---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۳ ب.ظ

۰



مشهد- رئیس بنیاد شهید کشور گفت: بحث اشتغال ایثارگران یکی از دغدغه های ما است که در حال حاضر تلاش داریم تا با برنامه ‌ریزی ‌های دقیق زمینه ‌های اشتغال آنان را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی بعد از ظهر پنجشنبه در گردهمایی فرزندان شاهد شاغل در سازمان و ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور که در سالن همایش‌‌ های آستان قدس رضوی برگزار شد گفت: شهید کلمه‌ ای است که برای ما مقدس و صاحب احترام است و همه ما برای آن قداست خاصی قائل هستیم زیرا معتقدیم کسی که در راه دین، عقیده، قرآن، اسلام و کشور فداکاری کند به مقامی می‌رسد که قرآن آن را بالاترین مقام ها می خواند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در هر کجا که اختراع، اکتشاف و افتخاری به دست می آید، باید آن را مدیون خون پاک شهدا دانست زیرا آرامشی که زمینه ساز تمام پیشرفت هاست را مدیون خون پاک شهدا هستیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید کشور خطاب به خانواده شهدا اظهار داشت: بنیاد شهید به شما تعلق دارد و من میهمان شما هستم، پس از ورود به بنیاد شهید از‌‌ همان ابتدا در تلاش بودم تا معضلات را شناسایی و برای رفع آنها برنامه ریزی نمایم.

حجت الاسلام شهیدی‌ محلاتی بیان داشت: در‌‌ همان ابتدای خدمتم به رئیس جمهور گفتم که خدمت در این مسئولیت کار دشواری است اما ایشان تاکید داشت که در این حوزه دغدغه ‌های جدی دارند.

رئیس بنیاد شهید کشور ادامه داد: در حال حاضر ۲۳۰۰ جانباز قطع نخاعی در کشور داریم که در آسایشگاه ها نگهداری می شوند و هنگامی که به دیدار آن‌ها می‌روم کوچک‌ ترین درخواستی ندارند که این بزرگی عزیزان را نشان می دهد.

وی گفت: علاوه بر ۶۴ خانواده ای دارای پنج شهید در کشور، بیش از ۷ و ۸۰۰ خانواده دارای دو شهید وجود دارد، هر کسی که مسئولیت بنیاد را بر عهده می‌گیرد با این جامعه گسترده روبه‌روست که باید پاسخگوی درخواست های به حق آنان باشد.

معاون رئیس جمهور در خصوص پرداخت مطالبات معوقه ایثارگران گفت: تمام معوقات تا پایان سال ۹۰ پرداخت شده است، ضمن اینکه یکی دیگر از دغدغه‌ های بنیاد، بحث اشتغال ایثارگران است که در حال حاضر تلاش داریم تا با برنامه ‌ریزی ‌های دقیق زمینه ‌های اشتغال آنان را ایجاد کنیم.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی اظهار داشت: هنگامی که مسئولیت خدمت در بنیاد شهید را بر عهده گرفتم، سه هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان بدهی وجود داشت که با تدابیر رهبری، حمایت‌های رئیس جمهور و همکاری کارکنان بنیاد شهید، پرداخت بدهی‌های ایثارگران را آغاز و به انجام رساندیم.

وی با اشاره به اشتغال زایی برای ۳ هزار و ۹۰۰ فرزند ایثارگر در سال گذشته افزود: برنامه ریزی ‌های ما برای اشتغال جامعه ایثارگری ادامه دارد و گروهی از فرزندان شاهد را برای آسیب ‌شناسی اشتغال ایثارگران استخدام کردیم تا این موضوع را بررسی کنند.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی ادامه داد: در حال تهیه بانک اطلاعاتی هستیم که ضرورت مراجعه ایثارگران به مرکز را از میان بر می‌دارد و آن‌ها می‌توانند در سراسر کشور از این سامانه استفاده کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی