---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲ ق.ظ

۱



رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۹۴ به دلایل مختلف از جمله این که بین سال ۹۰ تا ۹۵ سرشماری نداشته‌ایم، آمار بیکاری ۱۶ درصد برآورد شد ولی در آمار رسمی امسال این آمار به ۱۳٫۲ درصد رسید که نشان از کاهش چشمگیر از سال ۹۲ تاکنون دارد.

؛

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال ۹۴ به دلایل مختلف از جمله این که بین سال ۹۰ تا ۹۵ سرشماری نداشته‌ایم، آمار بیکاری ۱۶ درصد برآورد شد ولی در آمار رسمی امسال این آمار به ۱۳٫۲ درصد رسید که نشان از کاهش چشمگیر از سال ۹۲ تاکنون دارد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عصر امروز نشست خبری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن شماره یک استانداری و با حضور خبرنگاران برگزار شد.

در این نشست رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد که مورد انتقاد قرار گرفت از رسانه‌ها خواست که به صورت کارشناسی شده باید سازمان مدیریت را که سازمان تخصصی است، مورد نقد قرار داد.

نوروزی در ادامه در خصوص کارهای انجام شده در استان اظهار کرد: در خصوص نرخ بیکاری در استان، در سال ۹۲ طبق آمار نرخ بیکاری در استان ما ۱۶ درصد بود که در سال ۹۳ و به دلیل موفقیت‌ها در جذب تسهیلات این رقم به ۱۴٫۱ درصد کاهش یافت.

وی افزود: اما در سال ۹۴ به دلایل مختلف از جمله این که بین سال ۹۰ تا ۹۵ سرشماری نداشته‌ایم و آمارها به صورت برآوردی است این آمار بیکاری جهش غیرمنتظره داشت و ۱۶ درصد برآورد شد ولی در آمار رسمی تابستان سال ۹۵ این آمار و نرخ بیکاری به ۱۳٫۲ درصد رسید که نشان از کاهش چشمگیر در طول سال‌های اخیر از سال ۹۲ تاکنون دارد.

نوروزی در ادامه اظهارات خود در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سازمان مدیریت محلی برای مجوز استخدام نورچشمی‌ها و طایفه‌ای و افراد خاص شده است، تصریح کرد: همه سعی خود را به کار برده‌ایم که شأن سازمان برنامه و بودجه استان حفظ شود، شعار ما در سازمان برنامه و بودجه جذب نخبگان و شایسته‌سالاری بود و در حالی که در چارت ما ۷۰ کارشناس بدون نیروهای خدماتی لحاظ شده است عملا کار را با ۳۱ نفر نیرو آغاز کردیم و فقط ۶ نفر نیرو را بکار گرفتم که خودم و معاونین بنده از هر فرد چند بار مصاحبه گرفتیم و از جذب این ۶ نفر به دلیل عملکردشان راضی هستم و برای من این حرف‌ها مهم نیست و پیگیری هم نخواهم کرد و راه خودم را ادامه می‌دهم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در بخش دیگری از اظهارات خود به برخی از موفقیت‌های سازمان متبوع خود در مدت سپری شده از احیای برنامه و بودجه در استان سخن به میان آورد و گفت: یکی از افتخارات ما در این سازمان چاپ هر ماه یک کتاب است که افتخاری بزرگ برای من و همکارانم به شمار می‌رود.

نوروزی خاطرنشان کرد: در اسناد خزانه اسلامی مشکلات بسیاری داشتیم و پیمانکاران زیر بار آن نمی‌رفتند و تنها پول نقد را می‌شناختند اما امروز موفق شده‌ایم که ۹۲ درصد اسناد خزانه اسلامی از بند «ز» را جذب کنیم.

وی افزود: در این زمینه جز استان‌های اول کشور هستیم و در سایر زمینه‌ها نیز رتبه‌های بسیار خوبی داریم از جمله این که در سرشماری نفوس و مسکن در کشور هفتم شدیم و در سرشماری کشاورزی نیز در سال ۹۴ مقام دوم کشور را به خود اختصاص دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: در جذب اعتبارات عمرانی در سال ۹۲ از همه منابع ۳۵۰ میلیارد تومان به استان اختصاص یافت که الان این رقم به بیش از دو برابر افزایش یافته و ۸۷۰ میلیارد تومان شده که نشان از فعالیت مؤثر همکاران ما و البته همکاری خوب استاندار و نمایندگان و سایر ارکان استان دارد.

نوروزی گفت: باید سازمان برنامه‌ریزی را به شکل کارشناسی شده بررسی نکرد و نباید بر اساس حرف‌های بی‌اساس و غیرمنطقی آن را به نقد کشید.

۹۵/۱۱/۱۳
مدیر سوم

نظرات  (۱)

مگر تو خودت نخبه هستی که از آنها مصاحبه گرفتی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی