---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۸:۳۲ ق.ظ

۰


مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت که پس از برگزاری جلسات کارشناسی، «طرح استخدام معلمان حق‌التدریس، مربیان پیش‌دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» جهت تعیین تکلیف نهایی از طریق کمیسیون به صحن علنی ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید محمد شفیعی در خصوص تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: درحال حاضر چهارمین جلسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و با توجه به گزارش هفتگی کمیسیون‌های مجلس، صبح روز دوشنبه پنجمین جلسه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه به تناسب موضوع مسئولین مربوطه، وزراء و معاونین ذیربط با دعوت کتبی حضور پیدا می‌کنند و نتایج مربوط به این موضوع پس از جمع‌بندی نهایی توسط کمیسیون مربوطه، جهت قرائت در صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به چگونگی تعامل وزیر آموزش و پرورش با مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بنا به درخواست نمایندگان مجلس دیدارهای منظم هفتگی با وزیر آموزش و پرورش صورت می گیرد و این ملاقات‌ها در جهت حل مشکلات آموزش و پرورش در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای انجام می‌شود.

شفیعی با تاکید بر این که تا کنون 100 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش ملاقات داشته‌اند افزود: وزیر آموزش و پرورش از بدو ورود در کابینه دوازدهم، هر هفته در مجلس حضور داشته و به درخواست‌ نمایندگان رسیدگی می‌کنند.

وی به حضور معاونین وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اشاره کرد و گفت: معاون پرورشی و فرهنگی، معاون تربیت بدنی و سلامت و مدیرکل انجمن اولیا و مربیان این هفته در کمیسیون حضور پیدا کردند.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به بازگشت «طرح استخدام معلمان حق‌التدریس، مربیان پیش‌دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی»، به کمیته آموزش، کمیسیون تحقیقات مجلس جهت بررسی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت و ظرافت کار تعلیم و تربیت، موضوع جذب و استخدام در آموزش و پرورش باید با حساسیت و دقت انجام شود و در این خصوص با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین حوزه تخصصی در وزارتخانه، سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر مراجع ذیربط در دولت همکاری نزدیکی داریم.  

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات کارشناسی، «طرح استخدام معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» جهت تعیین تکلیف نهایی از طریق کمیسیون به صحن علنی ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

۹۶/۰۸/۲۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی