---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ

۰

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ فروردین‌ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۳ دستگاه اجرایی) برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنان در سال ۹۴ و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس اقدام نکرده‌اند مهلت ثبت‌نام که تا امروز اعلام شده بود، تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۰ فروردین تمدید شد.

وی افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در این مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه ثبت‌نامی منتشره و همچنین اطلاعیه‌ای که امروز روی سایت قرار می‌گیرد در صورت واجدشرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌های اجرایی توضیح داد: شرایط و ضوابط ثبت‌نام در هر یک از دستگاه‌های اجرایی در دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱۰ فروردین‌ماه روی سایت سازمان سنجش منتشر شده، روی همین سایت قرار گرفته است.

توکلی با تاکید بر اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود، در مورد تاریخ برگزاری و تعداد ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: این آزمون در تاریخ اول خردادماه ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود. تا ۸ صبح امروز (دوشنبه ۱۷ فروردین‌ماه) ۸۹ هزار و ۶۲۵ داوطلب (۱۱ هزار و ۸۹۸ داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ۷۷ هزار و ۷۲۷ داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی) نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند


پیرو اطلاعیه مورخ 26/12/93 و انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ 10/1/94 به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1394 می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (17/01/94) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده تا روز پنجشنبه مورخ 20/01/94 بتوانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون‌ مذکور کشور اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نموده‌اند، با توجه به اصلاحات و تغییرات صورت گرفته در دفترچه راهنمای ثبت‌نام به شرح ذیل، درصورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی فوق نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام:
جمله «براساس فرم شماره یک» در بند مربوط به «نامه گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت با ذکر شماره شناسه قراردادی (ویژه شاغلین قراردادی) برای محاسبه امتیاز شاغلین قراردادی براساس فرم شماره یک» از انتهای این بند در قسمت مدارک مورد نیاز در صفحه 2 دفترچه راهنما حذف می‌گردد.
جنس پذیرش در عنوان شغل «کارشناس برنامه و بودجه» با کد شغل محل 13236 از خوشه شغلی «امور برنامه و بودجه» مربوط به سازمان سنجش آموزش کشور بصورت «زن و مرد» خواهد بود.
با توجه به اینکه اصلاحاتی در دفترچه راهنمای ثبت‌‌نام در روز سه شنبه مورخ 11/01/94 انجام گردیده، آن دسته از متقاضیانی که در تاریخ‌های 10 و 11/01/94 مبادرت به ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند برای مشاهده و اصلاحات لازم به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.
با توجه به اعلام سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اصلاح جنس پذیرش و یا شرایط برخی از شغل‌ محل‌ها، فهرست نهایی شغل محل‌ها و شرایط سازمان مزبور به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:
شرایط اختصاصی:
- داشتن حداقل 20 سال سن و حداکثر 28سال تمام (برای مقطع تحصیلی کارشناسی) و حداکثر 35 سال تمام (برای دارندگان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر) تا آخرین روز مهلت ثبت‌نام (17/1/1394).

.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی