---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ

۸

تجمع‌ مربیان‌ مقابل ریاست‌ جمهوری

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ
مربیان حق التدریسی آموزش فنی و حرفه ای ساعات اولیه صبح امروز مقابل سازمان برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
به گزارش جهان به نقل از میزان، صبح امروز (سه شنبه) مربیان حق التدریسی آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری برای سومین بار به دنبال بی توجهی به فرآیند استخدام شدنشان در مقابل سازمان برنامه ریزی و مجلس تجمع کردند.

اعتراض این تجمع کنندگان در خصوص عدم اجرای مصوبه سال ۱۳۹۱ در خصوص وضعیت استخدامی مربیان حق التدریسی مراکز فنی و حرفه ای بود و خواستار اجرای مصوبه سال ۱۳۹۱ مبنی بر استخدام مربیان حق التدریسی مراکز فنی و حرفه ای هستند.

الهیاری معاون امور بودجه، آموزش و فرهنگی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با تجمع مربیان حق التدریسی از تشکیل نشدن آیین اجرایی فرآیند استخدام شدن این مربیان خبر داد و گفت: درخواست مربیان هنوز در حال پیگیری در کمیسیون مجلس است و کارهای اداری آن در حال انجام است.

در حال حاضر نیز مربیان حق التدریسی در مقابل مجلس تجمع کردند و خواهان پاسخگوی و پیگیری مطالبشان از سوی نمایندگان مجلس هستند.

بیش از ۴ هزار معلم فنی و حرفه‌‎ای همچنان حق التدریسی هستند

چندی پیش نیز عضو کمیسیون بودجه و برنامه ریزی مجلس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی میزان، گفت: بیش از ۴ هزار نفر معلم فنی و حرفه ای همچنان حق التدریسی هستند، این در حالی است که این افراد بیش از ۱۰ سال سابقه کار دارند.

موسی‌الرضا ثروتی با اشاره به تجمع مربیان حق التدریسی فنی و حرفه ای در مقابل مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: در این تجمع مربیانی حضور داشتند که بیش از ۱۰ سال سابقه کار دارند، اما همچنان حق التدریسی بوده و تغییر وضعیت پیدا نکردند.

مصوبه ای که بعد از ۲سال اجرایی نشد

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ مربی فنی و حرفه ای در سراسر کشور وجود دارد، افزود: در سال ۹۱ مصوبه در مجلس به منظور تغییر وضعیت مربیان حق التدریسی و استخدام شدن آنها به تصویب رسید، اما تا کنون این مصوبه اجرایی نشده است.

عضو کمیسیون بودجه و برنامه ریزی مجلس بیان کرد: متاسفانه وضعیت این مربیان با وجود سابقه بسیار زیاد خوب نیست و از حقوق مناسبی برخوردار نیستند و از سوی دیگر این مربیان بیمه نیستند.

دولت باید اجرا کننده قانون باشد

ثروتی با تاکید بر اینکه مصوبه مجلس باید اجرایی شود، گفت: تمام مراحل قانونی این موضوع در مجلس طی و تصویب شده است بنابراین دولت باید اجرا کننده قانون باشد.

وی انتقاد کرد: اگر این قانون اجرایی نشود، وزیر مربوطه را به مجلس فرا می خوانیم و بحث استیضاح آن را مطرح خواهیم کرد.

عضو کمیسیون بودجه و برنامه ریزی مجلس افزود: برای اجرایی شدن این قانون جداگانه به وزیر مربوطه، همچنین سخنگوی دولت و دفتر ریاست جمهوری نامه نوشتیم و خواهان اجرایی شدن این مصوبه هستیم.

نظرات  (۸)

۰۵ آبان ۹۳ ، ۰۹:۱۱ مربی حق التدریس فنی و حر فه ای
با حقوق 300 تومان با متاهلی و بچه و مستاجر بودن و سابقه بالای 12 سال و لیسانس لین عدالت خواهشا پیگیری کنید . مجلس سه سال قبل قانون کرد ولی چرا اجرا نمیشه تمام خانواده ها بهم پاشیدند . چرا ؟؟؟؟/
نوبخت امروز اومده ارومیه،یالله............
خدارو خوش نمیاد با مدرک فوق لیسانس و با سابقه کار 12 سال ماهی 500 هزار تومان و 20 روز بیمه در ماه حقوق بگیریم این چه و ضعیه یکسرش کنید تا کی ما باید منتظر اقایون بشینیم که بررسی کنند چی رو میخوان بررسی کنند بدبختی ما رو

آیا بودجه ثبت احوال ملی است یا استانی؟

اگر استخدام نکنند من با سابقه 11سال چه کنم
۳۰ مهر ۹۳ ، ۰۸:۳۵ مربی حق التدریس
با سلام،حدود 6سال هست که مربی حق التدریسی فنی و حرفه ای هستم سال به سال وضعیت و حقوقم کاهش پیدا کرده به هر نحوی که هست تحمل کردم تا به امید تبدیل وضعیت الان با وضعیت متاهلی و فرزند واقعا سخته تحمل مشکلات ،ایا حقوق 450000تومنی کفاف خرج خونه واجاره خونه وسایر مخارج زندگی رو میده؟
۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۴۱ صبور به بهروز
جناب بهروز من از اداره ورزش و جوانان هستم ولی اول اجازه بدید ببینیم استخداممون میکنن تا به حقوق و مزایاش فکر کنیم یا نه با این ادا و اطفارایی که من از نوبخت میبینیم بعید میدونم اسفند ماه رو قولش بمونه
۲۹ مهر ۹۳ ، ۲۲:۲۱ مربی حق التدریس
به خدا دیگه خسته شدیم از این سازمان اخه 300هزار تومن هم شد حقوق بعد 6 سال سابقه . هی دارن بررسی میکنن تو مجلس اخه چی رو بررسی میکنین نماینده ها میگن کاملا روند کار طی و تصویب شده اما بازم اینا میگن بررسی . تو زندان  پادگان روستاها همه جا تدریس میکنیم ..... اخه من بعد این همه سال کجا برم چیکار کنم خدایا .....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی