---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ

۰


بجنورد - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۴۲ درصد پست های سازمانی خراسان شمالی خالی است که تا پایان امسال نسبت به جذب نیروی جدید اقدام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود دلپسند افزود: با ارتقاء پست های سازمان این استان، باقی مانده سهمیه استخدامی سال های ۹۱ و ۹۲ به تعداد ۱۳۵ نفر تا پایان امسال در دستگاه های اجرایی جذب و مشغول به کار می شوند.

وی اظهار داشت: این موضوع بر اساس توافق صورت گرفته با تیم اعزامی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری به استان انجام و پست های سازمانی این استان همانند استانهای مشابه ارتقا می یابد.

دلپسند افزود: مطالبه جدی در دولت یازدهم، بحث جذب نیروی انسانی برای تکمیل پست های بلاتصدی فعلی استان و افزایش پست های سازمانی همانند استانهای مشابه است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تصریح کرد: مقایسه خراسان شمالی با استانهای همسطح بر مبنای جمعیت، شهرستانها، مساحت و سایر فاکتورها انجام که در نتیجه مشخص شد که این استان به لحاظ پست های سازمانی از متوسط استانهای همطراز خود پایین تر است.

وی افزود: برای ارتقای سطح تشکیلات، افزایش تعداد پست ها و جذب نیروی انسانی باید پیشنهادات لازم به منظور تحقق این امر، از سوی وزارتخانه های مربوطه به معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری ارسال شود.

دلپسند با بیان اینکه مکاتباتی در خصوص اخذ مجوز و تامین اعتبار برای جذب ۲ هزار نفر نیرو در سال ۹۴ صورت گرفته است گفت: تا زمانی که بودجه ۹۴ به تصویب نرسد آمار دقیقی در این خصوص نمی توان اعلام کرد.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم در سال ۹۴ استخدامی خواهد داشت و سهمیه استخدام ها به وزارتخانه ها ارسال و تلاش می شود تا با مساعدت نمایندگان سهمیه مناسبی برای دستگاه های اجرایی استان گرفته شود.

دلپسند یاد آور شد: ادارات کل استان درخواست ارتقای پست ها و تعداد نیروهای مورد نیاز خود را باید به وزارت خانه های متبوع ارسال کنند تا از طریق آنها به معاونت توسعه و منابع انسانی ریاست جمهوری ارسال و در نهایت در چارچوب توافق حاصل شده با این معاونت، مجوزهای لازم برای افزایش پست ها و استخدام جدید نیروی انسانی اخذ شود.

وی با اشاره به اولویت تامین و جذب نیرو در استان افزود: هم اکنون ۴۲ درصد پست های سازمانی خالی است و حدود ۴۳ درصد نیروهای شاغل در استان نیز قرار دادی هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بر ساماندهی نیروهای قراردادی به منظور ثبات شغلی آنان تاکید کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی