---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۵۶ ب.ظ

۰

سمنان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از پیش بینی 13 هزار و 500 میلیارد ریال برای سال تحصیلی جاری و همچنین 35 هزار میلیارد ریال برای سال تحصیلی آینده به منظور اجرای طرح رتبه بندی معلمان در کشور خبر داد.


سیدمحمد بطحایی روز سه شنبه به خبرنگاران در سمنان افزود: طرح رتبه بندی معلمان در دولت تدبیر و امید با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و ایجاد انگیزه در معلمان اجرایی می شود.

وی یاد آور شد: با توجه به مشکلات کشور در تامین اعتبارات بخشهای مختلف، توجه دولت تدبیر و امید به اجرای طرح رتبه بندی معلمان با اختصاص این اعتبارها قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: در طرح رتبه بندی معلمان افزایش حقوق معلمان در 4 طبقه بندی با لحاظ کردن توانمندی و مهارت های آموزشی و علمی معلمان در نظر گرفته شده است.

بطحایی به برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون به منظور استخدام 5 هزار نفر اشاره و خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان در این آزمون با طی دوره های مهارت آموزی حرفه معلمی، مهر سال 1395 به بدنه آموزش و پرورش کشور اضافه می شوند.

وی تصریح کرد: استخدام معلمین در این مرحله بر اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان و از میان دانش آموختگان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر و بر اساس نیازهای استانها و مناطق کشور انجام می شود.

وی از آماده شدن جدول های استخدامی این آزمون در وزارت آموزش و پرورش خبر داد و اضافه کرد: اولویت استخدام در رشته های مختلف نیز نیازهای استانها و مناطق است.

بطحایی در مورد شرایط حضور آموزگاران و معلمان حق التدریسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، این افراد نیز باید در آزمون شرکت کنند و در صورت قرار گرفتن در شرایط برابر، از اولویت استخدامی برخوردار می شوند.

معاون وزارت آموزش و پروش تاکید کرد: از امروز و فردا معوقات فرهنگیان و بازنشستگان این وزارتخانه نیز پرداخت می شود.

با حضور سیدمحمد بطحایی از 30 تن از معلمان نمونه و مولفان و مبتکران فرهنگی استان سمنان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در تالار استاد مطهری سمنان تقدیر شد.ک/3

6103

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی