---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ق.ظ

۳


حسن خیریانپور وضعیت سهمیه های استخدامی ایثارگران استان مازندران را تشریح کرد
 حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: حسب دستور و تاکیدات جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار محترم مازندران و پیگیری های مجدانه انجام شده در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فرآیند اخذ مجوزهای لازم برای سهمیه استخدامی تعداد 645 نفر از کلیه ایثارگرانی که گزینش آنها انجام شده بود در هفته…

حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: حسب دستور و تاکیدات جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار محترم مازندران و پیگیری های مجدانه انجام شده در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فرآیند اخذ مجوزهای لازم برای سهمیه استخدامی تعداد 645 نفر از کلیه ایثارگرانی که گزینش آنها انجام شده بود در هفته جاری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انجام شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: مجموعا تعداد 764 سهمیه مربوط به ایثارگران و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر را برای استان مازندران مجوز داشتیم که 119 سهمیه باقیمانده از دی ماه سال جاری به گزینش معرفی و یا بعضاً قبل از دی ماه به گزینش معرفی شده بودند ولی هنوز تایید گزینش برای آنها صادر نشده و طبق هماهنگی های انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور انشاا... در سه ماهه اول سال 1394 به استان مازندران اختصاص خواهد یافت.
حسن خیریانپور ضمن تاکید به مدیران کل دستگاه های اجرایی ذیربط برای جذب به موقع سهیمه اختصاص یافته ، تصریح کرد تاکیدات و حمایت های ویژه استاندار محترم و پیگیری های مجدانه مدیرکل و همکاران محترم دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری در خور تحسین و تقدیر بوده و در روزهای پایانی سال این پیگیری ها به نتیجه رسیده و موجب خوشحالی افراد ذینفع گردید.



نظرات  (۳)

با عرض سلام و خسته نباشید خدمتتون بنده چند وقتی میشه برای شغل اقدام کرد ولی جواب درستی نشنیدم در جواب به خواسته ی من گفتن که در حال حاضر بنیاد ایثارگران، یا به بچه های جانباز شغل میده یا اینکه مخارج دانشگاه آنان را متحمل میشه دراینصورت کسانی که در حال ادامه تحصیل میباشند نمیتوانند برای شغل اقدام کنند به مدرک هم ربطی نداره بنده فوق دیپلم دارم و برای کارشناسی ادامه تحصیل میدم برام سوال شده که واقعا بنیاد ایثارگران جلو پیشرفت بچه های جانباز رو میگیره؟

سلام من نیز ذر سال 92ابان جز سهمیه ایثارگران  اداره ........معرفی شدم ولی استانداری گفته دیر به گزینش معرفی شدید فعلا خبری نیست ااگر خبری شد ب

اطلاع رسانی کنید مرسی از خوزستان

سلام من نیز ذر سال 92ابان جز سهمیه ایثارگران  اداره ........معرفی شدم ولی استانداری گفته دیر به گزینش معرفی شدید فعلا خبری نیست ااگر خبری شد ب

اطلاع رسانی کنید مرسی از خوزستان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی