---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ق.ظ

۰

خبر استخدامی مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۲۱ ق.ظ

خبر استان: وی با بیان اینکه به زودی آزمون استخدامی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار خواهد شد، ابراز داشت: طی روزهای آتی، آگهی استخدام این اداره کل منتشر می شود و آزمون آن در ابتدای سال آینده برگزار می گردد.

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان؛ یونس خسروانی در ششمین جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان بوشهر که به میزبانی شعبه شبانکاره برگزار شد، با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: پرداخت حقوق اسفندماه و عیدی مستمری بگیران، یکی از مهمترین کارهای پایان سال است که باید برای انجام آن دقت و تلاش لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به طرح جدید سازمان برای بخشودگی جرایم کارفرمایان که با شرایط آسان تر، در دستور کار سازمان قرار گرفته، تصریح کرد: تمامی شعب باید از طریق مکاتبات اداری با دستگاه های اجرایی این مهم را به ایشان، ابلاغ کرده و زوایا و مزایای اجرای این طرح را تبیین نمایند.


مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: بدیهی است اگر دستگاهی، از طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان استاده نکند، باعث اتلاف منابع عمومی شده است و پس از اتمام مهلت قانونی این طرح، اداره کل تامین اجتماعی استان، مطابق مقررات، اقدام می کند.

خسروانی افزود: برخی دستگاه های اجرایی استان، ٢٠ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی دارند که با استفاده از طرح بخشودگی جرایم، مبلغ قابل ملاحظه ای از جریمه آنها کم می شود.

وی با بیان اینکه به زودی آزمون استخدامی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار خواهد شد، ابراز داشت: طی روزهای آتی، آگهی استخدام این اداره کل منتشر می شود و آزمون آن در ابتدای سال آینده برگزار می گردد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر تمامی شعب استان به سیستم گام متصل شده اند که در صرفه جویی زمان و مصرف کاغذ و افزایش سرعت انجام امور سهم بسزایی دارد.

یونس خسروانی، با اشاره به اجرای طرح بازرسی هوشمند در شعبه ٢ بوشهر به عنوان شعبه پایلوت و مرجع، این طرح را یکی از طرح های بسیار خوب سازمان دانست و اضافه کرد: به زودی شاهد اجرای این طرح مهم در سراسر شعب استان خواهیم بود که طی آن، سرعت ودقت بازرسی ها به طور قابل ملاحظه ای بهتر خواهد شد.

وی بر دقت و نظارت بیشتر بر بیمه های مشمول تاکید کرد و گفت: همکاران شعب باید با کنترل بهتر این موضوع، ضمن در نظر گرفتن حقوق بیمه شدگان، از پایمال شدن حقوق سازمان هم جلوگیری نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، بیان داشت: ابلاغ الکترونیک برخی شعب از جمله شعبه جم در سال جاری، با موفقیت انجام شد و سایر شعب هم باید تلاش نمایند تا در این زمینه عملکرد بهتری داشته باشند و ابلاغ ها در سراسر استان، الکترونیکی شود.

یونس خسروانی، پیشاپیش، سال جدید را به همکاران و خانواده های آنها تبریک گقت و با آرزوی سالی سرشاز از موفقیت برای ایشان، از همراهی و همکاری خانواده های همکاران با برنامه های سازمان که بعضا منجر به حضور شبانه روزی همکاران در محل کار طی سال ٩۵، شد، تقدیر و تشکر نمود.

 

۹۵/۱۲/۱۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی