---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ق.ظ

۰


تهران- ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی خود به موضوعاتی همچون لزوم شفاف سازی استخدام 4200 نفر در شهرداری تهران، رقابت های انتخاباتی و واردات برنج پرداختند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی نجفی خوشرودی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با بیان اینکه ادبیات سیاسی رایج در برخی تریبون ها در شأن ملت و خانه ملت نیست، گفت: نزدیک شدن به انتخابات و تمسک به موضوعات مختلف در رقابت‌های سیاسی و انتخاباتی نباید به زیر سوال بردن دستاوردهای نظام و دولت منجر شود؛ برخی این روزها به گونه ای سخن می گویند که مصداق بر شاخه نشستن و بن بریدن است.
وی افزود: 10 ماه است که از فعالیت مجلس می گذرد و چهار مسئله اساسی در کشور همچون معیشت و اشتغال به ویژه برای جوانان، فساد، آسیب های اجتماعی و محیط زیست وجود دارد، شایسته است به جای انبوهی از دستور کارها، طرح ها و لوایح با اولویت چهار موضوع فوق، تمامی توان و توجه صرف حل این مشکلات شود. در واقع چهار پرونده با اولویت در دستور کار قوه سه گانه قرار گیرد.
نماینده مردم بابل ادامه داد: با توجه به انتشار اخباری درخصوص استخدام چهار هزار و 200 نفر در حوزه شهرداری تهران و در راستای تامین فرصت های برابر برای همه درخواست دارم نهادهای ذیربط در این رابطه شفاف سازی کنند.
نجفی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی افزود: چرا تعرفه واردات 8 محصول کشاورزی مانند برنج کاهش یافته است، آیا این مخالف اقتصاد مقاومتی نیست؟
وی همچنین در تذکری به وزیر کشور خواستار رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود شد.

**سقف حقوق مدیران، با شهامت رئیس مجلس تصویب شد
عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل نیز با تشکر از تعیین سقف حقوق مدیران گفت: 23 هزار پرونده در مورد اراضی شهری در محاکم قضایی وجود دارد و میزان دادخواست برخی از این پرونده ها نزدیک به 400 میلیارد تومان است. وکلایی وارد این پرونده شده اند که 4 میلیارد تومان حق وکاله می گیرند که از موکل در مقابل دولت دفاع کنند.
وی ادامه داد: کارشناسان این پرونده ها 500 میلیون یا یک میلیارد تومان هزینه کارشناسی می گیرند و این سوال در اینجا وجود دارد که آیا می توان به یک مدیر ماهی 5 میلیون تومان پرداخت کرد که از این پرونده های 400 میلیاردی دفاع کنند و حق دولت را بگیرند؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه افزود: من تحت هیچ شرایطی نمی خواهم از حقوق‌های نجومی دفاع کنم، اما بسیار خرسندم که نمایندگان و رئیس مجلس سقف حقوقی مدیران را تعیین کرده اند.
یوسفیان ملا با بیان اینکه با شهامت رئیس مجلس، مصوبه تعیین سقف حقوق مدیران تصویب شد، اضافه کرد: خلبان هایی که ساعت های زیادی پرواز می کنند، آیا می توان به این افراد 4 یا 5 میلیون حقوق پرداخت شود؟ برخی افراد نباید به این دست مسائل دامن بزنند.

**اراضی کشاورزی باید در دست مردم باشد
محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره نیزدر تذکری شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، وزیر بهداشت و درمان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزیر نیرو واستار حل مشکلات حوزه انتخابیه خود شد.
سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس در تذکر شفاهی به رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی، نیرو و وزیر کشاورزی خواستار حل مشکلات حوزه انتخابیه خود شد.
عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس در تذکری شفاهی خواستار حل مشکل ریزگردها و مشکلات حوزه انتخابیه خود شد.
هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در مجلس با تبریک روز درختکاری و با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پاسداری و صیانت از فضای سبز و درختان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید هستیم، مدیریت ویژه وزارتخانه برای رصد بازار ضروری است. همچنین نهادهای مرتبط با این وزارتخانه سم و کود مورد نیاز مردم جهت جلوگیری از آفات را در اختیار کشاورزان و باغداران قرار دهد.
وی با بیان اینکه باید نظارت ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت در سبد غذایی در شب عید وجود داشته باشد، در تذکری به وزیر راه و شهرسازی افزود: تدابیری برای ساماندهی تردد مسافران نوروزی باید اندیشیده شود تا در آستانه سال نو حوادثی چون آتش سوزی قطار نیشابور و تبریز تکرار نشود.
نماینده مردم نیشابور در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی گفت: تاخیر در پرواز هواپیماها و سرگردانی مسافران نیز نباید تکرار شود، همچنین نسبت به روکش و آسفالت 150 کیلومتر راه روستایی نیشابور و فیروزه توجه شود.
چنارانی خطاب به وزیر نفت خواستار روشن شدن وضعیت استخدامی جوانان در این وزارتخانه شد و ادامه داد: در تذکری به وزیر امور اقتصادی و دارایی خواستار اجرای تبصره 35 بودجه سال جاری و بخشودگی جرایم کمتر از یکصد میلیون تومان شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذکری به مسئولان سازمان منابع طبیعی تاکید کرد: اراضی مردم به خصوص اراضی کشاورزی باید در اختیار خودشان باشد، بنابراین تعرض این سازمان به این اراضی درست نیست.

اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد نیز در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: متاسفانه برخی تصمیم گیری های شما براساس فشارها و لابی گری است این در حالی است که اقتصاد کمر مردم را شکسته است. از سویی دیگر طرح های اشتغال زایی در زاینده رود نیز تعطیل شده و شما اجازه دادید طرح های فاقد مجوز زیست محیطی به کار خود ادامه دهد.
وی ادامه داد: بدون شک ادامه این روند مشمول کلیه عواقب ناشی از بی توجهی به قانون است؛ امروز رئیس جمهوری در مراسم کاشت نهال گفتند حفظ محیط زیست تشریفاتی نیست، لازم است این تذکر نیز به وزیر مربوطه داده شود.
نوریان خطاب به وزیر کشور درباره به کارگیری برخی از بستگان استانداران هم انتقاد کرد و گفت: آیا شما سرمایه عظیم اعتماد مردم را به جهت این موارد از دست می دهید؟ لذا لازم است به مطالبات مردم اهمیت داده شود.
سیام**9103**1429
خبرنگار: حمید شهریاری**انتشار:محسن طاهرزاده
۹۵/۱۲/۱۶
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی