---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ

۰

دبیر خانه کارگر کرمانشاه با اشاره به بحث افزایش سن و سابقه بازنشستگی در قانون برنامه ششم توسعه، آن‌ را موضوعی ضداشتغال دانست.

خبرگزاری فارس: افزایش سن بازنشستگی؛ موضوعی ضداشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شنیده‌ها حاکی از آن است که در برنامه ششم توسعه قرار است سن بازنشستگی در کشور افزایش پیدا کند و این امر با توجه به خیل عظیم جوانان بیکار به دغدغه‌ای برای مردم تبدیل شده است؛ این موضوع در حالی است که حتی بازنشستگان پس از رسیدن به سن بازنشستگی در برخی مشاغل دولتی جای جوانان را گرفته‌اند.

در تبصره 24 برنامه ششم توسعه تصریح شده است که برای کنترل و کاهش مشکلات صندوق‌های بازنشستگی، افزایش تدریجی سن و سابقه خدمت لازم برای مشمولان تمام صندوق‌های بازنشستگی و تأمین اجتماعی از سال اول برنامه هر سال به میزان 6 ماه برای احراز بازنشستگی در نظر گرفته شده است.

این موضوع به این معنی است که با توجه به اینکه سن بازنشستگی در حال حاضر 60 سال برای مردان است، در سال اول اجرای برنامه ششم توسعه یعنی سال آینده به 60 سال و 6 ماه افزایش خواهد یافت؛ برنامه ششم توسعه مراحل نهایی شدن خود را طی می‌کند و کارشناسان معتقدند که در صورت تبدیل این مصوبه به قانون شاهد بیکاری بسیاری از جوانان ماهر و تحصیلکرده خواهیم بود.

امروز در شرایطی که اشتغال‌زایی باید در رأس برنامه‌های دولت باشد، شاهد بی‌توجهی به این موضوع هستیم و این مصوبه خود گواهی واضح و برهانی آشکار بر این موضوع است؛ با افزایش سن بازنشستگی باز هم قرار است نیروی انسانی جوان قربانی تصمیمات غیرعقلایی شوند و بار سنگین این موضوع را به دوش بکشند.

*به افزایش سن بازنشستگی اعتراض کرده‌ایم

دبیر خانه کارگر کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در مورد افزایش سن بازنشستگی در کشور گفت: تشکل‌های کارگری در این مورد مقاومت و اعتراض کرده‌اند.

جواد اکبری با بیان اینکه به دولت اعتراض کردیم و دولت هم قول اصلاح این مصوبه را داده است، افزود: با توجه به جمعیت عظیم بیکار در کشور افزایش سن بازنشستگی مصوبه‌ای ضد اشتغال است.

*نمایندگان مجلس با تصویب این موضوع مخالفت خواهند کرد

وی افزود: به عنوان نماینده جامعه کارگری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز رایزنی‌هایی داشته‌ایم و حتی در صورت تصویب موضوع فوق در دولت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب آن رأی نخواهند داد.

دبیر خانه کارگر کرمانشاه با اشاره به مشکلات تبعی این موضوع هم برای بازنشستگان و هم برای بیکاران خاطرنشان کرد: دولت در گذشته با کاهش سن بازنشستگی به کمتر از 50 سال در مشاغل سخت و زیان‌آور به دنبال کمک به اشتغال جوانان بود، اما دیدیم که چگونه برخی‌ها دوباره بازنشستگان را با پرداخت نصف حقوق به اشتغال گماردند و از این موضوع سوءاستفاده کردند.

اکبری تصریح کرد: دولت اگر به دنبال کمک به افزایش اشتغال است باید سن بازنشستگی را براساس قانون گذشته نگه‌ داشته و با بازنشستگی پیش از موعد نیروهای جوان را استخدام کند.

۹۴/۱۰/۲۲
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی