---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ق.ظ

 

 برای اطلاع از آخرین اخبار استخدامی در سطح کشور اخبار سایت را از صفحه اصلی دنبال کنید .

 مشاهده آگهی استخدامی فراگیر ( به کارجویان و داوطلبان توصیه میگردد که به صورت کامل دفترچه را مطالعه نمایند . )

 دانلود دفترچه آزمون فراگیر استخدامی خرداد 94

  • توجه ویژه : جهت طرح سوال می توانید با شماره 02636270057 و 02636270059 تماس گرفته ویا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 و بعداز ظهر از ساعت 13:30 الی 15:00 بجز ایام تعطیل

 

پیرو اطلاعیه مورخ 26/12/93 و انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ 10/1/94 به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 1394 می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (17/01/94) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده تا روز پنجشنبه مورخ 20/01/94 بتوانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی:www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون‌ مذکور کشور اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نموده‌اند، با توجه به اصلاحات و تغییرات صورت گرفته در دفترچه راهنمای ثبت‌نام به شرح ذیل، درصورت تمایل می‌توانند در بازه زمانی فوق نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام:
جمله «براساس فرم شماره یک» در بند مربوط به «نامه گواهی اشتغال از دستگاه محل خدمت با ذکر شماره شناسه قراردادی (ویژه شاغلین قراردادی) برای محاسبه امتیاز شاغلین قراردادی براساس فرم شماره یک» از انتهای این بند در قسمت مدارک مورد نیاز در صفحه 2 دفترچه راهنما حذف می‌گردد.
جنس پذیرش در عنوان شغل «کارشناس برنامه و بودجه» با کد شغل محل 13236 از خوشه شغلی «امور برنامه و بودجه» مربوط به سازمان سنجش آموزش کشور بصورت «زن و مرد» خواهد بود.
با توجه به اینکه اصلاحاتی در دفترچه راهنمای ثبت‌‌نام در روز سه شنبه مورخ 11/01/94 انجام گردیده، آن دسته از متقاضیانی که در تاریخ‌های 10 و 11/01/94 مبادرت به ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند برای مشاهده و اصلاحات لازم به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه نمایند.
با توجه به اعلام سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص اصلاح جنس پذیرش و یا شرایط برخی از شغل‌ محل‌ها، فهرست نهایی شغل محل‌ها و شرایط سازمان مزبور به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:
شرایط اختصاصی:
- داشتن حداقل 20 سال سن و حداکثر 28سال تمام (برای مقطع تحصیلی کارشناسی) و حداکثر 35 سال تمام (برای دارندگان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر) تا آخرین روز مهلت ثبت‌نام (17/1/1394).
- پذیرفته شدگان در رشته شغلی پزشک ملزم به گذراندن دوره طب هوایی می‌باشند.

 


خبر 17 فروردین - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۰ فروردین‌ماه خبر داد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (۱۳ دستگاه اجرایی) برای به کارگیری افراد واجد شرایط هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنان در سال ۹۴ و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رابطه با تبدیل وضع مربیان حق‌التدریس اقدام نکرده‌اند مهلت ثبت‌نام که تا امروز اعلام شده بود، تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۰ فروردین تمدید شد.

وی افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در این مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه ثبت‌نامی منتشره و همچنین اطلاعیه‌ای که امروز روی سایت قرار می‌گیرد در صورت واجدشرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد شرایط و ضوابط هر یک از دستگاه‌های اجرایی توضیح داد: شرایط و ضوابط ثبت‌نام در هر یک از دستگاه‌های اجرایی در دفترچه راهنما و اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۱۰ فروردین‌ماه روی سایت سازمان سنجش منتشر شده، روی همین سایت قرار گرفته است.

توکلی با تاکید بر اینکه این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برگزار می‌شود، در مورد تاریخ برگزاری و تعداد ثبت‌نام کنندگان اظهار کرد: این آزمون در تاریخ اول خردادماه ۹۴ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود. تا ۸ صبح امروز (دوشنبه ۱۷ فروردین‌ماه) ۸۹ هزار و ۶۲۵ داوطلب (۱۱ هزار و ۸۹۸ داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و ۷۷ هزار و ۷۲۷ داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه‌های اجرایی) نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند.



خبر 10فروردین 94-توکلی خبر داد: اعلام زمان ثبت نام اولین آزمون استخدامی سال 94 از امروز10 فروردین

ثبت نام در اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال 1394 امروز انجام می‌شود.
 
دکتر حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی،دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشک قانونی کشور،سازمان ثبت‌احوال کشور،سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور،سازمان ملی بهره‌وری ایران،سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری در نظر دارند نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای به کارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سال 94 و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی تأمین کنند. 
 
وی افزود: متقاضیان می‌توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه‌های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه 10 فروردین 94 لغایت 17 همان ماه به آدرس سازمان سنجش مراجعه کنند.همچنین چنانچه علاوه بر دستگاه‌های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه شود، اسامی نهایی دستگاه‌های متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.
داوطلبان گرامی می توانند برای ثبت نام در آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال 1394، از ساعت 16 امروز  10 فروردین از طریق  سایت  سازمان سنجش اقدام نمایند.
 

 

 

سیستم ثبت نام آزمون های استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور خرداد ماه سال 1394


 
  خبر 8 فروردین 94 -سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام در اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال 1394 را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری، نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه های اجرایی موضوع بخشنامه شماره 9757/93/200 مورخ 19/7/1393 و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (تبدیل وضع مربیان حق التدریس موضوع مصوبه شماره 122218/ت50947هـ مورخ 17/10/1393 هیئت محترم وزیران)، از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه، از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (به عنوان موسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی تأمین خواهند کرد.

متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه 10 فروردین 94 لغایت 17 همان ماه به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه کنند. توضیحات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط هر یک از دستگاهها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی که در تاریخ 10 فروردین منتشرخواهد شد.

ضمناَ چنانچه علاوه بر دستگاه های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه شود، اسامی نهایی دستگاه های متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.


 

 

 
 

 

 پکیج کامل نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی دولتی

 

نظرات  (۱۰۰)

خواهشمندم آگهی استخدام به روز اعلام کنید تاکسی بتواند در آزمون شرکت کند
سلام ببخشید تور خدا بگید یعنی ثبت نام ازمون اموزش وپروش تموم شده ما الان متوجه شدیم یعنی هیچ راهی نیس ماهم ثبت نام کنیم خاهش میکنم جوابمو بدید منتظرم
پاسخ:
هنوز شروع نشده
   مهلت ثبت نام اموزش وپرورش تموم شد میشه جواب  بدید 
به امید روزی که تمام سهمیه ها در استخدامات حذف بشن وهمه شرایط یکسان داشته باشیم وانتخاب وانتصاب بر اساس شایسته سالاری باشد به امید داشتن کارکنانی باسواد امیییییییین
دوستان خواهش میکنم اینقد نگید استخدامی برای سهمیه داراست
همین استخدامی اموزش پرورش زده برای سهمیه دارها من که سهمیه دارم رفتم از بنیاد شهید کد بگیرم که ثبت نام کنم بهم ندادن میگن همچین دستوری به ما ندادن.
من الان 29 سالمه هم سهمیه دارم و هم تحصیلات کارشناسی ارشد و بیکارم نه تنها من بلکه خیلی از فرزند شهید های دیگه که میشناسم.
چرا استخدام میکنند ولی زیر زیرکی و از پیش تعیین شده نه با ازمون.
سلام.امکان تمدید ثبتنام  آزمون  استخدامی آموزش وپرورش هست؟؟ لطفا جواب بدین تا ازاین بلاتکلیفی دربیاییم.ممنون
پاسخ:
مدیرسایت:ثبت نام استخدام آموزش وپرورش هنوزاانجام نشده 
کسی قرار نیست جواب بده کی زمان ثبت نامه؟!!
 
خب بگیرین این سایت و فیلتر کنین حداقل ملت به امید جواب گرفتن نیان اینجا!!
سلام.آخرش کی ثبت نام آموزش وپرورش شروع میشه؟ آیا اونایی که تو مدارس غیردولتی سابقه کار دارن تو اولویت اند؟
استخدام شده ها شده اندازمون سوری است کجایی عدالت گستر
با سلام به خداوند متعال
خدایا ازت میخوام کمکم کنی من یه پسرم باید شغل مناسبی و مطمئن داشته باشم تا بتونم ازدواج کنم تو رو به پیامبر اعظم محمد (ص)قسمت میدم کمکم کنی تا قبول بشم نا امیدم نکن خدا

سلام من لیسانس حسابداری دارم و میخواستم بدونم تاریخ ثبت نام ازمون حسابداری چه زمانی هست و ایا رشته حسابداری هم می تواند دران شرکت کنند؟

چند روز دیگه میگن خوب خزانه دوباره پرشد حالا میتونیم معوقات کارمندان وبازنشتگان را پرداخت کنیم ... ازکلیه ی شرکت کنندگان در آزمونها ی به اصطلاح استخدامی هم سپاس گذاریم.

این آزمون استخدمیا مسخره است....پنج هزار .ده هزاررر

بعد کسی هم استخدام نمیشه ه ه ه  .......کو؟؟؟؟؟؟؟

خدا از سرتون نگذره که اینطور با مردم بازی می کنید
باسلام، خواهش میکنم یکی این حرفا من به گوش مسئولین برسونه، من از سال 85کارشناسی رشته تربیت معلم قرآن دارم، متاسفانه تاحالا آموزش وپرورش هیچ توجهی به رشته من نکرده، هرچی هم آزمون استخدامی رفتم سهمیه ها تو اولویت بودن، اصلا انگار نه انگار که من هم تربیت معلم خوندم،شما رو به این روزای عزیز این مشکل به وزارت اطلاع رسانی کنید، من تمام امیدم به این سایت! خواهش میکنم. 
باسلام، خواهش میکنم یکی این حرفا من به گوش مسئولین برسونه، من از سال 85کارشناسی رشته تربیت معلم قرآن دارم، متاسفانه تاحالا آموزش وپرورش هیچ توجهی به رشته من نکرده، هرچی هم آزمون استخدامی رفتم سهمیه ها تو اولویت بودن، اصلا انگار نه انگار که من هم تربیت معلم خوندم،شما رو به این روزای عزیز این مشکل به وزارت اطلاع رسانی کنید، من تمام امیدم به این سایت! خواهش میکنم. 
توروخدااینقدشرایطوسخت نکنید عمرمون تواین کشورالکی تباه شدتاکی امید
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۴:۲۹ امیدوار به خدا
با سلام به تمام عزیزانی که درد ودل کرده اند راستش من هم یکی از شما هستم ولی بخدا جوانان کشور ما تنبل وراحت طلب شده اند از فکر وتوانی که خداوند در وجودشان قرار داده استفاده نمی کنندهمش دنبال رشته هایی میروند که اسم در آورده دنبال رشته هایی که بازار کار داشته باشند نیستند شما جوانان کشور عزیزم مخصوصا اقایان سعی کنید بیشتر از فکرتون استفاده کنید تا از مدرک برید خودتون کار درست کنید هنری کشاورزی و.... وکار بیافرینید زحمت بکشید که درامدی که از این راه به دست میارین خیلی ارزشمند است بیشتر قدرش را میدانید.هیچ توجه کردید که اتباع خارجی مخصوصا افغان چگونه نصف بازار ما را به دست گرفته اند چون شماها مثل انها زحمتکش نیستید. تحقیق کنید چون من این کار را کرده ام نصف بازار مشهد مقدس از فروشندگی گرفته تا خیاطی وکفاشی ونون خشکیهای این شهر افغان هستند اگه هواستون را جمع نکنید دو روز دیگه باید جلوشون دست دراز کنید از من گفتن و از شما نشنیدن هشدار به کل بزرگان مملکت که از این موضوع غافل شده اند. وسلام لطفا به گوش دیگران برسانید.
۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۱:۴۳ سیده السادات
سلام
تورو خدا مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورشو تمدید کنید 
شاید شانسمون گرفت ایشالله استخدام شدیم از طریق آزمون 
خدا یارو یاور شما
بسیار سپاسگذارم
سلام من برای ثبت نام استخدام اموزش وپرورش جا موندم بخدا اصلا خبرنداشتم تازه فهمیدم تمدیدش کنید تورو به فاطمه زهرا قسمتون میدم من فقط امسال میتونم شرکت کنم دستتون درد نکنه ترو خدا یه کاری کنید ممنونم دارم از استرس میمیرم
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۲۱:۰۷ مربی پیش دبستانی
سلام مربی پیش دبستانی هستم با6 سال سابقه بامدرک فوق لیسانس مرتبط خیلی جالبه اقای وزیر تا الان بی بودجه بود حالا چرا داره ولخرجی میکنه اقای وزیر تکلیف ما رو مشخص کن بقیه پیشکش .
تمام جوونیمو ب جای تفریح و خوش گذرونی درس خوندم، یه فوق دیپلم گرفتم، یه لیسانس مثلا حقوق، بهترین رشته ادبیات، تا درسمون تموم شد و هنوز دنبال کار نرفته دیدیم فراگیر داره بدون آزمون دانشجوی حقوق میگیره، خلاصه آرزوهای ما ک برا شغل ب باد رفت هیچ، حالا دیگه به هر کس بگیم حقوق خوندیم فورا میگه، اوه ه ه،  ب اینهمه لیسانسه حقوق! ما ب سختی کنکور قبول شدیم. در کل عمرمون هدر رفت. آرزوهای خودمون و پدر مادرهامون هم ب باد رفت. حالا هم ک سنمون رفته بالا. خدا صدالبته بزرگه، پناه بر خودش
واقعا دیگه خسته شدم از این بیکاری متولد 68 ام الان ارشد  کامپیوتر دارم میگیرم ی کار پیدا نمیشه بیخود اصلا درس خوندیم .
سلام.کسانی که سابقه کار در فنی حرفه ای ندارند ولی رشتشون رو میخاد اگه ثبت نام کردن میتونن امتحان بدن یا فایده نداره؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت:خب واسه حرفه ای بخاطر تدیل وضعیت وسابقه کار هم شرطه
خدایا کمکم کن تورو به خانوم فاطمه الزهرا(س)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
استخدام  اموزش پرورش همش سرکاری من تربت حیدریم 10بار رفتم امزش پرورش کارگزینی و هیچ کسی جوابگو نیست.
بابا ما ** **** ****** درس خوندیم و جوونیمونو تلف کردیم . حالا اقای روحانی که من بهت رای دادم کلید ت کو خواهشا یکی جواب بده . ممنون
سلام آقای رییس آموزش وپرورش ما دیگه خون جگر شدیم لطفا ثبت نام را شروع کن مادیگه صبر نداریم ما آزمونمان سالهاست میدیم یه کمی به ما هم فکر میکردید ما افسردگی گرفتیم امیدوارم پارت بازی نشه 
سلام ایا شما به خاطر خداوند بیاید دوبار ه ثبت نام کارجویان رشته مربوط به خود راتمدید کنید
برادر جان تو این مملکت کلی فوق لیسانس و دکتر بیکار هستن دیپلم که جای خود داره . ضمنا شما فکر استخدام دولتی نباش چرا که شرط اصلی استخدام دولتی داشتن مدرک دانشگاهی هست . البته نیروی انتظامی و ارتش با دیپلم استخدام میکنن ولی فکر نکنم به سن شما بخوره . 
برادر! شما که هنوز اول راهی ما هنوز با 36 سال سن درگیر این استخدام 3ساله ایم  یعنی 13 سال دیگه شاید تعیین تکلیف شدی
فعلا یه جفت کفش اهنی بخر ... 

سلام خسته نباشید استخدامی شرکت پخش فراوردهای نفتی کی هست؟ لطفا به فکر دیپلم ها هم باشید /من دیپلم کامیوترصفحات وب با معدل 16هستم وبی کار وکارت پایان خدمت هم دارم  و با سن23سال تکلیف ما چیه؟

۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۰ حسنعلی از تاکستان
خیلی بووووووووقید......ما دانشجوی زیستیم و هیچ کاری برامون نیست.اون قبلیا رو چیکار کردید کجا کار میکنن؟؟؟؟
همتون استخدام میشین..نگران نباشید امیدتان به خدا باشد... مشکل جوانای ایران این است که مرگ و زندگی خود را در دست یک عده انسان مانند خودشان می بینند.. به خدای بزرگ توکل کنید همه چیز حل می شود... هزار تا کار هست کسی که عرضه کارکردن داشته باشد نیست.. کار کردن جنم میخواد
معلومه حرفمم به ضرر دولته نشون داده نمیشه
سلام . اینا همش سیاه بازیه دولت باز خزانش واسه اختلاس کم شده میخاد جیب مردمو بزنه. آخه مردمم انگار چی شده از هر رشته  نفر میخان ، صدهزار تا میرن واسه گرفتن ی نفر این یعنی خریت محض .
سلام ،چرااستان سیستان وبلوچستان رشته کارشناسی سخت افزاررونمی خواد.استخدامی آموزش وپرورش کی میاد یا کی اعلام میشه
سلام
کاش شرایط سنی نداشت.
سلام ماکه فیزیک خوندیم دوست داریم تو اموزش پرورش هم استخدام بشیم تو خوزستان هم زندگی میکنیم تکلیفمون چیه
سلام ما که اقتصاد کشاورزی خوندیم چی میشه چرا مسئولین پاسخ گو نیستن
سلام کارت اعتباری چیه؟از کجا تهیه کنیم؟
تشکر
پاسخ:
سایت سازمان سنجش . بهتراست راهنماشو کامل خونین 
 من فقط پایان نامه ارشد م مونده 33سال دارم توروخدا یه فکری بهحال من کنید 
واقعا اگر مدت بازنشستگی را کمتر از 25 سال کنند خیلی ها می تونند وارد کار و حرفه بشند و افراد جوون و میانسال نیروی بیشتری برای کار کردن دارندو تکلیف همه مشخص می شه .
سلام جناب مدیر
مگه تا 20م تمدید نشده ثبت نامش؟
پاسخ:
بله تمدید شده 
سلام. میشه بپرسم تکلیف ما کسانی که کشاورزی خوندیم چی میشه!؟ واقعأ وقتی همچین رشته ای توجامعه ما کاربردی نداره چرا باید این همه دانشجو پذیرش بشه که بعد بیکار بمونن وهمش غصه وقت وپول ونیرویی که برای تحصیل تو این رشته رو گذاشتن بخورن!
با سلام من هرچه دنبال شرط سنی و مدرک تحصیلی میگردم پیدا نمیکنم لطفا راهنمایی کنید. برای شرکت در ازمون شرط سنی و مدرک تحصیلی تا چ میزان است
پاسخ:
شرایط سنی نذاشتن با همون شماره ای که گذاشته شده تماس بگیرید
سلام.این آزمون ها همش فرمالیته هستش میخوان از مردم پول بگیرن راهش هم پیدا کردن، با برگذاری آزمون.والا
پس تکلیف رشته های دیگه چی میشه ؟ چرا اینقدر رشته ها و شهر ها محدودا من رشتم کشاورزی هست چه غلطی کردم ای رشته مسخره رو انتخاب کردم 
سلام من ترم اخر ارشد هستم و شهریور دفاع میکنم میتونم ثبت نام کنم ؟

پاسخ:
مدیرسایت : تاریخ اتمام دوره تحصیلی باید قبل از تاریخ آزمون باشد .
با سلا م خسته نباشید  میخواستم بدونم من با رشته ی علوم قرانی میتونم تو هرشغلی ثبت نام کنم یاباید شغل .مربوط ببه رشته ام باشه؟
باسلام و خسته نباشد لطفا بگید واسه استخدام اموزش و پرورش چطور ثبتنام کنیم از کدام سایت اینجا که مختصفنی و حرفه ای هست و ربطی به به اموزش و پرورش نداره  اخه رشته هایی که گذاشتن چیز دیگه ای هست 
پاسخ:
استخدام آموزش و پروش با این استخدام فرآگیر متفاوته تو این استخدام فعلی فقط مربیان فنی حرفه ای از طریق ازمون تبدیل وضعیت میشن و تو بعضی از ادارات هم مث دامپزشکی و دارایی استخدام پیمانی صورت میگرد .
دفتر چه نگاه کردیم درباره آموزش پرورش چیزی والا دستگیرمون نشد .بقیه رشته ها مشخص شده ه  شهری چند نفر میخوان شرایط چه جوریه .این چه وضعشه
باسلام استخدامی آموزش و پرورش کی میاد ؟
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۵۴ یک ایرانی بلاتکلیف
یه سوال دارم؟ آیایک فوق لیسانس ادبیات فارسی ک تاالان وقت وعمروهزینه کرده برای این امیدکه بتواندایده هاوروشهای تدریس نورا برای دانش آموختگان صرف کندتایک روزنه ی امیدی بازشودبرای آیندگان بنظرشمامسولین ک این رشته ی اصیل پارسی مملکت را هیچ ارزشی قایل نیستید، باید برودبمیردددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟
سلام چیییییییییییی شددددددددددددد پپپپپپپ
۱۶ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۲۵ بیمه ایران.بنیاد شهید
سلام.لطفا اول تکلیف استخدامهای سال 1391رو روشن کنید بعد استخدام جدید بزنید رو سایت .باسپاس جوان ناکام...

بچها اینا همش الکین.....

هزینه کنیم بعدشم توو مصاحبه رد بشیم ؟

۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۳۱ چند بار آزمون داده!!
حالا این آزمونها هم یک دل خوش کنکی هستن، خیلی دل نبند! آموزش پرورش نشد یک جای دیگه، فقط کارتو از خدا بخواه و به او اعتماد کن اونوقت می بینی یه کاری می خوره به پستت. 
من نمیدونم این توکلی اینجا هم دس بردار نیست مادام العمر سنجش رو خریده
جدیدا آگهی استخدامی هم تحریم شده بود. خجالت داره
یک نفر از فامیل های خودتون خواستین رسمی کنید استخدامی را زدید.یه نفر این آگهی را دید رفت آب قند بخوره.
اموزش وپرورش استخدامی داره یا نه؟ چی شد پس
با سلام سرکاری با حالی بود استخدام هم استخدام قدیم.طرف یه نفرنیروی شرکتی را می خواست استخدام کنه این جوری آگهی استخدامی زده.واقعا خجالت داره.
من که الان ترم اخرکاردانیم مدرک دیپلم بنویسم یاگواهی اشتغال به تحصیل کاردانی
چرا فقط بعضی استان ها استخدام دارن ؟ من که حساب کردم تقریبا 2000نفراستخدام میشن اونقت اخبار میگه 5000 میگیرن؟؟؟ این یک نفر یک نفر رو نمیگیرفتن ای چه مسخره بازیه؟ رشته من چرا اسمش آورده شده تو لیست رشته ها ولی محل شغلی وجود نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام. توی دفترچه در مورد شرط سنی چیزی نوشته نشده. شرط سنی داره؟ حداقل و حداکثر چند ساله؟. میتونم شرکت کنم؟
پاسخ:
مدیرسایت : تو متن آگهی چیزی در مورد سن و حداکثر آن ننوشته میتوایند با این شماره تماس بگیرید و سوالتان را مطرح کنید .
  • توجه ویژه : جهت طرح سوال می توانید با شماره 02636270057 و 02636270059 تماس گرفته ویا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 و بعداز ظهر از ساعت 13:30 الی 15:00 بجز ایام تعطیل

مسولان عزیز منتظر عواقب نا امیدی ما باشید 
حالا من که24 سال ندارم چی؟

باسلام واحترام

به لطف ومهربانی خدا امیدداشنته باشید انشاا...همه عزیزان نظر به شایستگیان در مراتب مختلف قبول میشوند.

                                                                     من ا...التوفیق

سلام استخدام در اموزش پرورش چی شد؟؟؟جواب ملتو بدین دیگه؟؟؟؟؟
سلام می خوام پسرمو ثبت نام کنم .آیا هزینه ثبت نام همان خرید کارتاعتباریاست یا هزینه دیگری هم داره؟ با تشکر
پاسخ:
مدیرسایت :همون کارت اعتباریه که باید از سازمان سنجش بگیرین و بعد طبق راهنمای آگهی اقدام به ثبت نام کنین 
کارشناسی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی هستم سه سال بیکارم لطف کنین بخاطر ثوابشم  که شده  استتخدام کنین
سلام.دانشجوی ترم اخرکارشناسی ام میتونم شرکت کنم؟لطفاجواب بدین
بخشید چرا جز خراسان هیچ جا معمای نمیخواد..ینی چی؟دیگه خسته شدم...این چه وضعیه؟
سلام.من متاهل شدم به امید استخدام اما اینقدر بدبختم که حتی وام ازدواجم هم بخاطر ضامن خراب شد حالا چه برسه به استخدام!!!!!!!!! الآن هم داره زندگیم از هم میپاشه.....کی جواب منو میده....فقط میتونم بگم تورا به خدا تا تکلیفتون مشخص نشده متاهل نشین چون فقط خودکشی زندگی منو درست میکنه.
شرایط سنی گذاشته نشده ،شرط سنیش چقدره؟
این چه مسخره بازیه فقط میخوان ازچند میلیون جوان بیکار پول جمع کنن برا کسری بودجشون استخدام کجا بود تاکی باید آزمون بدیم وجوابه اونا ازقبل مشخص بودن بشنویم. من زندگیم نابود شد بایه بچه بی مادر حالا بایدتا آخر عمر زجربکشم
سلام میشه یکی بگه کدوم رشته ها هستن؟
پاسخ:
مدیرسایت:تو فایل آگهیش نوشته خب .داخل فایلو نگاه کنید
هرچی میگیرن فقط تهران. خب بقیه استان ها چیییی. مثلا گیلان جز4-5 تا دامپزشک و شیمی هیچ چیز دیگه ای نداره.
بجای استخدام اول یکمی وضع میزان حقوق و دستمزد برخی کارکنان رو اصلاح کنن.. جوونا نمیتونن یه کار با دستمزد حداقلی پیدا کنن.ولی بعضی ادارات به کارکنانشون از جیب بیت المال حقوق انچنانی میدن!! اگه زن و مرد هردو کارمند باشن حساب کنین چقدر ماهانه میگیرن.بعد باز میگن گرونیه.دولت و مجلس فقط بفکر خودشونن.متاسفانه
سلام زمان ثبت نام را 10 فروردین اعلام کردند اما در سایت سنجش چیزی ندیدم ؟ لطفا راهنمایی فرمائید .
پاسخ:
مدیرسایت :  امروز ثبت نام ت وسایت سنجش فعال خواهد شد کمی صبر کنید 
سلام
اموزش پرورش هم استخدامی داره؟؟
منظورم معلمای شرکتی هست !!

در سایت سازمان سنجش که ثبت نام ازمون استخدامی نیست!!!!! لطفا"سایت دقیق آنرا اعلام کنید.

 

پاسخ:
مدیرسایت : بزودی باز خواهد شد .
۱۰ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۱۲ عباس جلالیان
چرا سر مردم را شیره میمالید چرا دروغ خدا ازتون نگذره سایتی گه باز نمیشه ثبت نا م چه مفهمی داره فقط بدو نید خانه ظلم ماندنی نسیت امید وارم خداوند (اگر خدایی باشد ) خانه ظلمتون ویران کند
  حداقل هزینه ثبت نام رو کمتر کنن،ما ک همه از سربیکاری دنبال کاریم..باید کلیه هامونو برا ازمونابفروشیم اخرشم 4 نفر از قبل تعیین شده استخدام میشن. این عدالته .....
من که تازه درسمو تموم کردم که خبر استخدامیو شنیدم از چم و خم کار نمیدونم از چی ازمون میگیرن منبع چیه؟چه تاریخی ازمونه؟چطوریاس؟منو یکی روشن کنه..گیج شدم الان!!..متاسفم برای کسایی که دو سه سال عمرشون منتظر بودن..فقط اینو میگم که خدا بزرگه ایشالا روزای خوبیم تو راهه..به امید خدا برا ارامش همتون امشب یه دور ذکر میگم.. :)
مربیان پیش دبستانیها بعد از اینهمه سابقه ی خدمت ازمون دهند وگلچین شوند؟واقعا این ظلم بزرگی هست مادر راه اموزش عمر وجوانی دادیم مسئولین بعد از اینهمه خدمت تازه متوجه شدند که ایا ما شایته و لیاقت تدریس را داریم یانه؟پنج هزار نفر استخدام بسیار کم است چه غربال درشتی برای ما در نظر گرفتید بااین غربال همه ی مربیان از غربال رد ومر دود می شوند زیرا در ماه اردیبهشت همه ی ما در مدرسه هستیم ومشغول تدرسیم وقتی برای مطالعه باقی نمی ماند بااین حال راه را فقط برای دیگران باز کردند 
سلام دوستان اگه ثبت نام کنیم تاریخ ازمون کی میشه ؟؟
وقت میدن یا سریعا بعد ثبت نام ازمون برگزار میکنن؟؟

خدا کنه فرجه امتحان بدن
ممنونم اگه راهنمایی کنید
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۳ محمد رضا دونبری فر
امید وارم همه قبول بشن به غیر از کسایی که رشوه میدن
چقدر نگران کمبود بودجه  بودیم .....
دولت با این کارش یه دهن کجی بزرگ کرد به تمام کسانی که 3 سال منتظر استخدامی به حق و مسلم خودشون بودن.
خدا ازشون نگذره

با روان و فکر جوونا بازی نکنین....
خدا از این مسیولین نگزره .عمر و جوونیمونو بر باد دادن  دم از عدالت و راستگویی هم میزنن .
خدا نبخشدشون از همشون بدم میاد ..........
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۸ بیصدا فریاد کن
خدایا چرا کاری واسه ماها نمی کنی!!!
3 سال بس نیس!!!
خدا جواب همتون رو بده که این طور با زندگی مردم بازی می کنین.بجای اینکه خوشحال بشیم باید نگران بک عده جوان بدبخت دیگه باشیم که قراره چند سال بعد از قبولی منتظر تعیین تکلیف بمونن

تکلیف شماها رو مشخص میکنن زیاد دستپاچه نشین...

بذارین فعلا یه عده دیگه رو هم بلاتکلیف کنن تا بعد...

مگر آقایون جنجال درست نکرده بودند که دولت قبل تمام ظرفیت استخدام را پر کرده و دیگه تا ده سال جایی برای استخدام نیست و کلی نیروی مازد بر نیاز داریم و .............  همش تبلیغات منفی بود ؟؟؟؟؟

خدا از سرتون نگذره که اینطور با مردم بازی می کنید !!!!!!!!!!
دل بیش از 20 هزار جوون و خانواده هاشون رو شکستند تواین دو سال. به این فکر نکردند که پدرومادر پیری منتظر هستند تا بچه شون نان آور خانواده شون بشه و دست به دعا و با چشمهای گریان رو قبله همیشه میگفتند خدایا پس کی بچه من مشکلش حل میشه. به این فک نکردند که بین این استخدام شده ها جوانهایی هستند که منتظرند مشکلشون حل بشه تشکیل خانواده بدند یا شاید هم این استخدامی باعث شده زندگی برخی زوجها در خطر جدایی باشه. من کسایی را میشناسم به امید این استخدامی دو ساله نامزد شده ولی ...........
خدا نگذره
واقعا متاسفم
این استخدام جدید دیگه چیه؟ واقعا چه منظوری دارن؟ اول تکلیف ما رو مشخص کنن بعد تا الان که برای ما کسری بودجه داشتن.مگه مشکل ما حل شده که دارن استخدام میکنن. کسی نیست به این سوال بی جواب ما جواب بده؟بخدا عید امسال با این بلاتکلیفی به کام مون تلخ شده.
سلام.خیلی برام جالبه هنوز تکلیف ما رو مشخص نکردن میخان آزمون جدید استخدامی بگیرن!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی