---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ق.ظ

۰


طبق گفته معاون آموزشی وزارت بهداشت، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور طی بخشنامه‌ای ملزم شدند پس از معرفی متعهدین خدمات آموزشی از طریق مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت، حسب اعلام نیاز اقدام لازم را درخصوص بهره‌ مندی از خدمات این افراد به عمل آورند.

به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر باقر لاریجانی با اشاره به کمبود اعضای هیأت علمی در نظام سلامت کشور تاکید کرد: لازم است نیروهای متخصصی که فارغ التحصیل می شوند و متعهد به خدمت هستند در حوزه آموزش علوم پزشکی به کار گرفته شوند. سالانه افرادی موفق به اخذ دانشنامه تخصصی و دکتری تخصصی Ph.D شده و باید در بهره برداری از این نیروهای متخصص که از سرمایه های کشور هستند تسریع گردد. این در صورتی است که به کارگیری متعهدین خدمت مستلزم وجود ردیف سازمانی بلاتصدی و مجوز استخدام به عنوان عضو هیأت علمی نیست.

در همین راستا، قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی درمورد آیین‌نامه مذکور توضیحاتی به ایسنا ارائه کرده و گفت:هدف وزارت بهداشت این است که جذب اعضای هیات علمی در حوزه‌های تخصصی و حوزه پی اچ دی سریع تر صورت بگیرد.درواقع درصدی از افرادی که صاحب رتبه های برتر هستند می‌توانند به صورت مستقیم به حوزه آموزش وارد شده و هیات علمی شوند اما اکنون این امر به صورت جدی تر دنبال شده و مصوباتی هم برای این کار مد نظر قرار گرفته است.

دکتر سید حسن امامی رضوی ادامه داد:در دوره های قبل صاحبان رتبه های اول و دوم و سوم در حوزه آموزش جذب می‌شدند اما بر اساس مصوبات اخیر،رتبه مد نظر نیست و 5 تا 10 درصد فارغ التحصیلان می‌توانند در صورت تمایل دانشگاه به عنوان هیات علمی جذب شوند.البته از آنجایی که رشته‌های علوم پایه متنوع تر است باید با شرایط ویژه تری به آن نگاه شود.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت نیز در این مورد به ایسنا گفت: از آنجایی که فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در وزارت بهداشت به کار گرفته می شوند، در ابتدای خدمت به عنوان متعهد خدمت جذب شده و تعهدات قانونی خود را شروع می‌کنند،البته افرادی که به عنوان هیات علمی متعهد خدمت معرفی می‌شوند کسانی قرار نیست ردیف استخدامی بگیرند و به عنوان پیمانی جذب شوند.

دکتر سید علی حسینی افزود:افرادی که قصد دارند به عنوان هیات علمی پیمانی و در ادامه رسمی به در وزارت بهداشت جذب شوند باید در رقابتی عادلانه با سایر همتایان خود شرکت کنند و در صورت احراز صلاحیت لازم به عضویت هیات علمی دربیایند.

۹۴/۱۲/۱۶
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی