---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ق.ظ

۱


- استخدام دانشجویان در دانشگاه فرهنگی انجام می شود و دانشجویان نباید نگران این موضوع باشند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برخی کاربران فرهنگی مشکلات خود را در صفحه مشکلات مردم مطرح کردند. در همین باره روابط عمومی وزارتخانه پاسخ هایی را ارسال کرده است که در جدول زیر آورده شده است:

 

سوال

پاسخ

ما فرهنگیان متقاضی بازنشستگی پیش از موعد منتظر صدور حکم هستیم,وزارت اموزش وپرورش خواهشا زودتر اقدام کنید.خبر انلاین تورو خدا بذار اینو که پیگیری بشه.

بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان یک موضوع دوسویه است، ابتدا باید درخواست همکار فرهنگی ارائه شود، سپس با توجه به شرایط آن منطقه آموزشی موضوع بازنشستگی بررسی می‌ شود که اگر با آن موافقت شود، مرحله سومی نیز وجود دارد و آن این است که از رئیس جمهور درخواست می‌کنیم با بازنشستگی پیش از موعد این تعداد از فرهنگیان موافقت کند. بنابراین وقتی بازنشستگی پیش از موعد در سطح وسیع نباشد به‌لحاظ تأمین اعتبار فشار زیادی به آموزش و پرورش وارد نمی‌شود. بنابراین لازمه بازنشستگی پیش از موعد درخواست فرهنگیان و موافقت وزارتخانه است، موافقت وزارت خانه هم منوط به این است که با بازنشستگی این افراد مشکلی به‌لحاظ نیروی انسانی ایجاد نشود.

 

تسریع در استخدام ورودی های 93 دانشگاه فرهنگیان

برای استخدام این فرهنگیان بحث تعهد خدمت هنوز حل نشده است. برای همین  وزارت آموزش و پرورش به دنبال کسب مجوزهای مربوط از سازمان برنامه و بودجه است اما نباید دانشجویان نگران باشند چون وزارتخانه در هر زمان به نیروی تحصیل کرده نیاز دارد و از طرفی برنامه آموزش و پرورش جذب نیرو از همین دانشگاه است .

استخدام قراردادی های آموزش وپرورش به کجا رسیده خواهشند است پیگیری کنید

استخدام در گروی کسب ردیف‌های استخدامی است که خوشبختانه آزمونی در این باره برگزار شد و نتایج اعلام می شود.

 

45232

 

۹۴/۰۸/۲۰
مدیر سوم

نظرات  (۱)

۲۲ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۴ اسفند خوزستان
درود بر آموزش و پرورش که از همه ادارات و شرکت ها بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی