---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ق.ظ

۰

استادکاران هنرستان ها با فوق دیپلم، هنرآموزان هنرستان ها با لیسانس و معلمان آموزش عمومی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش با هر میزان سابقه، مجاز به شرکت در آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش هستند.

معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: استادکاران هنرستان های فنی و حرفه ای با حداقل مدرک فوق دیپلم، هنرآموزان هنرستان های فنی و حرفه ای با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس و معلمان آموزش عمومی، مربیان پیش دبستانی و نیروهای شرکتی آموزش و پرورش می توانند با هر میزان سابقه در آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش شرکت کنند.  
 
محمد بطحایی افزود: تعداد سنوات خدمتی نیروهای شاغل غیررسمی آموزش و پرورش به عنوان امتیاز در استخدام این افراد تاثیر خواهد داشت.
 
شرط سنی برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی
 
وی گفت: شرط سنی برای شرکت کنندگان در آزمون استخدامی برای کاردانی حداکثر25 سال، کارشناسی 30 و کارشناسی ارشد و بالاتر حداکثر 35 سال است و شرکت کننده‌های سهمیه آزاد با هر رشته ای می توانند در این آزمون شرکت کنند.
 
بطحایی افزود: سه برابر ظرفیت یعنی 15 هزار نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی به عنوان پذیرفته شدگان اولیه اعلام می‌شوند و پس از مصاحبه 5 هزار نفر جذب خواهند شد.
 
اعلام نتایج آزمون استخدامی، پایان مهر
 
معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج آزمون استخدامی اواخر مهر اعلام می شود.
 
وی به بیمه طلایی فرهنگیان اشاره کرد و افزود: قرارداد آموزش و پرورش با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اول مهر به پایان می رسد و با شرکت بیمه ای دیگری قرارداد منعقد خواهیم کرد.
 
بطحایی تاکید کرد: سقف هزینه های درمانی برای بیماری های خاص و صعب العلاج در بیمه طلایی برداشته شده است اما همچنان برای عینک محدودیت پرداخت وجود دارد.
 
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صدا و سیما، وی گفت: متاسفانه تاکنون موفق به پرداخت مطالبات هزینه های درمانی بیمه طلایی فرهنگیان که پیش از این از طریق بیمه ایران انجام می شد نشده‌ایم و همچنان به فرهنگیان بدهکاریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی