---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ب.ظ

۰



سنندج – معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان، رسیدن به توسعه در این استان را نیازممند مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، حسین فیروزی در مراسم سوگند نیروهای تازه استخدام شده استانداری و فرمانداری های تابعه اظهار داشت: وزارت کشور قلب سیاست داخلی و و راهبر سیاست های داخلی در نظام جمهوری اسلامی است بنابراین کارکنان وزارت کشور بدلیل جایگاه نظارتی خود باید نماد مجری قانون باشند ومنادی رفتارو اخلاق انسانی و اسلامی باشند.

وی تنها کار اجرایی وزارت کشور را انتخابات نام برد وگفت: هر رای مردم در نزد ما امانت است و برای اجرای انتخابات ضوابط محکمی وجود دارد که تصمیم گیری ها براساس این ضوابط خواهد بود.

فیروزی تاکید کرد: درماه های آینده با دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان روبرو هستیم بنابراین کارکنان استانداری و فرمانداری های تابعه باید از شرکت و حضور در میتینگ های انتخاباتی و تبلیغاتی پرهیز کنند و بیطرفی خود را حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه در هیچ جای جهان هیچ اقدام توسعه ای بدون نظارت صورت نمی گیرد و اظهار داشت: توسعه و اعتلای کردستان در گرو همت تک تک کردستانی ها است و قوت و قدرت یک مجموعه و یک استان در واقع به تفکر و اندیشه نیروها و ساکنانش بستگی دارد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار گفت: قرائت سوگند ازسوی برادران و خواهران جدیدالاستخدام تنها یک رسم و یک آیین معمول نیست بلکه یک تعهد اخلاقی و وجدانی در پیشگاه خداوند و وجدان شخصی است که فرد به مفاهیم انسانی و ارزش های اسلامی و سیاست ها در چهارچوب کاری متعهد باشد.

فیروزی توصیه کرد: کارکنان دستگاه های اجرایی ونظارتی باید همواره اخلاق و عدالت اجتماعی را سرلوحه کارخود داشته باشند زیرا دین و آیین چیزی جزرعایت صداقت و عدالت ورازداری و امانتداری وخدمت به مردم نیست .

وی همچنین این جذب و استخدام را به خانواده استخدام شدگان تبریک گفت و از استاندار کردستان و ریاست سازمان مدیریت وبرنامه ریزی و مجموعه نیروهای استانداری در گذشته و حال برای رفع موانع شروع بکار این نیروها قدردانی کرد.

وی همچنین تاکید کرد: کارکنان دستگاه ها باید با خدمت صادقانه سرباز نظامی باشند که آرامش وامنیت را امروز در بحرانی ترین و متشنج ترین کانون تحولات خاورمیانه برای ملت ایران تامین نموده است.

شایان ذکر است در مراسم امروز، کارکنان جدیدالاستخدام استانداری کردستان و فرمانداری و بخشداری های تابعه سوگند شغلی خود را ادا نموده و این نیرو ها از روز شنبه آینده در این مجموعه کار خود را شروع خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی