---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ

۱



معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: هنوز هیچ مکاتبه رسمی با این اداره کل در خصوص تعیین تکلیف و جذب پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال 91 دامپزشکی استان از سوی مراجع امر صورت نگرفته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، دکتر محمد باقر مقدس در جمع 102 پذیرفته شده نهایی آزمون‌های استخدامی سال 91 دامپزشکی استان در تالار سنبله جهاد کشاورزی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مراحل جذب انجام شده و تلاشهای فراوان از سوی مسئولین این اداره کل در این خصوص صورت گرفته که حضور این جمع برای تکمیل فرم گزینش و ادامه فرآیند استخدامی را دلیلی بر این ادعا دانست.

وی با تاکید به قانونی بودن استخدام پذیرفته شدگان آزمون‌ استخدامی سال 91 به دو مسئله قابل اهمیت اشاره کرد و گفت: آزمون‌های استخدامی برگزار شده باید با رعایت ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و برگزاری آزمون‌ها از طریق نشر عمومی و آگهی انجام شده باشد که آزمون مربوطه نیز مصداقی از این ماده قانونی است.

مقدس با اشاره به اینکه در آزمون‌های استخدامی باید پیش بینی اعتبار لازم برای جذب نیرو انجام شود بیان کرد: متاسفانه در زمانی که این آزمون‌ استخدامی برگزار شد در برخی موارد محاسبات لازم در مورد منابع مالی آن انجام نشده و آن را یکی از مهمترین دلایل عمده در طولانی شدن فرآیند استخدام آزمون سال 91 عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در حال حاضر نیز اداره کل دامپزشکی استان مانند برخی از دستگاه‌ها با رایزنی های فراوان با مسئولین امر در استان و کشور و معرفی اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون‌های استخدامی سال 91 از طریق ارسال پیامک و اعلان عمومی در درگاه اینترنتی این اداره کل نسبت به ادامه فرآیند استخدامی و گزینش افراد پیش رفته است.

وی یادآور شد: سهمیه این اداره کل برای جذب در آزمون‌های استخدامی سال 91 ، 102 نفر پیش بینی شده بود که در صورت تخصیص نگرفتن اعتبار لازم، تا آخر سال برای جذب این افراد قول قطعی نخواهیم داد.

لینک

نظرات  (۱)

۲۱ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۲ کرمانی ها از خواب بیدار شوید لطفا!!
استاندار کرمان: دستگاه های دولتی تورم نیروی انسانی دارندکرمان - ایرنا - استاندار کرمان، تورم نیروی انسانی در دستگاه های دولتی را از مشکلات این استان ذکر کرد و گفت: نیروی انسانی در دستگاه های دولتی استان کرمان چهار برابر نیاز موجود است.

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز یکشنبه در آیین رونمایی از تمبر یادبود گزینش با حضور دبیر هیات عالی گزینش کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری، افزود: وجود نیروی انسانی مازاد در دستگاه های دولتی مصیبتی برای استان کرمان محسوب می شود.

وی بزرگ شدن نظام دیوان سالار و دولت را موجب کوچک شدن مردم دانست و اظهار کرد: دولت باید کوچک شود تا مردم بزرگ تر شوند.

استاندار کرمان به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: حضور فعال مردم در دوران دفاع مقدس موجب پیروزی و تضمین انقلاب اسلامی شد.

وی با ابراز امیدواری به این که فضای وحدت روز به روز در کشور گسترده تر و عمیق تر شود، تصریح کرد: وحدت موجب می شود کشورهای اسلامی از وضعیت موجود خارج شوند.

رزم حسینی ابراز امیدواری کرد: وحدت در عمل روز به روز بین مسوولان و مردم بیشتر و دامنه اشتراکات وسیع شود تا دامنه اختلافات به چشم نیاید.

وی افزود: جامعه باید به سمتی پیش برود که مردم با داشتن اخلاق اسلامی و دانش کار نیازی به گزینش نداشته باشند.

استاندار کرمان تاکید کرد: گزینش ها به گونه ای باشد که بهترین افراد برای کار در ادارات انتخاب شوند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی