---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۳۶ ب.ظ

۲

دانشگاه فرهنگیان

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ مگر مخاطبان قانون متعهدین به خدمت دانشجو معلمان نیستند پس چگونه حذف این قانون با موجودیت دانشگاه فرهنگیان مرتبط نیست؟ نباید به بهانه‌های اقتصادی به دنبال تضعیف این دانشگاه بود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش «سرپرست دانشگاه فرهنگیان امروز اعلام کرد که موجودیت دانشگاه فرهنگیان نباید با قانون متعهدین به خدمت در آموزش و پرورش پیوند زده شود، آیا ادامه حیات دانشگاه فرهنگیان با این موضوع ارتباطی ندارد؟» اظهار داشت: مگر مخاطبان قانون متعهدین به خدمت دانشجو معلمان نیستند پس چگونه حذف این قانون با موجودیت دانشگاه فرهنگیان در ارتباط نیست؟

وی افزود:‌ دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه تخصصی در راستای تربیت نیروی کارآمد برای آموزش و پرورش است و نباید با نگاه اقتصادی به آموزش و پرورش به دنبال حذف بورسیه دانشجو معلمان باشیم، این موضوع قطعا آسیب زاست و از یک نگرش غیرواقعی به مجموعه آموزش و پرورش حکایت دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها تاکیدات فراوانی درخصوص دانشگاه فرهنگیان داشتند. هم‌اکنون به بهانه‌های اقتصادی و اینکه این دانشگاه نیروی کیفی را برای آموزش و پرورش تربیت نمی‌کند به دنبال تضعیف دانشگاه فرهنگیان هستند که باید در این زمینه تجدیدنظر شود.

حجت الاسلام سلیمی گفت:‌ آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته به بهانه اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید در آموزش و پرورش جذب شوند، استخدام جدیدی نداشته است و هم‌اکنون در بسیاری از شهرها با کمبود معلم مواجه هستیم به گونه‌ای که 20 درصد از کلاس‌های درس توسط نیروهای حق التدریس و بازنشسته اداره می‌شوند.آموزش و پرورش به بهانه جذب فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان نیروی جدید جذب نکرد، هم‌اکنون نیز حذف قانون متعهدین به خدمت با  این موضوع تناقض دارد.

وی ادامه داد: بودجه دانشگاه فرهنگیان در لایحه بودجه سال 94 رقم قابل قبولی نیست و حکایت از آن دارد که در راستای تقویت دانشگاه فرهنگیان تلاش لازم صورت نگرفته است.

نظرات  (۲)

سلام
اقا یا خانوم ارشد
میدونی فرقش چیه؟ 
فرقش اینه که. تو این چهار سال دانشجوها زیر نظر آموزش و پرورش هستند وتحت گزینش که معلم باید اصلح باشد
فرقش اینه که خواهر و برادران ما با حجاب کامل و با نیت خوب خو گرفتن تو این مدت 
فرقش اینه با کنکور و مصاحبه و گزینش و تحقیقات محلی وارد دانشگاه شدن پس صلاحیت دارن
فرقش اینه که با هر حجاب و پوششی تو دانشگاه نبودن
مهمتر از اون اینه که رهبر پشتمونه و آموزش پرورش مستقیم بر این عزیزان نظارت دارن
بازم بگم؟
یا علی
من متوجه نمیشم توی این دانشگاه چی کار میکنن که یک عده اینقدر روش تعصب دارن؟! اوایل انقلاب سال 57 و 58 و حتی دهه 60 بسیاری افراد با مدرک دیپلم معلم میشدن نتیجه کار هم خیلی خوب بود. الان چه ایردای داره که فوق لیسانس های مملکت ما بتونن بیان داخل آموزش و پرورش درس بدن؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی