---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

۰

             


خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از جذب ۲۰۰ نیروی جدید پیمانی در این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج شهراب شعبانی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردرای کرج با اشاره به اینکه جذب نیروی جدید به دنبال دریافت مجوزهای لازم از سوی شورای اسلامی شهر کرج و سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور انجام می شود، گفت: این امر جهت تکمیل کادر عملیاتی (آتش نشان) و راننده خودروهای عملیاتی سنگین اجرایی خواهد شد.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه آزمون استخدام و جذب نیرو برای بکارگیری در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بین افراد واجد شرایط  که بومی استان البرز باشند، برگزار می شود، اظهار کرد : جذب نیرو در قالب استخدام پیمانی صورت می گیرد.

 

وی در خصوص برخی شرایط پذیرفتن افراد در آزمون اعلام کرد: افراد شرکت کننده در آزمون با مدرک دیپلم، حتما باید گواهینامه پایه یک رانندگی داشته و این شرایط مشمول افراد با سن زیر 28 سال می باشد.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تصریح کرد: همچنین افراد با مدرک فوق دیپلم باید زیر 25 سال سن داشته و ضروری است تمام شرکت کنندگان از آمادگی جسمانی عالی برخوردار باشند.

 

شعبانی تاریخ آغاز ثبت نام را هشتم اردیبهشت ماه سال جاری تا چهاردهم همان ماه اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در آزمون می توانند از تاریخ مذکور به پرتال شهرداری به آدرس www.karaj.ir مراجعه کنند.

 

شایان ذکر است زمان برگزاری آزمون های استخدامی کتبی (علمی) و آمادگی جسمانی (عملی) متعاقبا از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد

 


سوالات عمومی ویژه استخدام دستگاههای اجرایی وبانکها( استخدام های متمرکز سال94 -وزارت نیرو )

 

 

 

 

 
 

 

 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی