---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

۱

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بحث تبلیغات در مدارس در مرحله مطالعه است، گفت: در خصوص استخدام مربیان پیش‌دبستانی، کمیته‌ای مأموریت پیدا کرده است تا این موضوع را بررسی کند.


 

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی‌اکبر فانی وزیر آموزش و پرورش در نخستین همایش جلوه‌های ایثار و تقدیر از معلمان فداکار کشور که در سالن غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه «خبر خوب وزیر آموزش و پرورش برای معلمان چیست؟»، اظهار داشت: خبرهای خوب را رسانه ها از سوی سخنگوی دولت اعلام کردند، اما در خصوص لایحه رتبه‌بندی معلمان نیز باید اعلام کنم که این موضوع قطعی شد که تا آخر سال 93 تقدیم مجلس شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با تقدیم این لایحه و تصویب نمایندگان مجلس، انگیزه فرهنگیان و شایستگی مهارت‌های حرفه‌ای آنان افزایش یابد.

فانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «آیا 20 درصد فوق‌العاده شغل معلمان ابتدایی به نتیجه رسیده است؟»، گفت: به نتیجه رسیده است، اما قرار نیست همه مسائل را رسانه‌ای کنیم.

وی در خصوص مذاکراتی که با بیمه‌ها برای سپرده‌گذاری ویژه دانش‌آموزان شده است، بیان داشت: چند پیشنهاد از سوی بیمه‌های مختلف داشتیم و مذاکراتی را انجام دادیم، ولی هنوز به نتیجه نهایی و قطعی نرسیدیم.

وی اضافه کرد: پیشنهادهای مختلفی مطرح شده است و معلوم نیست با کدام پیشنهاد موافقت شود، اما هر زمان که به نتیجه نهایی برسیم، حتما اعلام می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص بحث استفاده از تبلیغات در مدارس، اظهار داشت: در حال مطالعه هستیم تا از امکانات مدارس و فضاهایی که داریم در زمینه تبلیغات متناسب با فرهنگ حاکم بر مدرسه استفاده کنیم.

* مدارس ویژه که ضوابط لازم را پیدا نکنند به مدرسه عادی تبدیل می‌شوند

به گزارش فارس، فانی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «برخی مدارس هیأت امنایی نتوانستند به استانداردهای لازم برسند»، گفت: اگر تمام مدارس نمونه دولتی و هیأت امنایی و استعدادهای درخشان ضوابط لازم را پیدا نکنند، به مدرسه عادی تبدیل می‌شوند.

وی تأکید کرد: ضوابط را با توجه به مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش ابلاغ کردیم و فرصت دادیم که مدارس خودشان را با این ضوابط تطبیق دهند؛ در غیر این صورت سال تحصیلی آینده در رابطه با بعضی از مدارس که خودشان را با شرایط تطبیق ندادند، تصمیم جدیدی می‌گیریم.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص جشنواره جلوه‌های معلمی نیز بیان داشت: سال گذشته که معلم مریوانی سرش را برای همدردی با دانش‌آموزش تراشید، توفیق داشتم با وی در دفتر کارم دیدار داشته باشم و همانجا اعلام کردم که در ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر بزرگوار اسلام، جلوه‌های خاص معلمی را به نماشی خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: امروز اولین جشنواره را شاهد هستیم و شاید به خاطر اولین بار بودن، نتوانستیم آن طور که شایسته است فعالیت کنیم، اما امیدواریم این حرکت آموزش و پرورش تشویق بیشتری برای همکاران ایثارگر شود؛ هرچند همه ایثارگر هستند و با تلاش کار می‌کنند و ما نیز وظیفه داریم جلوه‌های ایثار، گذشت، تلاش و نوآوری را پاس بداریم.

فانی در خصوص آخرین وضعیت استخدام مربیان پیش‌دبستانی نیز، گفت: کمیته‌ای مأموریت پیدا کرده است تا درباره این موضوع کار کند و هنگامی که به نتیجه برسیم، اعلام می‌کنیم.

 

نظرات  (۱)

یه خورده از وزیر بهداشت یاد بگیر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی