---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ق.ظ

۳

جدول‌ آزمون استخدامی آموزش و پرورش تهیه شد

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ق.ظ
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از آماده شدن جدول‌ آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: اولویت استخدام در رشته‌های مختلف بر اساس نیازهای استان‌ها و مناطق است.
جدول‌ آزمون استخدامی آموزش و پرورش تهیه شد
به گزارش افکارنیوز، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: طرح رتبه‌بندی معلمان با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و ایجاد انگیزه در معلمان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح رتبه‌بندی معلمان، افزایش حقوق معلمان در ۴ طبقه‌بندی با لحاظ کردن توانمندی و مهارت‌های آموزشی و علمی معلمان در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پیش بینی ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای سال تحصیلی جاری و همچنین ۳۵ هزار میلیارد ریال برای سال تحصیلی آینده به منظور اجرای طرح رتبه بندی معلمان در کشور خبر داد.

بطحایی به برنامه‌ریزی وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون به منظور استخدام ۵ هزار نفر اشاره کرد و افزود: پذیرفته‌شدگان در این آزمون با طی دوره‌های مهارت‌آموزی حرفه معلمی، مهر سال ۱۳۹۵ به بدنه آموزش و پرورش کشور اضافه می‌شوند.

وی تصریح کرد: استخدام معلمان در این مرحله بر اساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و از میان دانش‌آموختگان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر و بر اساس نیازهای استان‌ها و مناطق کشور انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از آماده شدن جدول‌های استخدامی این آزمون در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و اضافه کرد: اولویت استخدام در رشته‌های مختلف نیز نیازهای استان‌ها و مناطق است.

وی در مورد شرایط حضور آموزگاران و معلمان حق التدریسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، این افراد نیز باید در آزمون شرکت کنند و در صورت قرار گرفتن در شرایط برابر، از اولویت استخدامی برخوردار می‌شوند.

نظرات  (۳)

۲۷ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۴۵ فرهنگی زاده دوبل
در پاسخ به جناب بی کس!

مگه وقتی ادارات و دستگاه های دیگه واسه پرسنل خودشون امتیازی قائل میشن دست ما به جایی بند میشه که حالا صدای امثال شما در اومده؟!!  ...که میگی توهین به پدر و مادرهای دیگه ست؟!!

مثلا وقتی من خدمت سربازی رفتم مرز ترکمنستان و افغانستان و کسانی که پدرشون نظامی بود توی شهر خودشون عشق و حال کردن چی؟! توهین به پدر و مادر ما نبود؟!!
یا مثل خیلی از ادارات دیگه از قبیل اداره برق، پست، هواپیمایی و خیلی جاهای دیگه ک خودم سراغ دارم بعد از بازنشستگی پدر، پسر رفته سر جاش مفتی مشغول کار شده.. توهین نبود؟!!
من خودم فوق لیسانس دارم بیکار با 3 تا خواهر لیسانس مدیریت و مترجمی زبان بیکار.. پدر و مادر جفتش فرهنگی..
فکر کردی الان همه میریم سر کار؟!!

پس ببر صداتو!!!

باسلام ببخشیدمگه ماچه گناهی کردیم که فرهنگی زاده نیستیم آیااین توهین به پدرومادرهای دیگه نیست که باکشاورزی و دامداری امکان تحصیل فرزندانشون روفراهم کردند واقعا که امابااین حال ماباتمام وجود پدرومادرمون رودوست داریم حتی اگه برامون پارتی نشن تو استخدام آموزش وپرورش  باباومامان مهربونم دوستون دارم

۲۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۴۱ فاطمه محمدی گلوسنگ
سلام ببخشید که دوباره مزاحم شدم من جزء فرهنگی ها هستم پدرم  بازنشسته اداره اموزش و پرورش بود بهترین معلم دنیا بود بابام به پایه پنجم درس میداد که من خودم حتی دوستام میومدن خونمون بابام برامون درس میداد به مدرسه الکی میرفتیم چون تدریس بابام با معلمون خیلی فرق میکرد به کمک بابام تو شهرمون دانشمند کوچک انتخاب شدم ولی افسوس که در سال 91 پدر مهربون دلسوزو فداکارم مارو تنها گذاشت منم میخوام این راهو ادامه بدم هم کنکور بدم هم تو این ازمون شرکت کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی