---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ق.ظ

۰


سازمان ثبت اسناد و املاک

یکی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با وجود اینکه اسامی تأیید نهای ۱۲۰۰ نفر از سوی سازمان برنامه و بودجه به ثبت اسناد اعلام شده، اما این سازمان از اعلام این نتایج به پذیرفته‌شدگان خودداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، مهرماه امسال بود که تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تجمع مقابل ساختمان این سازمان، خواستار پیگیری مسئولان برای تعیین تکلیف وضعیت‌شان شدند.

عباس شفیع‌زاده یکی از پذیرفته‌شدگان این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم گفته بود که اکبری مدیر امور امور انسانی سازمان ثبت به آنها اعلام کرده رشته‌هایی مانند تحلیل‌گر سیستم به دلیل نبود پست خالی استخدام نمی‌شوند و این افراد می‌تواند به سازمان مدیریت مراجعه کنند تا از طریق آن سازمان، ارگان دیگری برای محل فعالیت انتخاب شود.

به گفته این پذیرفته شده آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد، در آگهی استخدامی سازمان ثبت، دو رشته مدیریت دولتی با گرایش مدیریت دولتی و علوم اجتماعی با گرایش علوم اجتماعی با مقطع کارشناسی ارشد، معرفی شده بود اما بعد از آزمون، طبق استعلام انجام شده از وزارت علوم، مشخص شد که رشته‌های یاد شده اصلا چنین گرایش‌هایی ندارند. بعد از برگزاری آزمون، آقای جمالی قمی رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری در سازمان مدیریت در نامه‌ای به شماره 1684980 به تاریخ 21 اسفند سال 93 اعلام کرد که چنین گرایش‌هایی وجود ندارد و اشتباه شده است و تمام افراد پذیرفته شده با هر گرایشی، جذب شوند.

وی افزود: به رغم نامه رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری در سازمان مدیریت، آقای اکبری مدیر کل فعلی نیروی انسانی سازمان ثبت که به تازگی به این سمت منصوب شده است می‌گوید ما آن نامه را قبول نداریم و سه گرایش از رشته مدیریت دولتی و دو گرایش از رشته علوم اجتماعی برای جذب انتخاب شدند و مابقی داوطلبان پذیرفته شده با گرایش‌های دیگر، رد می‌شوند.

او که در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش تشکیلات و روش‌ها تحصیل کرده و طبق اعلام سازمان ثبت جزء گرایش‌های رد شده محسوب می‌شود افزود: آقای اکبری مدعی است این کار طبق نامه شورای توسعه مدیریت انجام شده و نامه آقای قمی را قبول ندارد در حالی که در آگهی استخدامی سازمان ثبت، صحبتی از نامه شورای توسعه نبود و داوطلبان بر اساس آگهی منتشر شده در آزمون شرکت کردند.

شفیع‌زاده ادامه داد: اکبری به ما می‌گوید اگر می‌خواهید، به سازمان مدیریت مراجعه کنید تا شما را به ارگان دیگر معرفی کند و ما به شما نیاز نداریم. سئوال اینجاست که اگر سازمان ثبت به ما و این رشته‌ها نیاز نداشت چرا قبل از آزمون و در آگهی استخدامی اعلام نکرد؟ بخشنامه‌ها و نامه‌های بعد از آزمون به داوطلب مربوط نمی‌شود و ملاک، اگهی استخدامی است.

وی یادآور شد: حتی رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری نامه زده که اگر لیسانس این افراد مرتبط بود، جذب شوند اما باز هم آن را قبول ندارند و این کار را انجام نمی‌دهند.

به دنبال این اظهارات، خبرنگار تسنیم برای دریافت پاسخ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ادعاهای مطرح شده، دو مرتبه با دفتر مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان ثبت تماس گرفت و طرح موضوع اما مسئولان این سازمان، علی‌رغم وعده پیگیری و پاسخگویی در این زمینه، پاسخی نداده‌اند.

البته وحید اکبری مدیر کل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پیشتر گفته بود که مقدمات قانونی به کارگیری این افراد مانند مصاحبه و سایر موارد انجام شده است و در آینده نزدیک پذیرفته شدگان یاد شده برای خدمت وارد این سازمان خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در آگهی منتشره استخدامی آزمون 93تعداد این افراد یک هزار و 200 تن اعلام شد و مجوزهای استخدامی نیز برای همین تعداد گرفته شده است.

با گذشت دو ماه از تجمع این افراد مقابل سازمان ثبت اسناد، همچنان این مشکل پابرجاست و هیچ اقدامی برای جذب آنها صورت نگرفته است.

رضایی یکی دیگر از پذیرفته‌شدگان این آزمون در گفت‌وگویی مجدد با خبرنگار تسنیم گفت: 2 ماه از زمان ارسال اسامی به سازمان برنامه و بودجه گذشته و اسامی 1200 نفری که برای جذب تأیید شده‌اند، مشخص شده است اما سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به بهانه‌های مختلف از اعلام اسامی خودداری می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان ثبت اسناد باید تأیید شدن یا نشدن نهایی را به ما اعلام کند اما احتمالا به خاطر اینکه اعلام تأیید، برای آنها مسئولیت قطعی جذب را ایجاد می‌کند، از اعلام آن خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/

۹۴/۰۹/۱۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی