---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ

۷


اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تا زمان تعیین تکلیف و جذب یک هزار نفر از استخدامی های قبلی هیچ نیروی انسانی جدیدی در ادارات استان جذب نخواهد شد.


به گزارش ایرنا ، اقبال عباسی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی جوانان استان با مسوولان در فرمانداری خلخال افزود: تکلیف استخدامی های غیرقانونی سال های گذشته در استان باید مشخص شود.

وی توسعه و پیشرفت استان را نیازمند بهره مندی از جامعه پویا و بانشاط دانست و گفت:داشتن جامعه ای با نشاط مستلزم تلاش بیشتر و بهره گیری از توان و ظرفیت کاری جوانان این استان است.

عباسی اظهار کرد: نیروی انسانی هر جامعه سرمایه معنوی آن جامعه بوده و جوانان منابع اصلی این سرمایه انسانی هستند.

وی اظهار کرد: نتایج پژوهش های وزارت اطلاعات و مرکز پژوهش های دفتر ریاست جمهوری حکایت از تهدید 10 معضل اجتماعی علیه جمهوری اسلامی ایران دارد که این تهدیدها به ترتیب اشتغال ، بی عدالتی ، فساد اداری ، اعتیاد ، بیماری ایدز ، افت شدید اخلاقی ، کاهش ضریب امنیتی ، فقر و تنگدستی ، فرار مغزها و افول ارزش های اجتماعی هستند.

وی همچنین با انتقاد از نحوه پوشش خبری حادثه درگیری در بیمارستان فاطمی اردبیل از سوی صدا و سیما بیان کرد: پخش سراسری این حادثه بسیار ناشایست تر از خود واقعه بود.

عباسی گفت: این گونه درگیری ها در هر جامعه ای وجود دارد و بزرگنمایی این گونه حوادث به ضرر جامعه و مردم استان است.

توضیح      : این خبر بخاطر تحریف در نقل آن  از سوی ایرنا قسمت مشخص شده (مشکی شده ) ناصحیح و کذب محض میباشد.
نقل همین خبر از فارس نیوز

نظرات  (۷)

۲۹ آبان ۹۳ ، ۰۹:۳۴ زنجانی زنجانی
سلام مدیر جان یه کم سخت کامنت گذاشتنو من که از طریق ایرانسل اینترنت میرم خیلی زمان میبره تا کامنت بذارم باز دستتون درد نکنه
مدیر عزیز زحمت بکش بجای این خبر که از ایرنا منتشر شده، همین خبرو که خبرگزاری فارس هم منتشر شده قرار بدین. ایرنا همیشه اینجوری خبرهارو میرسونه
مدیرجان چرا پیام منو تائید نکردی
پاسخ:
مدیر دوم: کی پیام دادین تایید نشده؟
مدیر جان دمت گرم
من که به شخصه راضی نیستم اگه در استخدام غیر قانونی پذیرفته شدم برم سرکار، ولی اونجوری که من یادمه برا ازمون اردبیل دوبار فراخوان عمومی زدن، مجوز استخدامی هم مورد تایید مجلس بود، ازمون توسط سازمان سنجش برگزار شدو همه ی مراحل گزینش و ... رو طی کردیم، حالا ایشون چرا ازمون رو غیر قانونی میدونن، جای تامل داره

پاسخ:
مدیر سایت : یک توضیح در مورد نظرات و اخبار امروز :
اولا اون کسی که با اسم هادی کامنت گذاشته هادی از تبریز نیس و شخص دیگه به اسم اون با اغراض نامعلوم سعی در مشوش کردن اذهان داشته .  وبخاطر اینکه همچین مشکلاتی پیش نیاد ازین به بعد فقط اونایی خواهند تونست نظر بذارن که در سیستم بیان ثبت نام کرده باشن وبعد از وارد شدن در سیستم نظر خواهند گذاشت .
ثانیا : مشکل تمام استانا یکیه واون عدم تامین اعتبار و الا این بحثهای غیر قانونی بودن که توسط اشخاص ناآگاه با اغراض خاص مطرح میشه وصله ناچسبی است بر آزمونهای استخدامی اسنانداریها چون تمام مقررات در آن رعایت شده . و اگر آزمون یک استانی رو مشکل دار جلوه دهند به مثابه این است که تمامی استانها همین مشکل رو دارند ما امیدواریم که با مصاحیه دکتر نوبخت و قول شفاف وصریح ایشان شاهد شروع بکار افراد گزینش شده وادامه مراحل گزینش نشده ها خواهیم بود و کماکان پیگیری های ما برای تحقق این امر ادامه خواهد داشت و وبرای حصول نتیجه باید متحد ودر کنار هم به پیگیریهای قانونی خود ادامه بدهیم .
یاعلی
اگه استخدام غیر قانونیه پس تکلیفش مشخصه
جالبه
خود عباسی هم میگه تکلیف  استخدامهای غیر قانونی باید مشخص شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی