---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۱۱ ب.ظ

۳

مشهد - ایرنا - رییس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد سایر دانشگاههای کشور می توانند به عنوان دانشجومعلم در این دانشگاه پذیرفته شوند.


محمود مهرمحمدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: بر مبنای اساسنامه دانشگاه فرهنگیان این مرکز آموزشی می تواند برای تامین نیاز وزارت آموزش و پرورش با برگزاری دوره های یک ساله آموزشی برای دانشجویان ممتاز آنان را به عنوان معلم به استخدام این وزارتخانه درآورد.

وی گفت: دانشجویان ممتاز سایر دانشگاهها در صورت احراز شرایط لازم از سوی وزارت آموزش و پرورش وارد دوره یک ساله آموزشی دانشگاه فرهنیگان می شوند و پس از شرکت در آزمون مربوطه و کسب نمره لازم به استخدام درخواهند آمد.

رییس دانشگاه فرهنگیان افزود: این دوره ها کوتاه و یک ساله است لذا می توان نیاز یک سال تحصیلی وزارت آموزش و پرورش به معلم را در مدت کوتاهی تامین کرد و انجام این طرح به نفع وزارتخانه است.

'دانشگاه فرهنگیان' به منظور تامین، تربیت و توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۰ با تجمیع تمامی مراکز تربیت معلم در سراسر کشور تاسیس شد.

64 هزار دانشجو در 98 پردیس دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور تحصیل می کنند. دو سوم این افراد دانشجویان بدو خدمت و مشغول تحصیل در دوره های کارشناسی پیوسته و یک سوم دیگر دانشجویان حین خدمت و مشغول تحصیل در رشته های کارشناسی ناپیوسته هستند.

رییس دانشگاه فرهنگیان به منظور شرکت در همایش جایگاه تربیت معلم به مناسبت هفته امور تربیتی(هشتم تا 14 اسفند ماه) به مشهد سفر کرده است.
۹۳/۱۲/۱۳
مدیرسایت

نظرات  (۳)

۲۱ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۷ فاطمه خوشفرجام
با سلام و احترام

در تاریخ 13 اسفند 1393 خبری مبنی بر استخدام دانشجویان ممتاز سایر دانشگاه ها در دانشگاه فرهنگیان منتشر شد آیا این طرح در سال 1394 انجام می شود؟چه شرایطی دارد؟برای اطلاعات بیشتر به کجا باید مراجعه کرد؟لطفا جواب سوالات را به ایمیل اینجانب ارسال کنید. باتشکر
با سلام.گفته شده که دانشجویان ممتاز سایر دانشگاهها می توانند در آموزش و پرورش استخدام شوند اما اینکه زمانش کی هست و یا این دانش آموختگان از چه طریقی می توانند استخدام شوند اشاره ای نشده.چون معمولا برای استخدام یک فرم همکاری یا یک مکانی را برای ثبت نام معرفی می کنند که در اینجا اشاره ای نشده لذا خواهشا اطلاع رسانی شود که این دانش آموختگان برای استخدام باید به کجا مراجعه کنند. با تشکر
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۵۲ پذیرفته شده
اردبیل... طی تماسی که با استانداری داشتم ، نامه ی توافق سه جانبه که نشونه ی تامین اعتباره از تهران اخذ شده و اوایل هفته بعد اسامی برای دریافت کد استخدامی وارد سایت میشه، اواخر هفته بعد دیگه هیچ مشکلی برای شروع بکار وجود نداره، لطفا دوستان ساکن اردبیل از ادارات و استانداری ، پیگیری سریع مقدمات شروع بکار رو مطالبه نمایید. و این قضیه ی مطالبه رو جدی بگیرید چون ممکنه بعضی از ادارات سرعت عمل لازم رو نداشته باشن و شروع بکار رو تا اردیبهشت به تاخیر بندازن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی