---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ق.ظ

۲

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی‌وحرفه‌ای از تبدیل وضعیت بیش از 3 هزار و 400 نفر از مربیان فنی‌وحرفه‌ای سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: تبدیل وضعیت 3400 مربی فنی‌وحرفه‌ای کشور تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رهام کیایی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان فنی‌وحرفه‌ای لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: در سازمان فنی‌وحرفه‌ای سراسر کشور 5 هزار و 700 نیروی رسمی، 5 هزار و 500 نیروی قراردادی و بیش از 6 هزار نفر نیروی حق‌التدریس مشغول به کار هستند.

وی افزود: در سال 91 قرار شد که مربیان حق‌التدریس تبدیل وضعیت شوند که این به صورت مصوبه مجلس تصویب شد و 4 هزار و 876 نفر از این مربیان که دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم به بالا بودند، شناسایی و برای تبدیل وضعیت مشخص شدند.

این مسئول یادآور شد: در سه ماه آخر سال گذشته آیین‌نامه تبدیل وضعیت این افراد مشخص شد و در خرداد امسال آزمون کتبی این افراد در سطح 31 استان کشور با حضور 3 هزار و 800 واجد شرایط برگزار شد.

کیایی خاطرنشان کرد: این 3 هزار و 800 نفر واجد شرایط برای مصاحبه معرفی شدند و بیش از 3 هزار و 459 نفر از این تعداد، پرونده‌های آنها تکمیل شده که امیدواریم سازمان سنجش طی هفته آینده نمرات آنها را اعلام کنند و پیش‌بینی می‌شود که بیش از 90 درصد از این افراد استخدام شوند.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی‌وحرفه‌ای گفت:‌ امیدواریم در سه ماهه آخر سال شاهد استخدام این افراد و تبدیل وضعیت آنها در سراسر سازمان‌های فنی‌وحرفه‌ای کشور باشیم.

کیایی تصریح کرد: مربیانی که شرایط تبدیل وضعیت را نداشته، در صورت نیاز سازمان‌های فنی‌وحرفه‌ای استان‌ها می‌توانند همچنان از تجربیات آنها استفاده کنند و همکاری با این افراد را ادامه دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر، دو طرح ملی علاوه بر برنامه‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور در دستور کار این سازمان قرار دارد که یکی از این طرح‌ها توانمندسازی روستاهای مناطق محروم و مرزی بوده که در جلسه شورای عالی اشتغال مصوب شده و بخشی از اعتبارات این طرح تأمین شده است.

وی افزود: این طرح براساس نیازسنجی استان‌ها در جلسه اشتغال هر استان با مشارکت بخشداران، بهیاران و مسئولان برگزار شده و در برخی جاها در حال انجام است.

کیایی به طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از طرح‌های ملی این سازمان، طرح توانمندسازی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است، زیرا بخش اعظمی از فارغ‌التحصیلان ما از مهارت کافی برخوردار نیستند.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان فنی‌وحرفه‌ای گفت: یکی از برنامه‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور، توجه به آموزش‌های کیفی بوده که در این استان نیز این امر صورت گرفته است.

وی یکی دیگر از برنامه‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای را هوشمندسازی توانایی‌های فنی‌وحرفه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: اجرای آزمون‌های الکترونیکی و ایجاد کارگاه‌های IT و... از دیگر برنامه‌های سازمان فنی‌وحرفه‌ای در سراسر کشور است.

گفتنی است، در این مراسم از فخرالدین رحمانی مدیرکل پیشین سازمان فنی‌وحرفه‌ای لرستان تجلیل و رحمان قلاوند به عنوان مدیرکل جدید سازمان فنی‌وحرفه‌ای لرستان منصوب شد.

۹۴/۰۹/۰۷
مدیر سوم

نظرات  (۲)

الان ماههاست که میگن این هفته نه هفته بعد این ماه نه ماه بعد نه 15 ماه بعد ....... از کجا میشه اینو پیگیری کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۴۹ منتظر راه و شهرسازی92
ای کاش زمان دقیق پروسه کار را مشخص می کردن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی