---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ


مربیان پیش‌دبستانی که قرار است به گفته وزیر آموزش و پرورش با آزمون استخدامی به استخدام این وزارتخانه درآیند بیش از یک دهه از عمر خود را صرف امور آموزش کرده‌اند و برگزاری آزمون استخدامی برای آن دسته از افرادی باید باشد که هنوز مشغول به کار نشده اند.

گروه اجتماعی ـصبح امروز جمعی از مربیان پیش‌دبستانی سراسر کشور در اعتراض به برگزاری آزمون استخدامی، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
به گزارش بولتن نیوز،به نقل از خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ، نماینده این تجمع‌کنندگان گفت: مربیان پیش‌دبستانی که قرار است به گفته وزیر آموزش و پرورش با آزمون استخدامی به استخدام این وزارتخانه درآیند بیش از یک دهه از عمر خود را صرف امور آموزش کرده‌اند و برگزاری آزمون استخدامی برای آن دسته از افرادی باید باشد که هنوز مشغول به کار نشده اند.
وی با بیان اینکه تاکنون به بهانه برگزاری آزمون ما را بلاتکلیف نگه داشته‌اند، افزود: تابستان سال 1393 قرار شد آزمونی برای استخدام ما برگزار شود که این امر صورت نگرفت لذا از نمایندگان مجلس خواستاریم به احقاق حقوق از دست رفته ما برای استخدام بدون آزمون اقدام کنند.

نظرات  (۲۱)

عزیزم سواد که ارشد و دکترا نیس...سواد تدریس اونچیزیه که شما یاد نگرفین...من 4 ساله دارم میرم کارورزی...دانشجوی دانشگاه فرهنگیانم...مطمئنم سوادشو ندارین و البته با عرض پوزش...
سلام،میخواستم در جواب دوستانی که فکر می کنند مربیان پیش دبستانی بی سوادن بگم من یک مربی پیش دبستانی هستم که در دانشگاه سراسری روزانه لیسانس و ارشد گرفتم، و به عنوان مربی پیش دبستانی مشغول بکار شدم.همکارانی دارم که در مقطع دکترا تحصیل می کنند، همکاری دارم در تیزهوشان درس خوانده در دانشگاه سراسری ادمه تحصیل داده و......در مدارسی که بودم اطلاعات بعضی از همکاران را دیده ام چه بگویم.!همه ما میدانیم که وضعیت استخدامی این چند ساله چه جوری بوده من کسانی از آشنایان خودم را میشناسم که  وضعیت تحصیلی خوبی نداشتن ولی حالا آنها استخدام شده اند....نمیدانم این وضعیت را بر چه حسابی بگذارم .اما حالا که شرایط استخدام تقریبا مشخص شده و چون برای مربیان پیش دبستانی شروطی بسیاری گذاشته شده بسیاری از آنان نیز شرایط شرکت ندارن و من هم جز آنها هستم.خواهش میکنم زود قضاوت نکنید.خدایا خو شاهدی که در این هفت سال چه زحمتها ومشت هایی کشیدیم فقط به امید تو...
وزیر محترم آموزش وپرورش که با این شرایط سخت آزمون حق مربیان پیش ازبین میرود . واگذارت کردیم به خدا (  یا خداخداخداخداخدا)
اون دنیا جلوی وزیر رو میگیرم . مربی پیش دبستانی
داش سعیدوای ول :استخدامی یعنی بند پارتی مدرک وسابقه راول کن اخه خود وزیرم می دانه کسی که توهرارگانی10 سال سابقه داشته باشه برابری می کنه بامدرک دکترا مگه طرف خیلی هالوباشه ......... فرداجواب ازمون خواهرزاده فلان مدیر وبرادرزاده فلان رئیس وامثالهم خداوکیلی دروغ می گم .....خواهش میکنم نظرم ثبت کنید
پس ما که هشت سال از عمرمون را مجانی کار کردیم چه به نظر من تجربه بهتر از مدرک فوق لیسانس شما می ارزه بزار در کوزه ابشو بخور
دعوا نکنید دوستان. معلومات مربوط به رشته تحصیلی و شغلیتون رو بالا ببرید. هر کی نمره بالاتری بیاره جذب میشه. این عادلانه است. سهمیه هم جای خودش. اگه کسی نمرش بالاتر از همه باشه بدون سهمیه هم قبول میشه.
۱۲ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۰۰ فوق لیسانس بیکار

همه پیش دبستانی ها که انتظار دارند دولت دو دستی برداره و بذارتشون سرکار و معلم بشن خیلی خیلی توقع بیجا و بی موردی هستش. بنده با فوق لیسانس از دانشگاه تهران و معدل ممتاز دارم بیکار می گردم اونوقت اقا یا خانم با مدرک دیپلم و یا لیسانس از دانشگاه پیام نور چلغوزاباد انتظار داره بدون ازمون بره و معلم بشه. همه چی ریخته بهم وای برحال من و امثال من و وای واویلاتر برحال فرزندان من و امثال من

شرمنده شما خونتون از بقیه رنگین تره؟ من7سال غیر انتفاعی درس دادم اونم هفته ای60ساعت.ولی ادعایی ندارم.چون با اختیار خودم رفتم.وهیچ ازمونی ندادم . حالا طرف اومده میخاد با یک سال پیش دبستانی یانهضت جذب بشه. به نظرم باید از فوق لیسانسا ودکتراهای بیکار استفاده کنه که باسوادن
چقد واژه غریبی ست عدالت!!!
انصافا این عدالته معلمان در طول سال سرجمع 2 ماه میرن سرکار،(4 روز در هفته،بعد اسفندماه همش تعطیل) ساعت کاری تا 12 ظهر حقوقش از منی که کارمند پیمانی اداره هستم  300 هزار تومان بیشتر باشه؟/خدایا کی رو نفرین کنم!!!!!!!!

زهراخانم این حرف هاچیه؟توقعتان بی جاست واقعا؟مگه بقیه گناه کارشدند که سابقه کار ندارند؟ناراحتید نمیتونید توآزمون قبول شید؟حتما سوادشو ندارید.

سلام دوستان

بی عدالتی رو ببینید ....35000مربی پیش دبستانی....اکنون استخدام 5000نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تازه دوستان وزیر لطف فرمودن فراخوان عمومی زدن

پس سابقه کارمون چی میشه عمر و جوونی از دست رفتمون چی میشه

انصاف کجاست

سلام واقعا از دل پر درد ماها کی خبر داره کی میدونه چقدر زحمت کشیدیم فقط میگن میخواهیم استخدام کنیم کجاست پس  عیب نداره خدا هم بزرگه 
شماوزیرگفتید اولویت پیش دبستانی اما ازمون عمومی ما با۵سال سابقه وخیلی وقت  فارغ التحصیل شدیم ولی نیرویهای آزاد ی که تازه فارغ التحصیل با کتابهای به روز تموم کردندایا ما با انهابرابر هستیم ایا باهم فرقی داریم
با عرض سلام خدمت وزیر محترم .یک سوال از جنابعالی داشتم اینکه ایا خود شما میتوانید یک ماه با حقوق زیر 200 تومن در این جامعه زندگی خود را بچرخانید که من با این حقوق سه سال در روستای دور از محل سکونتم به امید روزی که استخدام بشم با هزار سختی تدریس کردم ایا این شرایط استخدام شما منصفانه است که فراخوان عمومی کنید اونم با تعداد 5000 نفر در حالی که خودتان امار پیش دبستانیها رو 27000 نفر اعلام کرده اید.
اقا یا خانم  sa اگه میتوتی باحقوق  زیر 200 تومن در روستاهای دور افتاده سه سال نه یک ماه برو تدریس کن بعد بیا ادعا کن اگه پارتی داشتیم با این حقوق تدریس نمیکردیم امید ما به همین استخدام بود بازم میتونن باهات رقابت کنم ولی کم میاری برو پی پارتی بازیت یعنی ...
سلام واقعا بی انصافیه از خدا می خوام برگزار نشه و امتحان بهم بخوره
سلام من شنیدم شرایط ازمون زیر سی سال سن ومدرک کارشناسیه
سلام کاملا موافق فاطمه ام
خودت هم با پارتی مربی پیش دبستانی شدی. اگه چیزی حالیته نباید از آزمون بترسی!!!!!!!!!!!
با سلام مربیان پیش دبستانی سال هاست که منتظر استخدام هستند وزیر قبلی که نیروهای نهضتی رو تعیین تکلیف کرد وبه جای استخدام مربیا کلی نیروی بی تجربه با رشته های غیر مرتبط رو به کار گرفت مربیان بهداشت رو هم تعیین تکلیف کرد فقط مربیا بودن ک بلاتکلیف موندن بعد از مصوبه مجلس هم ک سه سال از اون گذشته هم که دارن مدام وعده سر خرمن می دن حالا هم که تعداد رو از ده هزار به پنج هزار تقلیل دادن واینکه آزمون برای همه درصورتی که طبق مصوبه مجلس باید آزمون رو برای مربیا برگزار کنن بعد از این همه سال باز ما باید بریم با همه بخصوص پارتی دارها رقابت کنیم این آزاد بودن شرکت در آزمون یعنی باز کردن راه پارتی بازی و باز هم ظلم در حق مربیان . من نمی دونم وزیر محترم چرا نمی خواد یکم فکر کنه به این مربیا وزحمت هایی که تا حالا کشیدن آخه چقدر بی انصافی چقدر بی عدالتی چقدر حق خوری چقدر خدا نشناسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی