---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ب.ظ

۲



ارومیه- استاندار آذربایجان غربی از پایین بودن شاخصهای توسعه یافتگی در بخشهای مختلف در استان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی سعادت بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی آذربایجان غربی از پایین بودن شاخصهای توسعه یافتگی در بخشهای مختلف از جمله اقتصادی انتقاد کرد و افزود: باید برای افزایش سطح این شاخصها توجه ویژه ای نسبت به تخصیص اعتبارات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه خواستار همکاری جدی همه دستگاههای اجرایی آذربایجان غربی برای توسعه متوازن همه مناطق استان شد و اظهار داشت: تمرکزگرایی در نظام اداری و متمرکز بودن اختیارات در مرکز از دیگر مشکلات پیش روی تحقق اهداف پیش بینی شده در مسیر توسعه استان است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه وزارتخانه ها باید نقد اساسی شود، تا نسبت به افزایش اختیارات استانی در بودجه تلاش شود، ادامه داد: متاسفانه هم اکنون  اعتبارات هزینه ‌ای استانداری هم متمرکز شده و این مساله، مشکلاتی را برای استان ایجاد کرده که نیازمند برنامه ریزی برای رفع مشکلات هستیم.

سعادت بر لزوم شناسایی و بهره گیری از توانمندیهای آذربایجان غربی در بخشهای اقتصادی و بازرگانی و صنعت و معدن تاکید کرد و ادامه داد: استان جزو استانهای کمتر توسعه یافته و در شاخصهای سلامت، درآمد سرانه، آموزش و صنعت وضعیت نامناسبی دارد که رفع و جبران این عقب ماندگی ها نیازمند عنایت ویژه دولت و همت مسئولان استانی است.

وی ضمن انتقاد از اینکه پنج برنامه پنج ساله توسعه کشور، مشکل عدم توازن و توسعه میان استانها مرتفع نشد، ادامه داد: باید در تدوین قانون برنامه ششم توسعه، تخصیص اعتبارات بر اساس میزان توسعه یافتگی و محرومیت استانها باشد تا بتوان طی این برنامه، شکاف توسعه میان استانها به حداقل برسد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان‌غربی نیز در این نشست با بیان اینکه تا پایان سال مالی۹۳ با استفاده از اعتبارات استانی ۱۹۳۶ پروژه عمرانی در آذربایجانی‌غربی به اتمام می‌رسد اظهارداشت: در حال حاضر دو هزار و ۳۸۰ پروژه در آذربایجان‌غربی وجود دارد که  ۷۶۱ مورد آن‌ها نیمه تمام است.

ناصر حضرتی پر همچنین به کسری بودجه در پرداخت حقوق و مزایای برخی کارکنان دولت نیز اشاره کرد و افزود: در پرداخت پاداش خدمت و مطالبات کارکنان جهادکشاورزی استان و نیز استخدام برخی از فرزندان شاهد و جانبازان استان با مشکل بودجه مواجه هستیم.

رئیس جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی نیز در این نشست گفت: در حال حاضر ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبارات توزیعی استان ۲۷ میلیارد تومان به جهاد کشاورزی به عنوان بخش اقتصادی استان اختصاص یافته  است.

اسماعیل کریم زاده ادامه داد: سهم بخش کشاورزی در طول برنامه پنجم توسعه اقتصادی از ۱۲ تا ۱۳ درصد در دوران سازندگی و اصلاحات به ۷.۳ درصد رسیده است که سهم مناسبی برای بخش کشاورزی نیست.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای رسیدن این رقم به بالای ۱۰ درصد انجام می‌شود عنوان کرد: با ابلاغیه ۱۰ میلیارد تومان اعتبار احیای دریاچه ارومیه ۷۰۰ میلیون تومان آن محقق شده که با این اعتبارات امکان احیای دریاچه ارومیه ممکن نیست.

۹۳/۱۲/۲۱
مدیرسایت

نظرات  (۲)

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۱۸ مربی حق التدریس فنی و حرفه ای
مرسی مدیر جان . شناسه یا کد نمیدونم همون پروانه کسب هستش اما اینا یه تعهد نامه میگیرن . افراد مطلع نمیدونم چه کسانی هستند باید به نظرتون از کدوم مرجع جویا بشم . ببخشید زیاد سوال میپرسم
پاسخ:
مدیرسایت : والا چی بگم چون در مورد قوانینه باید کسانیکه تو حوزه حقوق فعالیت میکنند بدانند البته اونا هم کم پیدا میشنا چون حوزه حقوق خیلی گسترده است باید کسی باشه که سروکارش اینجور مسایل باشه 
۲۱ اسفند ۹۳ ، ۲۲:۳۵ مربی حق التدریس فنی و حرفه ای
با عرض سلام
مدیر وبلاگ از شما سوالی داشتم تنها کسی هستین که میتونم بهش اعتماد کنم البته اگر جواب رو میدونین و گرنه میدونم شما هم مثله ما هستین و منتظر استخدام
سوالم اینه من دنباله مجوز برای احداث فروشگاه بودم بعد از چهار سال بالاخره موفق شدم این مجوز رو بگیرم یه تعداد کارهایی داره و یک برگه هست که باید در دفترخانه مهر کنم اخرین بند اون برگه اینه:متعهد میشوم در هیچ یک از ادارات دولتی خصوصی شاغل نباشم
اگر من در ازمون تبدیل وضعیت فنی و حرفه ای قبول شم به نظرت واسه استخدامم مشکلی پیش میاد و سازمان فنی و حرفه ای گیر میده به استخدام من؟؟؟ خیلی دلهره دارم نمیدونم این مجوز رو چیکار کنم بعد از چند سال به من دادن و از اون ور هم تبدیل وضعیت نظر شما رو میخواستم بدونم . با تشکر
پاسخ:
مدیرسایت : دقیق نمیدانیم بهتر است از افراد مطلع جویا شوید ولی اگه کد یا شناسه خاصی ندن بهتون فکر نمیکنیم در استخدام فنی حرفه ای متوجه بشن .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی