---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰ ب.ظ

۰

بجنورد-ایرنا- دبیر شورای عالی گزینش گفت: روش های گزینش کارمندان در کشور به صورت سنتی است و باید این روش ها به روز شود.


به گزارش ایرنا «اسدالله وطنی» عصر روز یکشنبه در نشست هسته گزینش دستگاه های دولتی خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: روش های سنتی گذشته در مورد گزینش می تواند آسیب های زیادی داشته باشد و اعتراض های زیادی نیز نسبت به این روش ها وجود دارد.

وی اضافه کرد: در گزینش های سنتی برخی مواقع از افراد ی تحقیق می شود که اطلاعات درستی از فرد مستخدم ندارند و این روش ها نمی تواند برای گزینش مناسب باشد.

دبیر شورای عالی گزینش افزود: باید این روش ها را به روزآمد کرد تا خطاها نسبت به گذشته کاهش یابد و روش جدید نیز باید از سوی هسته گزینش در استان ها به شورای عالی پیشنهاد شود.

وی مهم ترین بخش تغییر را به کارگیری از امکانات و تجهیزات یارانه ای و الکترونیکی برای گزینش افراد دانست.



*انتقاد از نگاه های تنگ نظرانه در گزینش افراد



وطنی از برخی نگاه های تنگ نظرانه در گزینش ها نیز انتقاد کرد و گفت: باید از نگاه های تنگ نظرانه در گزینش افراد برای استخدام در ادارات پرهیز شود.

دبیر شورای عالی گزینش افزود: همان گونه که نگاه های تنگ نظرانه می تواند آفت کارهای گزینش های محسوب می شود، برخی گشاده دستی نیز آفت دیگری می تواند باشد که از هر دو روش باید پرهیز شود.

وی اضافه کرد: افراد گزینش گر برای رضای خداوند کار می کنند و کارهای حساسی نیز دارند که باید در کار خود دقت نظر بیشتری داشته باشند.



*تشکیل پرونده گزینش برای ورود کارکنان به دستگاه های دولتی الزامی است



وطنی در ادامه داشتن پرونده گزینش را برای تمام کارکنان با هر نوع پرونده استخدامی در ادارات دولتی الزامی دانست و گفت: در برخی ادارات و نهادهای دولتی افراد بدون تشکیل پرونده گزینش به کار گرفته می شوند و این روش ضمن غیر قانونی بودن، می تواند عواقب ناگواری نیز برای مدیران دستگاه ها به دنبال داشته باشد.

وی افزود: بیشترین مشکل در این بخش مربوط به دانشگاه هاست و باید به گونه ای با این مراکز صحبت شود که نسبت به تشکیل پرونده برای در ابتدای ورود به کار برای کارکنان و حتی افراد رده مدیریتی اقدام شود.

به گفته وی در برخی مواقع انتقال مدیران از یک دستگاه به دستگاه دیگر نیز بدون انجام گزینش اقدام می شود و این مشکل باید یک جایی قطع شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی