---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

۰


اگر وعده دولت مبنی بر افزایش حقوق کارمندان متناسب با تورم برای سال آینده محقق شود حداقل میزان حقوق کارمندان دولتی در سال ۹۴ معادل ۴۷۲ هزار تومان و حداکثر آن سه میلیون و ۳۰۴ هزار تومان خواهد شد.

«اقتصادنیوز» نوشت: سخنگوی دولت در حاشیه جلسه اخیر هیات دولت در مورد افزایش حقوق کارمندان عنوان کرد: در سال ۹۴ حقوق کلیه کارکنان دولت به اندازه نرخ تورم افزایش خواهد یافت.

محمد باقر نوبخت در مورد میزان نرخ تورم نیز اظهار کرد: مرکز آمار ایران، ‌آمار تورم ماه آبان را اعلام کرد که همچنان روند نرخ تورم کاهنده است. نرخ تورم میانگین ۱۲ ماه منتهی به آبان ماه امسال ۱۷.۸ درصد بوده است.

این سخنان نوبخت در حالیست که طبق بخشنامه ابلاغ شده معاون اول رئیس جمهور در اواسط اردیبهشت ماه امسال حداقل حقوق کارمندان دولت ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر حقوق آنها هفت برابر این رقم تعیین شده بود.

حال با توجه به اینکه قرار است دولت تا ۱۵ آذر ماه امسال لایحه بودجه سال آینده را به مجلس ارائه کند به نظر می‌رسد نرخ تورم مدنظرش نرخ تورم آبان ماه امسال باشد که مرکز آمار ایران حدود ۱۸ درصد تعیین کرده است.

با احتساب این نرخ می‌توان برآورد کرد که اگر وعده دولت مبنی بر افزایش حقوق کلیه کارکنان دولت به اندازه نرخ تورم محقق شود حداقل حقوق کارمندان به ۴۷۲ هزار تومان و حداکثر حقوق آنها به سه میلیون و ۳۰۴ هزار تومان افزایش یابد.

این در حالی است که حداقل حقوق کارگران در امسال ۶۰۸ هزار تومان بوده و دولت در این مورد تاکنون اعلام موضع نکرده است

منبع : مهر نیوز


  نقل از ایسنا:

با وجود این که درصد افزایش حقوق کارمندان دولت در بودجه سال آینده هنوز نهایی نشده است، اما احتمالات مطرح شده حاکی از افزایش حقوق 14 تا 14.5 درصدی است.
خبرگزاری ایسنا: با وجود این که درصد افزایش حقوق کارمندان دولت در بودجه سال آینده هنوز نهایی نشده است، اما احتمالات مطرح شده حاکی از افزایش حقوق 14 تا 14.5 درصدی است.

در حالی که در سال گذشته افزایش حقوق کارکنان دولت حدود 18 درصد در لایحه بودجه سال 1393 پیشنهاد شد، اما در روزهای پایانی تصویب بودجه معاون برنامه ریزی رییس جمهور از اضافه شدن دو درصد دیگر بر این رقم خبر داد و بر این اساس حقوق کارکنان دولت در سال جاری 20 درصد افزایش یافت.

اما درحالی که در هفته گذشته طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که هنوز بحث میزان افزایش حقوق کارکنان دولت برای سال آینده به طور جدی مورد بحث قرار نگرفته، یکی از دست اندرکاران بودجه نویسی اعلام کرده که به طور یقین این درصد کمتر از 15 درصد پیش بینی شده برای تورم در سال 1394 خواهد بود.

به گفته وی، رقم پیشنهادی بین 14 تا 14.5 درصد است، چرا که قانون مدیریت خدمات کشوری دولت را موظف کرده تا افزایش حقوق کارکنان به اندازه تورم باشد.

.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی