---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۷:۲۴ ب.ظ

۱

تهران - ایرنا- نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در مذاکرات هسته ای به هیچ موردی جز خطوط قرمز رای نخواهیم داد، گفت: مذاکره کنندگان خطوط قرمز را رعایت کنند و حافظ منافع ملی باشند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «حسینعلی شهریاری» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس با یادآوری مسایل امنیتی استان سیستان وبلوچستان اظهارداشت: شاهد بودیم به خاطر یک اسید پاشی، چه غوغایی به راه افتاد، بطوری که رییس جمهوری و هیات دولت جلسه تشکیل دادند و قوه قضاییه معاون اول خود را به اصفهان فرستاد اما دریغ از تشکیل جلسه ای در هیات دولت تا مسایل امنیتی استان سیستان و بلوچستان بررسی شود.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان شهیدان زیادی به خود دیده است، آقای رییس جمهور که می گوید تا متهم اسید پاشی پیدا نشود آرام نمی گیرم، شاید لازم باشد ماه ها دچار بی خوابی شوند چرا که خون بی گناهان زیادی در سیستان ریخته می شود.

شهریاری همچنین گفت: نگران آن هستم تا اتفاقاتی که در موصل رخ داد در استان سیستان و بلوچستان اتفاق بیفیتد.

وی تاکید کرد: رییس جمهوری گفته بودند که مسایل امنیتی را بیشتر از شما آگاهم؛ اگر آگاه هستید پس چرا فکری برای مسایل امنیتی برای سیستان وبلوچستان نمی کنید، تا کی مردم استان باید به فکر به دوش کشیدن جنازه عزیزان باشند که به ناحق به شهادت می رسند و کسی حتی حق ندارند تشیع جنازه ای از آنها به عمل بیاورد؟

وی خطاب به رییس دولت یازدهم خاطرنشان کرد: از شما انتظار داریم مسایل امنیتی را در هیات دولت مطرح کنید و شورای عالی امنیت ملی تشکیل شود و چاره ای اساسی درباره این استان اندیشیده شود.

نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس افزود: متاسفانه دولت ها فقط هنگام انتخابات منتظر رای این استان هستند و هیچ دولتی به وعده های خود در باره این استان عمل نمی کند.

شهریاری با بیان این که استان سیستان و بلوچستان فاقد گازکشی است، یادآور شد: مجلس در دو سال گذشته 600 میلیارد تومان برای گازکشی این استان تصویب کرده است اما دریغ از یک ریالی که به این استان اختصاص یابد.

وی در نطق خود همچنین به معضل اشتغال وبیکاری اشاره کرد و گفت: جوانان این استان دچار اعتیاد، سرخوردگی و افسردگی شده اند و از دوهزار و700 نفری هم که مراحل استخدام آنها در دولت گذشته طی شد، هیچ اتفاقی در دولت تدبیر و امید نیافتاد و استخدام آنان متوقف شد.

وی بار دیگر خطاب به رییس جمهوری اظهارداشت: چرا آقای روحانی در سفر خود به این استان قول هایی دادند که هنوز به آن عمل نشده است؟

نماینده مردم زاهدان در مجلس همچنین به منطقه آزاد تجاری سیستان اشاره کرد و یادآور شد: قرار بود این منطقه بررسی شود و کار کارشناسی بر آن انجام شود، اما نشد؛ آقای رییس جمهور مردم از این استان مهاجرت کردند، به آمارها مراجعه کنید می بینید استان درحال تخلیه است و مشکلات زیادی در استان بوجود خواهید آورد.

وی ادامه داد: برای دریاچه هامون هم فکر اساسی نکردید.

وی خطاب به رییس سازمان حفاظت محیط زیست هم گفت: به جای کار سیاسی بهتر است برای تالاب هامون کاری کنید.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: آقای رییس جمهور شما برای دریاچه ارومیه کارگروه تشکیل دادیم، 729میلیارد تومان اعتبار تخصیص دادید اما یک ریال هم برای دریاچه هامون اختصاص ندادید مگر مردم سیستان و بلوچستان جزو این مردم و کشور نیستند؟ تا کی می خواهید کار سیاسی کنید؟

وی اظهار داشت: اعتباراتی که برای سیستان و بلوچستان اختصاص داده بودید اعتبارات اختصاصی ملی رتبه 26 را دارد اعتبارات ابلاغی رتبه 29 اعتبارات هزینه رتیه 28 دارد.

وی از دیگر مشکلات سیستان وبلوچستان را مشکل آبرسانی بیش از 2دوهزار روستا با تانگر، عدم دسترسی روستاهای سیستان و بلوجستان به راه های کشور ذکر کرد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول امسال هیچ اعتباری به استان ابلاغ نشد و کاری هم انجام نشده است.

شهریاری همچنین گفت: آقای روحانی، شما که به اسم دولت راستگویان و تدبیر وامید آمدید، مردم ناامید می شوند، از دولت انتظار داریم آمارهایی را که گزارش می دهد آمار واقعی باشد چرا هیچ کاری برای بیکاری، اقتصادی و توسعه ای انجام نشده است.

وی افزود: آیا حرفه های شما فقط وعده و وعید بوده ما انتظار داریم دولت راستگویان باشید به وعده هایتان عمل کنید.

وی همچنین به طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و اظهارداشت: عده ای با فضاسازی برای غرب خوراک و تریبون رسانه ای تهیه می کنند، انتظار داریم امت شهید پرور به این فریضه الهی آن طور که هست عمل کنند و سوژه دست دشمنان ندهند.

نظرات  (۱)

این قدر به خدا مراجعه کردیم بهشون این قدر زنگ زدیم واسه دکتر شهریاری چه خوب که آقای شهریاری مطرح کردن موضوع استخدام رو .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی