---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

۱


دانشگاه فرهنگیان تنها راه جذب معلم است/دولت خلاف سند تحول بنیادین عمل نکند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تاکید بر ضرورت تامین نیروی فرهنگی از سوی وزارت آموزش و پرورش از مبادی در نظر گرفته شده از سوی قانون، گفت: تنها راه جذب معلم دانشگاه فرهنگیان است در غیر این صورت دولت باید پاسخگو باشد.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت تامین نیروی فرهنگی از سوی وزارت آموزش و پرورش از مبادی در نظر گرفته شده از سوی قانون، گفت: دولت باید بداند که انتشار اخباری مبنی بر صفر شدن سهم دانشگاه فرهنگیان در سال آتی در خصوص جذب نیروی فرهنگی اقدامی خلاف قانون است.

نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت به ویژه وزارت آموزش و پرورش باید  نسبت به جذب فرهنگیان از مبادی تعریف شده یعنی دانشگاه تربیت معلم و همچنین فرهنگیان اقدام کند، افزود: پذیرش معلم در آموزش و پرورش از سایر مبادی در صورتی که با مجوز مجلس و همچنین در نظر گرفتن دوره های آموزشی همراه باشد قابل پذیرش است.

وی با تاکید بر اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مسیر به کار گیری نیرو استخدام در وزارت آموزش و پرورش را دانشگاه فرهنگیان دانسته است، تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان در سال اول فعالیت خود اقدام به پذیرش 25 هزار و سال دوم 17 هزار نیروی کرد، ولی متاسفانه سال جاری 11 هزار پذیرش انجام شد که از این میزان نیز دولت اقدام به اختصاص ردیف استخدامی برای نیمی از آن ها نکرده است.

دولت خلاف سند تحول بنیادین عمل نکند

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: دولت با پذیرش نیروی فرهنگی خارج از مبادی در نظر گرفته شده بر خلاف تعهد وزارت آموزش و پرورش درقبال سند تحول بنیادین عمل می کند.

خسروی سهل آبادی با بیان اینکه هر نوع پذیرش فرهنگیان باید مطابق با قانون باشد، گفت: از آنجایی که نیروی فرهنگی قرار است به آینده سازان کشور آموزش دهد نباید بدون تخصص کافی به این حوزه وارد شود.

وی با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه به آموزش و پرورش از حیث تربیت نیروی انسانی، افزود:دولت باید نسبت به تعهد خود در قبال پذیرش فرهنگیان از مبادی تعریف شده پایبند باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت در سال جاری در نتیجه کمبود نیروی فرهنگی مجبور به واگذاری 950 مدرسه به بخش خصوصی شد در حالی که اگر جذب نیروی معلم دقیق صورت می گرفت شاهد بروز چنین واگذاری نبودیم./

نظرات  (۱)

یه کار درست این دولت میخواد انجام بده اینها جلوش می ایستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی