---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸ ب.ظ

۶


جلسه شورای عالی اداری عصر روز شنبه 2 اسفند 1393 به ریاست معاون اول رییس جمهور و با حضور وزرای دادگستری، آموزش وپرورش و تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،در این جلسه مواد باقیمانده از دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از اعمال برخی تغییرات، این دستورالعمل به تصویب رسید.

توانمندسازی و آموزش نیروهای مازاد دستگاه‌های اجرایی و فراهم نمودن زمینه جذب آنها در بخش غیردولتی، فراهم نمودن زمینه جذب، نگهداری و استفاده از نیروهای انسانی متخصص برای ماموریت‌های نظام‌سازی و تصمیم‌سازی در امورستادی دستگاه‌های اجرایی، تهیه شاخص‌ها واستانداردهای نیروی انسانی وزارت‌خانه‌های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز ثبت مشخصات تمامی کارکنان دولت در سامانه الکترونیکی و دریافت شناسه کارمندی برای آنها از جمله موضوعاتی بود که در این دستورالعمل به آن پرداخته شد.

متن پیش‌نویس این مصوبه (بدون اصلاحات نهایی و ابلاغ‌نشده)

در این نشست که رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار زنجان و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم حضور داشتند درخصوص درخواست صدور مجوز جذب مجدد دانشجو به مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی بحث و تبادل نظر و مقرر شد با در نظر گرفتن سیاست کلی دولت مبنی بر واگذاری مسئولیت آموزش‌های تخصصی مورد نیاز دستگاههای اجرایی به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این موضوع پس از بررسی‌های تخصصی بیشتر، در جلسات آتی شورا مورد تصمیم گیری قرار گیرد
۹۳/۱۲/۰۴
مدیرسایت

نظرات  (۶)

سایت باز شد
مژده سایت کارمند ایران برای دریافت کد استخدامی باز شد .
آقایان بودجه استخدامی ما دیگه قطعی شده شما چرا دارید اینجوری می کنید ؟؟
چرا دارید تحریکشون میکنید ؟ بابا یه زنگ بزنید دفتر دکتر نوبخت مطمئن بشید.
بجای اینکه اینقدر رو بودجه تمرکز کنید و آب در هاون بکوبید یسر برید استانداری پیگیری کنید
بودجه استخدامی ما قطعی و صد در صد شده.
فقط باید به نوبخ زنگ زنم
هیچ این حرفا نیست تا سایت کارمند ایران بازنشه استانداری نمیتونه کاری کنه!
دوستان من همین الان با دفتر دکتر نوبخت تماس گرفتم و از مسئول دفترش پرسیدم که مگر دکتر قول اسفند رو بما نداده بودن؟!! ایشون گفتند شما فقط و فقط باید از این به بعد از استانداری پیگیری کنید چون استانداری بودجه رو گرفته و داره شمارو سرمیدونه ما کاری که باید میکردیم رو کردیم و از این به بعد استاداری ها باید کارها رو انجام بدن!
گفت برید حضوری استانداری اگر بازهم گفتند تهران تهران تهران!!! همون لحظه با شماره ما تماس بگیرید گوشی رو بدید بهشون تا من جوابشون رو بدم که دیگه نتونن پاس بدن به تهران
اینم شماره دفتر دکتر نوبخت:  02133911130

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی