---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۹ ق.ظ

۰



بیرجند- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور از راه اندازی سامانه سامانه ردیابی دام زنده و فراورده های خام دامی در سراسر کشور همزمان با هفته سلامت خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، خالد خداویردی  چهارشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سامانه ردیابی دام زنده و فراورده های خام دامی از سال گذشته در سه استان خوزستان، ایلام و قم به صورت پایلوت اجرا می شد که امسال همزمان با هفته سلامت در تمامی استان های کشور راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه این سیستم با هدف کنترل حمل و نقل دام و جلوگیری از قاچاق و حمل غیر مجاز دام در کشور ایجاد شده است، گفت: در این سامانه برای هر دام در داخل کشور شناسنامه الکترونیکی با یک شماره شناسنامه منحصر بفرد ایجاد شده که با استفاده از آن می توان در هر لحظه از محل دام آگاه شد.

فعالیت ۶۰۷ کشتارگاه در کشور/ حضور ۴۰ درصدی بخش حاکمیتی در کشتارگاه ها

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه این سازمان در سال های گذشته در بحث ارائه خدمات به صورت الکترونیکی اقدامات خوبی انجام داده است، بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ سامانه داریم که در قالب آن خدمات ارائه می کنیم.

خداویردی، راه اندازی سامانه قرنطینه را یکی از خدمات الکترونیکی سازمان دامپزشکی عنوان کرد و افزود: در قالب این سامانه تمامی مجوزهای صادر شده به صورت الکترونیکی صادر و مشخص می شود که هر محموله دامی از کجا بارگیری و در کجا تخلیه شد.

وی به فعالیت ۶۰۷ کشتارگاه در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در حدود ۴۰ درصد این کشتارگاه ها بخش حاکمیتی حضور دارند در حالی که در تمامی کشورها بخش حاکمیتی در تمامی کشتارگاه ها حضور دارند ولی در ایران به دلیل کمبود نیرو این امر محقق نشده است.

کمبود نیرو گریبان گیر سازمان دامپزشکی/ بیش از ۵ هزار پست بلاتصدی است

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور، کمبود نیروی انسانی را یکی از مشکلات این سازمان برشمرد و افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۷۶۰ پست سازمانی در سازمان دامپزشکی داریم که پنج هزار و ۵۶۰ مورد آن بلاتصدی است.

خداویردی با بیان اینکه در سال گذشته معاونت توسعه ریاست جمهوری تشخیص کمبود پنج هزار و ۲۰۰ نفر نیرو را داد، عنوان داشت: در همان سال مجوز استخدام یک هزار و ۲۰۰ نیرو جدید برای این سازمان صادر شد اما به دلیل کمبود اعتبارات امسال برای ۴۰۰ نفر نیرو آزمون استخدامی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون تعداد ۹ هزار و ۲۰۰ واحد درمانگاه، داروخانه و... در بخش دامی به بخش خصوصی واگذار شده که ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر در این بخش فعالیت می کنند.

فعال بودن ۱۳۲ واحد قرنطینه در کشور/ تأمین امنیت غذایی مردم از مزرعه تا سفره

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: سازمان دامپزشکی به عنوان یک دستگاه از ۷۴۲ واحد اداری و فنی برخوردار است که تعداد ۱۳۲واحد آن قرنطینه مرزی و بین استانی است.

خداویردی، قرنیطنه، کنترل و نظارت بر دام و فراورده های خام دامی را از وظایف واحدهای قرنطینه عنوان کرد و افزود: علاوه بر این مراکز تعداد ۱۰ مرکز تشخیص دامی در سطح کشور فعال است که کار آن ها تشخیص بیماری ها است.

وی از فعال بودن ۹۱ هزار و ۲۰۰ واحد امپولوژیک اعم از دامداری، مرغداری، گوسفنداری و... و. در سطح کشور خبرداد و گفت: بیش از ۵۰ هزار مورد از این واحدها روستاها هستند.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه مسئولیت دامپزشکی در این گستره، تأمین بهداشت دام و فراورده های خام دامی و تأمین بهداشت عمومی است، بیان داشت: تأمین امنیت غذایی مردم در مرزها یکی از مسئولیت های سازمان  دامپزشکی در راستای وظایف ذاتی آن است.

خداویردی با تأکید بر اینکه کشور به دلیل برخی محدودیت ها در بخش دام و خاک نیازمند افزایش بهره وری در زمینه دام و کشاورزی است، عنوان کرد: تأمین دام مورد نیاز از خارج کشور یکی از راه های جبران محدودیت ها است که تأمین دام آن بر عهده سازمان دامپزشکی قرار دارد.

خراسان جنوبی قابلیت خوبی برای صادرات فراوده های خام دامی به افغانستان دارد

وی، تأمین امنیت غذایی مردم را یکی دیگر از وظایف این سازمان برشمرد و افزود: سازمان دامپزشک بحث ایمنی غذایی از مزرعه تا سفره را برعهده دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه یکی از مباحث مهم برای سازمان درتمامی کشور به خصوص استان های مرزی موضوع قرنطینه با هدف کنترل مبادی ورودی و خروجی دام است، گفت: خراسان جنوبی قابلیت خوبی در بحث صادرات فراوده های خام دامی به کشور افغانستان دارد که اگر مسئولان در این قسمت حضور یابند سبب رونق اقتصادی استان خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی