر رستگاری است. عاشورا یعنی امام زمانت را بشناس و هرچه داری فدای وی کن.

غضنفرآبادی تاکید کرد: عاشورا یعنی آمادگی در آزمون الهی در هر لحظه، هر مکان و جان دادن در راه خدا بلادرنگ و عاشورا یعنی بصیرت داشتن در تشخیص حق از باطل در هیاهوی شعارهای فریبنده و به ظاهر زیبای باطل در لباس حق، عاشورا یعنی نه به هر قیمت زندگی کردن، عاشورا یعنی اینکه بدانیم و درک کنیم که امام خامنه ای (مدظله العالی) نایب بر حق امام عصر (عج) و اطلاعتش واجب است.

وی ادامه داد: چون پیام عاشورا ظلم ستیزی و آزادی خواهی است، ظالمان و جاهلان درصددند جلوی حرکت آن را بگیرند.

نماینده مردم بم در مجلس با یادآوری شهادت تعدادی از عزاداران حسینی در عربستان و دیگر نقاط توسط وهابیون دست نشانده آل سعود، گفت: بروز چنین وقایع و حوادث ناگواری نشان از زنده بودن واقعه عاشورا است و انشاءالله طومار ظالمان درهم پیچیده خواهد شد، همانطور که طومار فتنه گران سال 88 درهم پیچیده شد.

غضنفرآبادی یادآور شد: عاشورا بود که ماهیت شیطانی و پلید فتنه گران که در روز عاشورا با هلهله و رقص و پایکوبی به این روز عزیز بی احترامی کرده و خیمه های عزای سید و سالار شهیدان را به آتش کشیدند و عزاداران را مورد ضرب و جرح قرار دادند را برملا کرد و اکنون واعجبا از اینکه برخی می گویند بیایید گذشته را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: بدانید و بدانند که ملت ایران هیچگاه کسانی که باعث آتش زدن خیمه های عزای امام حسین (ع) در روز عاشورای 88 شدند و با رقص و پایکوبی باعث اهانت به این روز عزیز شدند، را نمی بخشد و نادیده نمی گیرد. آنها کسانی هستند که با جاه طلبی خود، دستاوردهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و جانفشانی های شهدا و ایثارگران یعنی انقلاب اسلامی را بر باد می دادند.

نماینده مردم بم در مجلس خاطرنشان کرد: ملت ما باید مراقب عافیت طلبان دنیاطلب و قدرت طلب باشد، عافیت طلبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران آفت بزرگی است و عافیت طلبان کسانی هستند که دنیا آنها را به خود مشغول و شیفته خود ساخته و غیرت دینی آنها از بین رفته است.

غضنفرآبادی همچنین گفت: آنها کسانی هستند که در زمان امام علی (ع) خون به دل آن حضرت کرده اند تا جایی که آن امام همام فرمودند «ای کسانی که به مردان می مانید ولی مرد نیستید، ای کودک صفتان بی خرد و ای نوعروسان به حجله نشسته که جز عیش و نوش به چیزی نمی اندیشید، چقدر دوست داشتم که هرگز شما را نمی دیدم و نمی شناختم، همان شناسایی که سرانجام مرا اینگونه ملول و ناراحت ساخت».

وی خاطرنشان کرد: آنها همان کسانی هستند که با اندک وعده ای در میدان نبرد، امام حسن مجتبی (ع) را تنها گذاشتند و پس از آن با اندک وعده ای دیگر امام حسین (ع) را تنها گذاشته و حتی بر شهادتش جمع شدند.

غضنفرآبادی افزود: عافیت طلبانی که امروز به دنبال دسته بندی جدید در ارتباط با آمریکا هستند همان کسانی هستند که امام راحل را تحت فشار پذیرش قطعنامه 598 قرار دادند و امروز آنان به جریانی تبدیل شده اند که درنده خویی، کینه توزی و دشمنی و پررویی دشمنان نظام را به گردن نیروهای انقلاب و خودی می اندازند، آنها به دنبال دسته بندی جدیدی در کشور تحت عنوان گروهی که به آمریکا نرمش نشان می دهد و کنار می آید هستند که در نتیجه تحریم ها برداشته می شود و وضعیت اقتصادی بهبود می یابد.

وی با بیان این که این گروه تصویر دروغینی از مدینه فاضله ارایه می کنند تا بتوانند چندصباحی به قدرت برسند، گفت: با مدیریت این گروه وضعیت اقتصادی کشور بد و بدتر می شود، تحریم ها تشدید شده و آمریکا تهدید به حمله نظامی کرده و شروع به اراجیف گویی می کند.

غضنفرآبادی در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از رییس جمهوری خواست هر چه سریع تر نسبت به رفع مشکل استخدام افرادی که در آزمون استخدام استانداری ها شرکت کرده اند را رفع کند.

وی خطاب به وزیر ارتباطات گفت: رفع مشکل بیمه کارگزاران روستایی از اولویت هایی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده مردم بم در مجلس از ریاست جمهوری برای چندمین بار خواست که مشکل وام های قبل از زلزله شهرستان بم را حل کرده تا بحران لاینحل اشتغال و تسهیلات در این شهرستان حل شود.

وی یادآور شد: مسوولان کشور باید بدانند که برای رفع معضل بیکاری باید تدابیر جدی تری اندیشیده شود تا شاهد بیکاری اقشار تحصیل کرده با مدارک تحصیلی بالا نباشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی