---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۳ ب.ظ

۰

معاون رسانه‌ای آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی از 17 مهر ماه برای جذب غریب به 10 هزار واجد‌الشرایط خبر داد.
جزئیات آزمون استخدامی آموزش و پرورش / 17 مهر ماه آغاز ثبت‌نام آزمونبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسول پاپایی معاون رسانه‌ای آموزش و پرورش در حاشیه آیین افتتاح طرح نماز در جمع خبرنگاران پیرامون وضعیت آزمون استخدامی گفت: بر اساس مجوز سازمان تجاری و استخدامی کشور بر اساس ضوابط قانونی غریب به 10 هزار واجد‌الشرایط داراری مدرک دانشگاهی از طریق آزمون کتبی و صلاحیت عمومی به استخدام آموزش و پرورش درمی‌آیند.

وی با بیان اینکه انجام معاینات پزشکی متناسب با نیاز واحد‌های آموزشی و مصاحبه استخدامی برای ورود به کلاس‌های درس لازم است، اظهار داشت: دور مهارت آموزی توسط دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی برای مشمولان برگزار شده و در نهایت به صورت پیما نی در مشاغل آموزشی استخدام می‌شوند.

پاپایی ادامه داد: تعداد چهار هزار و هفت نفر از مشمولان را خانم‌ها تشکیل دده و 5 هزار و 993 نفر بر اساس نیاز مردان هستند.

معاون رسانه‌ای آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن دوره یک ساله آموزشی در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی هستند عنوان کرد: پس از مراحل انجام شده افراد بر اساس نیاز به مناطق آموزشی و به شیوه بومی گزینی استخدام می‌شوند.

وی بیان کرد: واجد‌ شرایطان پس از انتشار اطلاعیه از سوی سازمان سنجش می‌توانند از 17 مهر ماه سال جاری نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و بر اساس پیش‌بینی‌ها 21 آبان ماه این آزمون برای متقاضیان برگزار می‌شود.

پاپایی یادآور شد: آزمون جامع در پایان دوره آموزشی یک ساله برای تمامی پذیرفته‌شدگان که قصد ورود به کلاس‌های درس را دارند الزامی است و باید گواهی موفقیت در آزمون را کسب کنند.

۹۵/۰۷/۱۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی