---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ب.ظ

۰

 معلمان

آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود معلم اقدام به جذب ۵۰۰ نفر در برخی از رشته‌ها می‌کند که بر این اساس اطلاعیه‌ای برای جمع‌آوری رزومه افراد صادر شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اختصاص 500 ردیف استخدامی ویژه به استان سیستان و بلوچستان برای کسری معلم خبری بود که محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری با اصحاب رسانه آن را اعلام کرد.

این سهمیه علاوه بر استخدام اخیر آموزش و پرورش برای جذب 5 هزار نیروی انسانی است.

آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده است:‌ به منظور جبران کسری از کمبودهای نیروی انسانی استان، پس از پیگیری‌های متعدد برای تخصیص سهمیه 500نفری وموافقت سازمان مدیریت فرصتی برای نیرو فراهم شد.

دانشجویان ترم آخر دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد بومی استان در رشته‌های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زبان انگلیسی وعلوم تجربی که تمایل به استخدام درآموزش وپرورش دارند، حداکثر تاپایان روز سه شنبه 8 دی مشخصات کامل خودرا ( نام و نام خانوادگی، دانشگاه محل تحصیل، معدل واحدهای پاس شده، آدرس محل سکونت، شماره تلفن برای تماس و شهرستانی که بومی آن محسوب می‌شوند )به آدرس پست الکترونیکی (ane.sb@medu.ir) ارسال کنند تا درصورت تصویب، گزینش بخشی ازسهمیه رشته‌های مذکور بدین شیوه با اولویت جنسیت مرد پس از اخذ تعهد براساس معیارهای مرکز برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش انجام پذیرد.

انتهای پیام/


۹۴/۱۰/۰۸
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی