---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۵ ب.ظ

۷

عبدالمحمد زاهدی

خبرگزاری تسنیم: استاندار کردستان گفت: اداره کل استاندارد کردستان ارائه آموزش به واحدهای تولیدی استان را که مشمول قانون استاندارد اجباری هستند در دستور کار خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه شورای استاندارد استان کردستان اظهار کرد: استاندارد یک موضوع حاکمیتی است که با سلامت و منافع مادی مردم سروکار دارد.

وی با تأکید بر ضرورت حفاظت استاندارد از سلامت و منافع مادی مردم گفت: درست است که متولی امر سلامت وزارت بهداشت است اما بخش عمده‌ای از کنترل زیان و خسارت وارده بر جان مردم و خسارات مادی بر عهده سازمان استاندارد است.

استاندار کردستان تصریح کرد: متاسفانه در جامعه توجهی به امر استاندارد نمی‌شود و باید این مسئله را به صورت خواسته عمومی مطرح کرده و حساسیت های لازم نسبت به آن صورت گیرد.

وی ایجاد حساسیت در جامعه نسبت به استاندارد را از طریق تبلیغات و فرهنگ سازی میسر دانست و گفت: اداره استاندارد برای تبلیغات با محدودیت منابع مواجه است اما باید از همین منابع محدود، بیشترین بهره را ببرد و از تبلیغات در جایی مانند رسانه ملی که می‌تواند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد استفاده کند.

زاهدی با اشاره به این که موضوع دیگر علاوه بر ایجاد حساسیت در جامعه، مسئله پیشگیری است افزود: برخی از واحدهای تولیدی زیر نظر سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند که باید از این طریق اقدام کرده و با تشکیل جلسات مشترک که متولی آن صنعت، معدن و تجارت باشد کارشناسان استاندارد در آن آموزش‌ها و هشدارهای لازم را برای پیشگیری ارائه دهند و موارد قانونی آن توضیح داده شود.

وی خاطر نشان کرد: بهتر است طرح‌های تولیدی که مشمول قانون استاندارد اجباری هستند از همان ابتدای کار به استانداردسازی توجه کنند.

استاندار کردستان درباره کمبود نیروی متخصص در اداره کل استاندارد استان کردستان گفت: خوشبختانه مسئله استخدام حل شده است و در اسفندماه تعیین تکلیف نیروهای جدید انجام می‌شود.

وی خواستار اولویت بندی برخورد با مواردی که غیر استاندارد بودن آن می‌تواند خطرآفرین باشد مانند آسانسورها و شهربازی‌ها شد و افزود: مواردی که می‌تواند بر روی کاهش اشتغال اثر کمتری داشته باشد ضمن این که خطر آفرین هستند باید به صورت جدی برخورد شود اما با واحدهای تولیدی می‌توان تعامل داشت و برای استاندارد سازی فرصت کافی در اختیار آنها قرار داد.

انتهای پیام/

نظرات  (۷)

بچه های کردستان چرا نیستن؟اگه وبلاگ یا از طریق وایبر صفحه ای دارین اعلام کنین تا کامل باهم در ارتباط باشیم باهم هماهنگ باشیم
پاسخ:
مدیر سایت : نو صفحه تبادل نظر اعلام کنین اونجا فک کنم هستن .
جهت اطلاع استاندار محترم و آقای دکتر نوبخت در مهرماه 93 بیش از 7نفر در ارزش افزوده استخدام شدن بدون طی مراحل قانونی برای اینها ردیف بودجه هست برای ما که قانونی اومدیم بالا نیست     به این میگن عدالت  برین ارزش افزوده خودتون ببینید اگه باور ندارید

همه میدونیم که اسفند ماه همه جی به اصطلاح تق و لق و همه مشغول تدارک عید و کارای اخر سال هستن ادارات توروزای عادی سال ناکارامدن حالا چه برسه به اسفند ماه  مصاحبه ها تو ماه 9 تموت میشه چرا از دی ماه شروع بکار نشه این نیروها که قبول شدن همه کارآزمده و با سوادن با پارتی که نیومدن سر کار ما حاضریم از ماه 10/93 بریم سرکار ولی حقوقمونو از فرودین 94 بدن 

ای نیه.الله اعلم...
خدمت نیها عرض کنم که منظور از تعیین تکلیف مقدمات جذبه نه اینکه تازه بخوان تصمیم بگیرن. از بابت تعیین تکلیف، آزمون استانداری ها پارسال بعد از بررسی ها تایید قانونی شدند و منظور آقای نوبخت از افرادی که مراحل قانونی رو سپری کردن شامل آزمون استانداری ها هم میشه. منظور از عبارت تعیین تکلیف در مصاحبه های جدید (اسفند ماه) یعنی شروع به کار.الله علم .......
بچه ها من از یه چیز خیلی میترسم
آقایون همه ش میگن اسفند تعیین تکلیفه
اگه آقایون تعیین تکلیف کردن که یک سال یا دو سال دیگه شروع به کار باشه چی؟
یا نه اصلا فرمودن که بصورت تدریجی میبریم سرکار چی؟
اینطور که همه چی میره رو هوا!!!
یعنی فقط واسه بچه های استانداره یا واسه همه ارگان ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی