---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۷ ق.ظ

۰


معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارمندان شهرداری به صورت رسمی می توان هم به نفع شهرداری و هم کارمندان باشد، اولویت های استخدام را تشریح کرد.
سید جعفر تشکری هاشمی در گفت و گو با خبرنگار  پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، اظهار کرد: تبدیل وضعیت کارمندان شهرداری، بازی برد بردی برای سازمان و اعضای آن محسوب می شود؛ زیرا از یک سو تاکنون برای مشاغل و پست هایی که در شهرداری دائمی هستند به صورت موقت و سالانه با افراد قرارداد بسته می شد که معلوم نبود تمدید می شود یا خیر و نوعی احساس عدم امنیت شغلی ایجاد شده بود. 

وی اضافه کرد: از سویی دیگر شهرداری هم باید از سوابق ارزشمند کارمندان باسابقه خود حداکثر استفاده را ببرد و این در حالی است که با قراردادهای یکساله همیشه این احتمال وجود دارد که همکاری سازمان را ترک کند و در جای دیگری مشغول به کار شود. در حالی که شهرداری به ویژه در حوزه های شهرسازی و فنی -عمرانی کاری تخصصی و پیچیده است. 

تشکری هاشمی گفت: بر همین اساس تبدیل وضعیت 5 هزار کارمند شهرداری در حال انجام است. در این بین همکارانی هم به ما مراجعه می کنند که ممکن است شرایط خاص و تفاوت هایی با دستورالعمل ها داشته باشند. ما هم با نگاهی مثبت به حل مشکل آنان ورود پیدا می کنیم و قصد داریم تا جایی که ممکن است با رعایت قانون مشکلاتشان را مرتفع کنیم.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت که سازمان متبوعه اش نهادی پیشتاز در حل مشکلات شهروندان و همکاران است و باید توجه داشت کلانشهر تهران قرار است توسط این همکاران ساخته شود و بنابراین باید روحیه و انگیزه خوبی داشته باشند که با تبدیل وضعیت این روحیه نیز در آنان ایجاد خواهد شد.

اولویت استخدام

به گفته معاون شهردار تهران برای تبدیل وضعیت کارمندان شهرداری مجموعه ای از متغیرها از جمله مدرک تحصیلی، ارتباط رشته تحصیلی با کار در شهرداری، سوابق فرد و اقدامات ارزشمندی که در طول خدمت خود انجام داده اند و امتیازهایی که دریافت کرده اند، وضعیت تاهل و از سوی دیگر ایثارگران را در نظر می گیرند.

وی تصریح کرد: آزمون توسط سازمان سنجش برگزار می شود و کسانی که امتیاز علمی لازم را بیاورند در مراحل بعدی مجاز به ارائه مدارک خواهند بود. طبیعتا ایثارگران و معلولان سهمیه هایی دارند که می توانند از آن استفاده کنند.

تشکری هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه در سال های گذشته شهرداری تهران برای تامین نیروهای عمومی خود به صورت موقت از شرکت های تامین نیروی انسانی استفاده می کرد، یادآور شد: این خود سبب ایجاد نارضایتی برخی از همکاران شده بود و بعضا حقوق و بیمه آنان به موقع پرداخت نمی شد یا در تمدید قراردادهای سالانه با مشکل مواجه بودند. 

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اضافه کرد: برای ایجاد امنیت شغلی برای این افراد نیز قرار شد توسط یکی از شرکت های وابسته به شهرداری تهران قراردادشان به قرارداد تجمیع شده تبدیل شود. در حال حاضر بیش از 12 شرکت داریم که با این مصوبه تجمیع و از سوی یک شرکت قراردادشان منعقد می شود. کنترل های لازم در پرداخت به موقع حقوق و بیمه این افراد هم دراولویت کاری ماست. 

تشکری هاشمی تاکید کرد: شرکت های تامین نیروی انسانی در ردیف تامین نیروی پرسنل شهرداری محسوب نمی شوند و متناسب با پروژه های شهر تهران و فعالیت های عمرانی و تصدی گری، از طریق شرکت های تامین نیروی انسانی و تجمیع با شهرداری همکاری دارند.
۹۵/۱۰/۱۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی