---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

۰

ضرورت پیگیری تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی ازسوی مجلس/ دولت نسبت به اجرا نشدن قانون پاسخگو باشد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی را در سال 94 با قدرت پیگیری می‌کند، گفت: متاسفانه به دلیل اجرانشدن قانون از سوی دولت مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی بلاتکلیف بوده و مشکلات بسیاری دارند، بنابراین مسئولان دولتی باید دراین خصوص پاسخگو باشند.

ابوالقاسم خسروی سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، درخصوص به نتیجه نرسیدن وضعیت استخدام مربیان پیش دبستانی درسال 93، گفت: درخصوص تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی و تعدادی از نیروهای شرکتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی قانونی را در سال 91 مصوب کردند و دراین باره به دولت فرصت دادند که در طی دو سال این قشر ازجامعه را تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه درمجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنابراین مقرر شد با برگزاری یک آزمون تکلیف مربیان پیش‌دبستانی و نیروهای شرکتی مشخص شود، اما باید تاکید کرد که این مورد باید متناسب با نیاز شهرستان و منطقه آموزش و پرورش ازمیان افراد فعال در مقاطع پیش دبستانی صورت گیرد.

وی تاکید کرد: استخدام براساس نیاز و شرایط منطقه و شهرستان به طور حتم می توانست به آموزش و پرورش کمک کند تا از میان افراد شاغل فقط به تعداد مورد نیاز و با توجه به رشته تحصیلی مربیان پیش دبستانی را تعیین تکلیف کند، اما این اقدام پس ازگذشت دو سال ازسوی دولت انجام نشد و دراین مسیر تنها چندین مدرسه به موسسات غیر انتفاعی واگذارشد؛ البته اگر درهمین تعداد مدرسه ای که شامل بسته حمایتی شدند، مربیان پیش دبستانی تعیین تکلیف می شدند، بسیاری مشکلات آنها تاکنون حل شده بود.

خسروی سهل آبادی با بیان اینکه مربیان پیش دبستانی درحال حاضر بلاتکلیف هستند، تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون تعداد بسیاری از مهدهای کودک وپیش دبستانی ها توسط سازمان بهزیستی اداره می شود، بنابراین اگر این تعامل به معنای واقعی میان آموزش وپرورش و بهزیستی انجام شود، می توان ازافرادی که حدود ده تا پانزده سال درمقاطع پیش دبستانی به آموزش در پیش دبستانی مشغول بودند به درستی استفاده کرد.

این نماینده مردم درمجلس نهم با اشاره به اینکه مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی بین 25 تا 30 هزار نفر هستند، گفت: این افراد به دلیل عمل نکردن دولت به قانون بلاتکلیف هستند ومسئولان دولتی باید به طور قطع نسبت به این مشکل پاسخگو باشند، البته مجلس باحداکثر توان خود در قالب سوال این موضوع را از وزیر آموزش وپرورشدر سال 94  پیگیری خواهد کرد که یکی از محورهای استیضاح فانی بحث تعیین تکلیف نشدن مربیان پیش دبستانی است.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس، تصریح کرد: نمایندگان خواهان اجرای قانون ازسوی دولت و آموزش و پرورش هستند، اما رئیس کمیسیون آموزش به این موضوع تاکید دارد که اگر دولت به قانون عمل نکند، به طور حتم نمایندگان شکواییه ای دراین خصوص تنظیم می کنند که تا کنون اقدام خاصی در این راستا انجام نشده است./

۹۴/۰۱/۰۸
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی