---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۹ ب.ظ

۳

مصطفی افضلی فرد

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه کف اعتبارات اختصاصی صندوق توسعه ملی به استان ها از ۵۰۰ میلیون تومان به ۵ میلیارد تومان در لایحه بودجه ۹۴ رسیده است،گفت: این پیشنهاد با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی متناقض است.

مصطفی افضلی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه خوشبختانه دولت در لایحه بودجه 94 منابعی را برای جذب نیروهایی که در آزمون استخدام شرکت کرده اما در بلاتکلیفی قرار داشتند اختصاص داده است، اظهارداشت: این تصمیم یک گام اساسی به شمار می آید زیرا پیاده سازی اقتصاد مقاومتی که بر پایه تولید است نیازمند نیروی انسانی متخصص می‌باشد.

وی با اعلام اینکه یکی از ایرادات مهم لایحه بودجه 94 را باید متوجه عملکرد صندوق توسعه ملی دانست، افزود: در لایحه مذکور کف اعتبارات اختصاصی صندوق توسعه ملی به استان ها از 500 میلیون تومان به 5 میلیارد تومان رسیده است که این موضوع حذف صنایع کوچک را از لیست مشمولین دریافت اعتبار به دنبال خواهد داشت.

 سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد: بر مبنای این پیشنهاد فقط شهرهای بزرگ امکان دریافت تسهیلات صندوق توسعه ملی را خواهند داشت که این امر خلاف سیاست های اجرای اقتصاد مقاومتی است.

افضلی فرد تصریح کرد: بنده از رئیس صندوق توسعه ملی چرایی این پیشنهاد را پرسیدم و او در پاسخ اعلام کرد" تعداد طرح ها زیاد بود و تعیین این کف باعث می شود تا حجم آنها کاهش پیدا کند".

 وی با اشاره به اینکه تعیین اعتبارات از محل صیانت از واحدهای تولیدی به صورت بلاعوض یک اقدام مثبت در لایحه بودجه 94 است، اظهارداشت: افزایش قیمت حامل های انرژی و عدم دریافت تسهیلات مناسب به بخش های تولیدی آنها را با مشکلات زیادی روبه رو کرده بود که این پیشنهاد در لایحه بودجه می تواند نقش مؤثری را در کمک به آنها ایفاء کند.

 سخنگوی کمیسیون اصل 90 اضافه کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت به همراه وزارت جهاد کشاورزی باید به صورت عادلانه این اعتبارات را توزیع کنند.

افضلی فرد با تأکید بر اینکه وجود شرکت های متعدد دولتی و عدم واگذاری های صحیح به بخش خصوصی خود باعث بروز فساد می‌شود، گفت: خوشبختانه در لایحه بودجه 94 وابستگی به درآمدهای نفتی 30 درصد کاهش یافته است اما باید دید دولت می تواند با نفت 65 دلاری هزینه های خود را از مسیرهای دیگر همچون مالیات تأمین کند یا خیر.

وی اضافه کرد: مردم انتظار دارند دولت با حذف یک میلیون یارانه بگیر پردرآمد تصمیم مناسبی را برای مدیریت واریز یارانه نقدی و اصلاح قیمت‌ها انجام دهد.

انتهای پیام/


نظرات  (۳)

۲۳ آذر ۹۳ ، ۰۷:۵۷ علی لرستانی
سلام خدمت مدیرمحترم سایت ونماینده های دلسوزپذیرفته شدگان که بدون هیچ چشمداشتی باتمام وجودازهیچ تلاشی مضایغه نکردن ماکه نمیتونیم اونجورکه واقعاشایسته شماست تشکرکنیم ایشالاهرچی ازخدامیخوایدبهتون بده
بچه هاتارسیدن به یه آرامش وخوشبختی فقط یه قدم مونده اونم پیامک دادن به نماینده هاس ک آسونترین راهه توروخدااین ی قدم هم باتلاش مضاعف انجام بدیم به امید روزی که همگی شروع بکارمون واین موفقیت وجشن بگیریم
یاعلی
خدا حفظشون کنه
سلام علیکم :
با مطلبی جدید به روزم
((همه رفتند و من جا ماندم))
منتظر شما خوبان و دیدگاهاتون هستم
موفق باشید
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی